RC!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef ReCreative het volgende:
Zeg, jullie willen toch niet zeggen dat jullie in één weekend bijna twee topics vol lullen?![]()
Ik vind ondeugende schaapjes juist wel leuk.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En een überlief schaapje nog wel.
ik kies graag schaapjes die bij m'n persoonlijkheid passen !quote:Op maandag 21 maart 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En een überlief schaapje nog wel.
Tuuwk wel, we hebben ook nog een zondagmiddagrel gehadquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef ReCreative het volgende:
Zeg, jullie willen toch niet zeggen dat jullie in één weekend bijna twee topics vol lullen?![]()
Je bent volgens mij wel aaibaar ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kies graag schaapjes die bij m'n persoonlijkheid passen !
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
Ik vind ondeugende schaapjes juist wel leuk.
Begrijp ik hieruit dat jij iets hebt met zowel schaapjes als bananen?quote:De eerste die deze zin uit zijn verband rukt krijgt een banaanvraag.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind ondeugende schaapjes juist wel leuk.
De eerste die deze zin uit zijn verband rukt krijgt een banaanvraag.![]()
quuuuutje, ouwe reus, alles flex?quote:
Je bedoelt dat ik ook nog wat gemist heb? Darnquote:Op maandag 21 maart 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk wel, we hebben ook nog een zondagmiddagrel gehad
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef ReCreative het volgende:
quuuuutje, ouwe reus, alles flex?
quote:Je bedoelt dat ik ook nog wat gemist heb? Darn.
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:49 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel een beetje een gay-schaapje
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij iets hebt met zowel schaapjes als bananen?![]()
dit schaap is net als de bijbel, voor meerdere interpretaties vatbaarquote:Op maandag 21 maart 2005 10:49 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het wel een beetje een gay-schaapje
Voor vragen kun je me advocaat bereiken op 06-livelive en dan keuze dquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef ReCreative het volgende:
Je bedoelt dat ik ook nog wat gemist heb? Darn.
Waarvoor als ik vragen mag?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
jou ook al vergeten..quote:Op maandag 21 maart 2005 10:56 schreef Bensel het volgende:
okee.. late ochtend TVP maar weer dan
Ik hou het nu echt niet meer bij hoor....
Ja, ik ben me even een beetje getikt zeg... Ik moet bijkomen van het weekend, uit het raam staren, en vanmiddag mss nog even, hoe heet dat ook al weer, werkenquote:
da's het mooie. het is net als met een soap. je zit er zo weer inquote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef Bensel het volgende:
KAN HET EE BEETJE RUSTIGER?
Ik heb het vorige topic nog niet eens uitgelezen...![]()
das voor mij al heeeeeeeeel lang geledenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, ik ben me even een beetje getikt zeg... Ik moet bijkomen van het weekend, uit het raam staren, en vanmiddag mss nog even, hoe heet dat ook al weer, werken.
Volgens mij hoorde ik na de meet dat ik er nog geen één had, en toen ben ik gaan kloten geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef livEliveD het volgende:
Waarvoor als ik vragen mag?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik na de meet dat ik er nog geen één had, en toen ben ik gaan kloten geloof ik.
En een warez-request... Is dat meteen een ban of krijg je alleen een note?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:01 schreef qu63 het volgende:
* qu63 heeft er meerdere. o.a. voor het volspammen van eigen DIG topic (blijven vragen om een slotje.. slotje staat nog steeds niet, wel een 48 uurs ban gehad die een week duurde..) En het openen van een warez-request topic
En ik heb er wel meer.. maar die weet ik niet meer
Zeuren noem ik het meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik na de meet dat ik er nog geen één had, en toen ben ik gaan kloten geloof ik.
Jij hebt wel notes hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Bensel het volgende:
Ik heb ook (nog) geen usernote.. ZOu Alicey mischien eentje voor me aan kunnen maken, het voelt nu net of ik achterblijf
note.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En een warez-request... Is dat meteen een ban of krijg je alleen een note?
In DIG wordt er erg streng op toegezien dacht ik. Zou best kunnen dat het direct een ban wordt.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En een warez-request... Is dat meteen een ban of krijg je alleen een note?
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:03 schreef Bensel het volgende:
wegens spammnen in dit LFC chat ofzo.. (ow wee degene die nu alweer gepost heeft, in de tijd dat ik dit berichtje schreef)
Ow, waarvoor dat dan? (kan me niks herrineren? :$quote:
Nope, van mij heb je geen notes.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:03 schreef Bensel het volgende:
wegens spammnen in dit LFC chat ofzo.. (ow wee degene die nu alweer gepost heeft, in de tijd dat ik dit berichtje schreef)
Ze zijn vrij recent.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ow, waarvoor dat dan? (kan me niks herrineren? :$
Ik volgens mij niet.quote:
Doe eens voor hoe spiritueel doen er uit ziet?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben je nu boos Alice?Ik ben niet zo spiritueel geweest de afgelopen maanden...
t is jammer dat de search niet meer werkt..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
In DIG wordt er erg streng op toegezien dacht ik. Zou best kunnen dat het direct een ban wordt.
Ik heb nog nooit een ban gehad... Maar ik overweeg een relkoon om een psychologisch onderzoek te doenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
In DIG wordt er erg streng op toegezien dacht ik. Zou best kunnen dat het direct een ban wordt.
Nee, het is buiten WFL gebeurd. Spam en ongewenste slow-chat zo te zien.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef Bensel het volgende:
wegens gedoe in creationisme posts oid? (dacht niet dat ik daar te ver ging...)
Dan zal ik de FA's vragen om die kloon eens te checken.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad... Maar ik overweeg een relkoon om een psychologisch onderzoek te doen.
Mjah, misbruik enzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
t is jammer dat de search niet meer werkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |