Ik hou van bier.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:31 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Hoezo newbie mod. De meeste mensen hebben soms dingen te doen en komen dus niet aan de postaantallen die jij haalt. Je geeft trouwens ook geen antwoord op mijn vraag.
Mijn vraag was Waarom je hier komt. Je zegt nu alleen maar dat je hier komt. Niet waarom.
Dus komt ie dan he
Waarom kom je hier als je het niet leuk vindt en je weet dat je topic toch gesloten wordt?
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:35 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Je kunt er zelf ook wat aan doen trouwens hoor. Er is niet altijd een mod aanwezig 's nachts en zulke topics doorlezen 's morgens om te kijken of er iemand zit te kloten is niemands hobby.![]()
Dus meld het gewoon effe als het gebeurd.
Graag gedaan ..... er wordt op dit moment geslowchat in een topic van conflict, dat eigenlijk al meteen gesloten had moeten worden, maar omdat het van conflict is open is gebleven.quote:
eey!quote:Op maandag 21 maart 2005 01:38 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Graag gedaan ..... er wordt op dit moment geslowchat in een topic van conflict, dat eigenlijk al meteen gesloten had moeten worden, maar omdat het van conflict is open is gebleven.
Ole ole, ik zit nu bij de NSB!
Dus jij vindt dat er in een Shmoopy sorry topic potentie zit? Dat dat een toegevoegde waarde heeft aan onz?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van bier.
En vecht graag tegen de bierkaai.
Ik ben een idealist, enj hoop nog steeds dat Onzin wordt wat het in potentie zou kunnen zijn.
En dat denk ik eens in de drie maanden. Laat het 2 maanden en drie weken zijn.
Jij hebt geen idee op wat voor hilarische posts dat kan uitlopen.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat er in een Shmoopy sorry topic potentie zit? Dat dat een toegevoegde waarde heeft aan onz?
yeah right![]()
Ja een shmoopy topic heeft veel potentie.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat er in een Shmoopy sorry topic potentie zit? Dat dat een toegevoegde waarde heeft aan onz?
yeah right![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:38 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Graag gedaan ..... er wordt op dit moment geslowchat in een topic van conflict, dat eigenlijk al meteen gesloten had moeten worden, maar omdat het van conflict is open is gebleven.
Ole ole, ik zit nu bij de NSB!
Okee, SC. Das een beetje verwarrend aan het worden he? Een tijdje geleden werd er geklaagd dat er toch op geklikt wordt zonder dat mensen het eigenlijk willen lezen, dus irritant, onherkenbaar, blabla. Nu staat er dus SC met tagjes erbij, dus herkenbaar en nu moeten die weer weg...quote:Op maandag 21 maart 2005 01:43 schreef Dirkh het volgende:
Niet zo flauw doen, iedereen weet best wel wat de bedoeling is, maar vindt het nu al te leuk om hier even over door te gaan. (ik ook wel) Maar hou het wel ff op de SC, want als je alle topics met elkaar gaat vergelijken, dan kan je je lol op.
En om de verworven (toegeeigende) status die ze hebben als SC-ers.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:49 schreef Anguisy het volgende:
Of gaat het toch om die paar users die het (vaak nog ongemeend ook) verzieken?
Tja, maar dat is hetzelfde als wat ik in de andere SC's lees. Zoveel verschil is er niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En om de verworven (toegeeigende) status die ze hebben als SC-ers.
Maar ook de kliekjes vorming, geslotenheid, gebagger, zwaaitopics, etc. Iets wat ze ook op msn doen, en op andere fora.
nopequote:Op maandag 21 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Zo. Ik heb weer tijd voor jullie. Nog wat te beleven?
Waarom dan wel in alle andere subfora?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, wel de geslotenheid die dat tagje uitstraalt en de jostis die het aantrekt
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef finch_meister het volgende:
Maar we mogen dus gewoon slowchatten, alleen zonder SC in de TT? Wat een mierenneukers
Hou op met zeuren, er zijn allang weer een paar topics.quote:Op maandag 21 maart 2005 03:17 schreef DePresident het volgende:
Het aantal '' en '
dag'-reacties is juist afgenomen ten opzichte van paar maanden geleden. Ook ontstaan steeds vaker interessante discussies.
'k zie het. Maar dat zijn paaiactiesquote:Op maandag 21 maart 2005 03:20 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Hou op met zeuren, er zijn allang weer een paar topics.
Jij weet net zo goed als iedereen dat dit soort zeikacties zich af en toe afspelen. En dat er uiteindelijk geen einde gemaakt wordt aan de SC. Je zit dus gewoon bewust te zeiken.quote:Op maandag 21 maart 2005 03:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
'k zie het. Maar dat zijn paaiacties
waar zijn onze precious little topics morgen?
Inderdaad, wat Dagonet al zei, elk half jaar moet er even wat gezeurt worden over de SC en de dag erna gaat het weer vrolijk verderquote:Op maandag 21 maart 2005 03:26 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als iedereen dat dit soort zeikacties zich af en toe afspelen. En dat er uiteindelijk geen einde gemaakt wordt aan de SC. Je zit dus gewoon bewust te zeiken.
Tis de laatste tijd wel om de paar weken.quote:Op maandag 21 maart 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Inderdaad, wat Dagonet al zei, elk half jaar moet er even wat gezeurt worden over de SC en de dag erna gaat het weer vrolijk verder.
Levert idd leuk lurk materiaal opquote:Op maandag 21 maart 2005 03:43 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Tis de laatste tijd wel om de paar weken.Niet dat het geeft, het levert soms wel weer wat leuks op.
Maar wat mij betreft worden alle SC's de nek omgedraaid.
![]()
Ik lees het niet, en van mij mogen ze weg.quote:Op maandag 21 maart 2005 04:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Levert idd leuk lurk materiaal opIk lees het graag
. Weg hoeven ze van mij niet hoor, ik kan me er af en toe (regelmatig goed in vermaken
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 05:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik lees het niet, en van mij mogen ze weg.![]()
euuhh dan kom je er toch gewoon nietquote:Op maandag 21 maart 2005 05:03 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik lees het niet, en van mij mogen ze weg.![]()
Helemaal mee eens. Maar we hebben nu al tijden een x aantal reeksen. Die dingen mogen zolang ze op het huidige niveau zitten jammergenoeg gewoon doordgaanquote:Op maandag 21 maart 2005 03:43 schreef Anguisy het volgende:Maar wat mij betreft worden alle SC's de nek omgedraaid.
![]()
Waar ik graag de nutteloze shit weghaal die nergens over gaat is hetgeen dat nu in het FB topic besproken is nog best Feedback te noemen. Staat hier best dusquote:Op maandag 21 maart 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
@Knut en anderen: Doet de mass-delete het niet? Is veel meer wegknikkeren uit feedback geen goed plan?
Dat jij maar 1 communicatie middel tegelijk kan benutten, dat is niet mijn probleem, maar ik bel msn fok tegelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Sjoe538 het volgende:
wat is het grote probleem over slowchatten, doe niet zo achterlijk en gebruik msn, yahoo, aim or whatever..
Kijk en dit is dus dus hetgeen waar het FB topic niet voor bedoeld is.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat jij maar 1 communicatie middel tegelijk kan benutten, dat is niet mijn probleem, maar ik bel msn fok tegelijk.
FB is toch om vragen te stellen en daar antwoord op te krijgen, dat gebeurt ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Kijk en dit is dus dus hetgeen waar het FB topic niet voor bedoeld is.
Met betrekking tot de moderatie. Als jij het nodig vind met een ander in discussie te gaan over je msn/forum gebruik mag je daar msn voor gebruiken of een ander topic openen.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
FB is toch om vragen te stellen en daar antwoord op te krijgen, dat gebeurt ook niet.
wat vervolgens weer gesloten word, maar goed, school roeptquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Met betrekking tot de moderatie. Als jij het nodig vind met een ander in discussie te gaan over je msn/forum gebruik mag je daar msn voor gebruiken of een ander topic openen.
Dat zijn ze allemaal wel. Maar ook instituten worden door de overheid wel eens nagekeken.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
whooo, beetje rustig hè
sommige reeksen zijn zo ondertussen een ONZ-instituut geworden
ja maar dan doen ze er vervolgens niks aanquote:Op maandag 21 maart 2005 10:46 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal wel. Maar ook instituten worden door de overheid wel eens nagekeken.
Niet meteen in paniek rakenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
whooo, beetje rustig hè
sommige reeksen zijn zo ondertussen een ONZ-instituut geworden
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |