pcies. ik geloof dat ik ook meer van andere geloven heb meegekregen dan wat die 'andere geloven" van het christendom meekrijgen..quote:Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dan wel dat wat er extra onderwezen wordt doorgeschoven moet worden naar openbaar onderwijs. Ik heb op een christelijke middelbare school gezeten, maar er werd ook over andere geloven en religies veel geleerd. Dat is iets wat me toch niet ongunstig lijkt.
leuke vondst inderdaad, maar als je een beetje verder zoekt, kom je al gauw fouten tegen in de redenaties. maar leuke science fiction, leuk voor een film. is die er al ?quote:Op maandag 21 maart 2005 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk toch?
Het was bij ons voer voor leuke gesprekken aan de ontbijttafel
Dat blijf je toch altijd wel houden met levensbeschouwelijke zaken.. Sommige zaken zijn toch ook principieel, en dat kan aardig vastliggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik minder moeite mee. Al kennen de bijbel en de kerk natuurlijk wel absolutie toe aan allerlei zaken.
Ik denk dat het toch in veel gevallen daar wel dicht tegenaan zit.quote:Een heel jong kind misschien niet, maar dat komt vanzelf. Het doel moet zijn dat het kind op het moment dat het daaraan toe is, in vrijheid zijn of haar eiegn keus kan maken.
Mee eens. Ik zou willen dat het vak filosofie op alle scholen zou worden ingevoerd. Alle soorten levensbeschouwingen kunnen in dat vak aan bod komen.quote:Ik vind dan wel dat wat er extra onderwezen wordt doorgeschoven moet worden naar openbaar onderwijs. Ik heb op een christelijke middelbare school gezeten, maar er werd ook over andere geloven en religies veel geleerd. Dat is iets wat me toch niet ongunstig lijkt.
Bijzondere standpunten zijn erg leuk wanneer degene die ze hanteert goed is in argumenteren.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:52 schreef livEliveD het volgende:
Hoe je ook denkt over Von Däniken. Ik vind het goed dat er iemand is met zo'n mening. Het houdt de boel een beetje scherp en hij is serieus genoeg waardoor er ook mensen zijn die het weer serieus gaan (proberen) te ontkrachten.
Misschien wel, maar soms kost het erg veel moeite om die vrije keus te maken. Je bent natuurlijk als mens altijd vrij om een andere keus te maken dan je ouders, maar de vraag is of je je ook vrij voelt daarin. Het kost sommige mensen jaren van hun leven om zich te ontworstelen aan de ideeën die hun ouders erin gepompt hebben. Maar dat gaat natuurlijk vooral op voor de wat strengere varianten van opvoeden.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het toch in veel gevallen daar wel dicht tegenaan zit.
Dat scheelt zeker en is zeker leuk!quote:Op maandag 21 maart 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Bijzondere standpunten zijn erg leuk wanneer degene die ze hanteert goed is in argumenteren.
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
Allereerst: Lupa_Solitaria, je weet dat ik al jaren je grootste fan ben!
Is het echter niet, mogelijk, misschien, optioneel, tijd voor een iets uitgebreidere OP?
Ontwerp eens een mooie OP, livEliveD.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
Is het echter niet, mogelijk, misschien, optioneel, tijd voor een iets uitgebreidere OP?
Wanneer dat laatste echter kwalitatief mager is, is het meteen een heel stuk minder leuk/interessant..quote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker en is zeker leuk!
Dat is altijd zo. Je raakt toch gewend aan dingen die je je leven lang kent, en daarvan afwijken is toch ergens een uitdaging. Je moet dan ook maar net iemand zijn die van uitdagingen houdt.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien wel, maar soms kost het erg veel moeite om die vrije keus te maken.
Er speelt dan vaak ook veel meer mee dan alleen de ideeen, vaak spelen allerlei andere sociale aspecten ook een rol..quote:Je bent natuurlijk als mens altijd vrij om een andere keus te maken dan je ouders, maar de vraag is of je je ook vrij voelt daarin. Het kost sommige mensen jaren van hun leven om zich te ontworstelen aan de ideeën die hun ouders erin gepompt hebben. Maar dat gaat natuurlijk vooral op voor de wat strengere varianten van opvoeden.
Het gaat hard zat.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:57 schreef qu63 het volgende:
en zo was de hele wfl-lfc-clan weer bijna compleet
Alweerquote:
Werkse alvast.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alweer
Ik zal straks even kijken maar ik ga zo naar me werk en dan zie je me denk ik vanavond pas weer online op een paar kleine posts na. Een mooie, kleine, knip-plak OP wil ik echter best maken hoor.
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
Je kan em nog edittenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ja, sorry, ik was tegelijkertijd bezig met de voorbereiding van een presentatie die ik vanmiddag moet geven, dus het bleef even wat magertjes.
quote:
En bedanktquote:
meteen een vervolgvraag voor als je klaar bent met werken !quote:
Over neurofysiologische psychologie en braingym:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef qu63 het volgende:
Je kan em nog editten
Wat voor een presentatie???
ik zorg voor wat afwisseling, altijd maar naar datzelfde schaap kijken gaat vervelenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef qu63 het volgende:
nieuw schaapje!
ik zat net nog op games.fok.nl !quote:Op maandag 21 maart 2005 10:27 schreef Doffy het volgende:
Waarom staat er als banner boven dit fok-topic nu 'games.fok.nl - voor mensen met een grote piemel!"?![]()
![]()
ik zie vaker een fokbanner dan een andere banner.. verdienen ze nu nog wel wat??quote:Op maandag 21 maart 2005 10:27 schreef Doffy het volgende:
Waarom staat er als banner boven dit fok-topic nu 'games.fok.nl - voor mensen met een grote piemel!"?![]()
![]()
dating.fok.nlquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien dat ik nu wat aanbiedingen ga krijgen
Dat is niet zo gek. Het is algemeen bekend waar mannen achteraan lopen, dus als dat dan ook nog eens erg groot is.quote:
het was ook één grote flopquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan kom ik gewoon op de frontpage
...dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet zo gek. Het is algemeen bekend waar mannen achteraan lopen, dus als dat dan ook nog eens erg groot is.
neus?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Het is algemeen bekend waar mannen achteraan lopen, dus als dat dan ook nog eens erg groot is.
Wat voor plaatsen bedoel je, en waarom 'hoort' iemand daar -in een vrij land- niet te komen?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:40 schreef Alicey het volgende:
Dan komen ze helemaal op plaatsen waar ze niet horen te komen.
Ik bedoel vooral iets te dicht in de buurt van andere vrouwen. Daar mag iemand best komen, maar niet als diegene iets met mij wil.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat voor plaatsen bedoel je, en waarom 'hoort' iemand daar -in een vrij land- niet te komen?
En een überlief schaapje nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef qu63 het volgende:
nieuw schaapje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |