abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25661350
Wat een ophef. Volgens mij zegt hij exact hetzelfde als wat veel prominenten uit de moslimgemeenschap (Bin Laden, al-Zarqawi, enz.) zelf zeggen. Wie zou zo'n VB'er moeten zijn om die woorden tegen te spreken
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:39:11 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25661942
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:05 schreef Tikorev het volgende:
Wat een ophef. Volgens mij zegt hij exact hetzelfde als wat veel prominenten uit de moslimgemeenschap (Bin Laden, al-Zarqawi, enz.) zelf zeggen. Wie zou zo'n VB'er moeten zijn om die woorden tegen te spreken
Precies, hij zegt hetzelfde als Islamitische terroristen. De Man zit op 1 lijn met de grootste terroristen. Heel goed gezien Tikorev.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 22 maart 2005 @ 18:13:39 #128
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25664066
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef Sidekick het volgende:

[Wat een ophef. Volgens mij zegt hij exact hetzelfde als wat veel prominenten uit de moslimgemeenschap (Bin Laden, al-Zarqawi, enz.) zelf zeggen. Wie zou zo'n VB'er moeten zijn om die woorden tegen te spreken ]

Precies, hij zegt hetzelfde als Islamitische terroristen. De Man zit op 1 lijn met de grootste terroristen. Heel goed gezien Tikorev.
Hallo, vriend. Het maakt nog altijd een heel verschil uit of dat je iets constateerd (zoals De Man dus doet) of iets propageert (zoals Bin Laden doet).

Nog een kleine toelichting. Volgens Bin Laden is dat fascistische boek goddelijk. Volgens De Man niet.

Volgens mij een verschil van 180 graden. Of vind jij van niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Akkersloot op 23-03-2005 06:13:26 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 23 maart 2005 @ 18:59:01 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25690084
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hallo, vriend. Het maakt nog altijd een heel verschil uit of dat je iets constateerd (zoals De Man dus doet) of iets propageert (zoals Bin Laden doet).
Yo homie.

Uiteraard zijn er grote verschillen tussen Bin Laden en De Man. Qua actief handelen is er een wereld van verschil. Maar er is ook een overeenkomst: De Man heeft dezelfde kijk op zaken als fundamentalistische moslims op de Islam. Met die kijkwijze (moslims kunnen geen democraat zijn en dergelijke) zitten ze dus op 1 lijn zoals ik zei.
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:01:23 #130
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25690135
quote:
Wie de Koran letterlijk neemt, kan volgens De Man niet akkoord gaan met enkele belangrijke democratische principes
En daar is geen speld tussen te krijgen. Zelfde geldt overigens voor bijbelvaste christenen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25691259
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En daar is geen speld tussen te krijgen. Zelfde geldt overigens voor bijbelvaste christenen.
Alleen doet de Man alsof iedere moslim de Koran letterlijk neemt. En dat is gewoon niet waar. Zo zijn er bijvoorbeeld tal van moslims die alcohol drinken en rente betalen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:41:18 #132
60090 Akkersloot
pi_25692702
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef Sidekick het volgende:
De Man heeft dezelfde kijk op zaken als fundamentalistische moslims op de Islam. Met die kijkwijze (moslims kunnen geen democraat zijn en dergelijke) zitten ze dus op 1 lijn zoals ik zei.
Maar ben je dan niet gevoelig voor het argument dat De Man dat alleen maar constateerd en Bin Laden die visie op de islam ook propageert.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:42:40 #133
60090 Akkersloot
pi_25692739
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef PJORourke het volgende:

[Wie de Koran letterlijk neemt, kan volgens De Man niet akkoord gaan met enkele belangrijke democratische principes]

En daarom wordt De Man nu een racist genoemd.
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:44:50 #134
60090 Akkersloot
pi_25692792
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Alleen doet de Man alsof iedere moslim de Koran letterlijk neemt. En dat is gewoon niet waar. Zo zijn er bijvoorbeeld tal van moslims die alcohol drinken en rente betalen.
Die kunnen de koran ook gewoon letterlijk nemen hoor maar zich er alleen niet aan houden. Zoals ik doe dus.

En wat betreft rente betalen. Hoe moet het anders als je geld wilt lenen en er geen rentevrije leningen zijn.
pi_25693065
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]
...
En wat betreft rente betalen. Hoe moet het anders als je geld wilt lenen en er geen rentevrije leningen zijn.
Die zijn er wel. Dat je dan in plaats van rente een ander soort vergoeding betaalt is waar.
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:12:24 #136
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25693528
Ach, de gehele Koran letterlijk nemen is een farce. Volgens mij zitten er heel wat tegenstrijdigheden in. Nee, het is gewoon een verklaring dat "mensen die zich op de Koran beroepen", moslims dus, geen democraten zijn. De Man heeft verklaard gewoon geen moslims in zijn partij te willen, dat zegt voldoende.
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:19:30 #137
60090 Akkersloot
pi_25693753
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Ach, de gehele Koran letterlijk nemen is een farce. Volgens mij zitten er heel wat tegenstrijdigheden in.
Oh. Kan je dat a.u.b. honderd duizenden fundamentalisten even uitleggen. Als je blieft. Voor er weer honderden onschuldige slachtoffers vallen.
quote:
Nee, het is gewoon een verklaring dat "mensen die zich op de Koran beroepen", moslims dus, geen democraten zijn.
kunnen zijn
quote:
De Man heeft verklaard gewoon geen moslims in zijn partij te willen, dat zegt voldoende.
NOU EN. Wat is daar mis mee. Mensen die zich beroepen op een fascistisch boek zoals de koran zou ik ook niet in mijn partij hoeven.
En ken je verder de statuten van het CDA. "het CDA beroept zich op de Heilige Schrift". Geen enkele consequente atheist of moslim die daar dus lid van wordt. (Vergeet het woord consequent niet.
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:58:37 #138
95046 keitel
waarvan akte...
pi_25703677
akkersloot,

het gaat er eigenlijk om dat dergelijke uitspraken polariserend werken in plaats van integrerend. je gaat me toch niet vertellen dat een ex-cd&v-er (Vl. Chr. partij) de toegang ontzegd kan worden tot de vld (Vl. Lib. partij). dergelijke overstappen zijn immers al gemaakt. als je "mein bijbel'' en ''het fascistische boek de koran'' op één lijn plaatst, dan ga jij er ook van uit dat we in een dictatuur leven, niet? mogen politici niet licht geïnspireerd zijn door geschriften uit de geschiedenis?
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  donderdag 24 maart 2005 @ 12:04:42 #139
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25703778
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Oh. Kan je dat a.u.b. honderd duizenden fundamentalisten even uitleggen. Als je blieft. Voor er weer honderden onschuldige slachtoffers vallen.
Nee, dat kan ik ze niet uitleggen. Het is hun interpretatie van de Koran, waar ze heel selectief de Koran letterlijk nemen. (Die fundamentalistische denkwijze dus weer).
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:29:20 #140
60090 Akkersloot
pi_25708174
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef keitel het volgende:
akkersloot,

het gaat er eigenlijk om dat dergelijke uitspraken polariserend werken in plaats van integrerend.
Dus heel die heiza is alleen maar omdat zo'n uitspraak polariserend werkt en niet intergrerend.

Je moet dat gezicht zien van die interviewer. Als of De Man de grootste racist is.
  donderdag 24 maart 2005 @ 15:32:36 #141
60090 Akkersloot
pi_25708243
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:04 schreef Sidekick het volgende:
Nee, dat kan ik ze niet uitleggen. Het is hun interpretatie van de Koran, waar ze heel selectief de Koran letterlijk nemen. (Die fundamentalistische denkwijze dus weer).
Dus fundamentalisten nemen heel selectief de koran letterlijk. "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" hoe interpreteer jij dat dan (zonder selectief te zijn) ?

Kunnen we het partijprogramma van het Vlaams Blok (!) ook "niet selectief fundamentalistisch" interpreteren.

Is het gewoon niet beter om met de koran, of de bijbel, je kont af te vegen ?

Kan jij leven zonder het partijprogramma van het Vlaams Blok ? Ik denk het wel. Waarom iedereen mens dat dan niet zonder Mein Koran ?
pi_25713987
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij zit op een lijn? Hij gaat misschien gewoon af op de woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. BinLaden heeft jarenlang de koran bestudeerd. Als hij zegt dat een moslim geen democraat kan zijn wie is iemand die amper de koran kent dan om daar aan te twijfelen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tikorev op 24-03-2005 19:37:13 ]
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:29:35 #143
60090 Akkersloot
pi_25714166
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:21 schreef Tikorev het volgende:
Hij zit op een lijn? Hij gaat gewoon af op de woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. BinLaden heeft jarenlang de koran bestudeerd. Als hij zegt dat een moslim geen democraat kan zijn wie is iemand die amper de koran kent dan om daar aan te twijfelen?
Wie zegt dat De Man af gaat op woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. Waarom zou De Man zelf geen Mein Koranverzen als "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is tegen gekomen.

Heb je niets te melden op mijn argument dat De Man alleen maar iets constrateert, terwijl Bin Laden de anti-democratie juist propageert ?
pi_25714306
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wie zegt dat De Man af gaat op woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. Waarom zou De Man zelf geen Mein Koranverzen als "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is tegen gekomen.
Kan ook, ik ken hem niet.. Lees dan maar het woord 'misschien' tussen 'gaat' en 'gewoon', dan is waarschijnlijk beter.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:40:50 #145
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25714432
Waar gaat deze discussie eigenlijk precies over?
Iemand heeft z'n mening gegeven en dat mag niet?
Of gaat de discussie erover of die mening correct is of niet? met voor en tegenargumenten.
Koranfascisme bedankt Islam
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:56:08 #146
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25715885
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:21 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hij zit op een lijn? Hij gaat misschien gewoon af op de woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. BinLaden heeft jarenlang de koran bestudeerd. Als hij zegt dat een moslim geen democraat kan zijn wie is iemand die amper de koran kent dan om daar aan te twijfelen?
Hij plukt opportunistisch de woorden van fundamentalistische moslims om een hele groep ermee om de oren te slaan. Generalisatie ter rechtvaardiging van moslimhaat.

Het zou hetzelfde zijn als ik Hitler, Stalin of andere prominenten van het nationalisme zou gebruiken om over jou te oordelen. (misschien dat je door deze zin ook doorhebt hoe ontzettend misplaatst je gebruik van het woord "prominenten" is).
  vrijdag 25 maart 2005 @ 00:34:39 #147
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25722006

Filip de Man

andere citaten:
Door hardnekkig filibusteren in de Kamer werd de wet tegengehouden die de zelfverklaarde democraten bedachten om mijn partij financieel te wurgen

Hoe meer ik Dutroux bezig zie, hoe meer ik het betreur dat ik mij niet harder inzette voor het behoud van de zwaarste straf
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25724053
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:43 schreef JanPoedel het volgende:
Heb je ook bronnen waarin staat vermeld dat er 600 joodse mannen zijn vermoord en hun vrouwen en kinderen verkocht zijn als slaven? Dat praat wat makkelijker.
''Het leven van Mohammed'' door Moehammed ibn Ishaak (704-767)
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:03:46 #149
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25724827
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 04:01 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

''Het leven van Mohammed'' door Moehammed ibn Ishaak (704-767)
Sorry, kan er niets over vinden op google. Kun je de betreffende bronnen niet gewoon direct posten?
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_25727642
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Yo homie.

Uiteraard zijn er grote verschillen tussen Bin Laden en De Man. Qua actief handelen is er een wereld van verschil. Maar er is ook een overeenkomst: De Man heeft dezelfde kijk op zaken als fundamentalistische moslims op de Islam. Met die kijkwijze (moslims kunnen geen democraat zijn en dergelijke) zitten ze dus op 1 lijn zoals ik zei.
Dit is ook precies de reden trouwens waarom de AEL van Abou Jahjah gekant was tégen het proces dat tegen wijlen het Vlaams Blok werd gevoerd omwille van vermeende discriminatie en racisme. Omdat ze uiteraard als Arabisch-Europese Liga om precies dezelfde reden onder vuur lagen. Zo proberen tegenstanders elkaar in stand te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')