nee hoor dit is een serieuze discussiequote:Op maandag 21 maart 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat deed de kwaliteit naar beneden halen dus
We SCen nu toch ook?
Ik ben een positivo.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:19 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat zeg jij ongeveer 1x in de drie maanden.
Nofi
Die zometeen ge-eindigd gaat worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee hoor dit is een serieuze discussie
Ik begon net warm te lopen joh !quote:Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Tong is een kloon.
En heeft het na vanavond wel afgeleerd om in onzin een topic te openen.
ik kom overdag nauwelijks in onzinquote:Op maandag 21 maart 2005 01:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Open gewoon topics zoals die overdag ook geopend worden, mag ook scherper, en heb gewoon lol met elkaar.
Het verschil zit hem gewoon in dat oeverloze msn gekwakkel en de tag gaf daar nog even een extra tintje aan.
Wat is er nou mis met gewoon normale topics te openen? Zonder dat gewaai en in het hokje stoppen, het [SC] hoje.
Ja maar de leuke onzin topics over het rodelen enzo plaatsen we in jSport. Popoquote:
Of heb je grapjassen die allemaal lemmings makenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar de leuke onzin topics over het rodelen enzo plaatsen we in jSport. Popo
In onzin wordt ie of gesloten of verzinkt in de poel van bagger.
geen problemen meequote:Op maandag 21 maart 2005 01:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Die zometeen ge-eindigd gaat worden..
wat doe je hier als je het hier niet leuk vindt?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar de leuke onzin topics over het rodelen enzo plaatsen we in jSport. Popo
In onzin wordt ie of gesloten of verzinkt in de poel van bagger.
wat doe JIJ hier behalve je gigantisch in lopen likken bij de mensen van het blauwe volk?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat doe je hier als je het hier niet leuk vindt?![]()
Doe daar dan wat aan. Daar ben je helemaal vrij in, als je een topic opent die voor een bepaalde groep wel humor heeft kan ik me niet voorstellen dat daar geouwehoer van komt.quote:
Als mods het verknallen, dan moet je die gewoon aanspreken. En als er etters tussen lopen, is het de taak van de mod om daar wat aan te doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen problemen mee
tis voor mij nu duidelijk
al hoop ik wel dat de mods niet meteen dingen gan sluiten omdat er een of andere etter dingen loopt te verzieken voor een hele groep
wehehe ik inlikken vraag maar eens aan DirkH hoe goed ik daar in benquote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef finch_meister het volgende:
[..]
wat doe JIJ hier behalve je gigantisch in lopen likken bij de mensen van het blauwe volk?![]()
Ik kom eens in de 3 maandedn langs. En dan sluit een newbie mod mijn briljante topic omdat ie de potentie niet herkend. Over drie maande waag ik weer een poging en dan zit er weer een ander modje die de genialiteit van het topic niet ziet.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:25 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat doe je hier als je het hier niet leuk vindt?![]()
En zo is de cirkel echt rondquote:Op maandag 21 maart 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom eens in de 3 maandedn langs. En dan sluit een newbie mod mijn briljante topic omdat ie de potentie niet herkend. Over drie maande waag ik weer een poging en dan zit er weer een ander modje die de genialiteit van het topic niet ziet.
DirkH, hoe goed is hij in inlikkenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:27 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wehehe ik inlikken vraag maar eens aan DirkH hoe goed ik daar in ben
Ik wil al 3 jaar iets posten in een topic van je maar elke keer is het net op slot.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom eens in de 3 maandedn langs. En dan sluit een newbie mod mijn briljante topic omdat ie de potentie niet herkend. Over drie maande waag ik weer een poging en dan zit er weer een ander modje die de genialiteit van het topic niet ziet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als mods het verknallen, dan moet je die gewoon aanspreken. En als er etters tussen lopen, is het de taak van de mod om daar wat aan te doen.
Hoezo newbie mod. De meeste mensen hebben soms dingen te doen en komen dus niet aan de postaantallen die jij haalt. Je geeft trouwens ook geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoop doet levenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:31 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Hoezo newbie mod. De meeste mensen hebben soms dingen te doen en komen dus niet aan de postaantallen die jij haalt. Je geeft trouwens ook geen antwoord op mijn vraag.
Mijn vraag was Waarom je hier komt. Je zegt nu alleen maar dat je hier komt. Niet waarom.
Dus komt ie dan he
Waarom kom je hier als je het niet leuk vindt en je weet dat je topic toch gesloten wordt?
Als inlik-expert kan ik je vertellen dat ie niet echt geweldig zijn best doet.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:30 schreef finch_meister het volgende:
[..]
DirkH, hoe goed is hij in inlikken?
Je kunt er zelf ook wat aan doen trouwens hoor. Er is niet altijd een mod aanwezig 's nachts en zulke topics doorlezen 's morgens om te kijken of er iemand zit te kloten is niemands hobby.quote:
Ja, da is toch nie normaaaaaal? (Rembo & Rembo revisitedquote:Op maandag 21 maart 2005 01:34 schreef laffer het volgende:
wij willen graag weten waar het over gaat deze week...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |