Precies, hij zegt hetzelfde als Islamitische terroristen. De Man zit op 1 lijn met de grootste terroristen. Heel goed gezien Tikorev.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:05 schreef Tikorev het volgende:
Wat een ophef. Volgens mij zegt hij exact hetzelfde als wat veel prominenten uit de moslimgemeenschap (Bin Laden, al-Zarqawi, enz.) zelf zeggen. Wie zou zo'n VB'er moeten zijn om die woorden tegen te spreken
Hallo, vriend. Het maakt nog altijd een heel verschil uit of dat je iets constateerd (zoals De Man dus doet) of iets propageert (zoals Bin Laden doet).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef Sidekick het volgende:
[Wat een ophef. Volgens mij zegt hij exact hetzelfde als wat veel prominenten uit de moslimgemeenschap (Bin Laden, al-Zarqawi, enz.) zelf zeggen. Wie zou zo'n VB'er moeten zijn om die woorden tegen te spreken ]
Precies, hij zegt hetzelfde als Islamitische terroristen. De Man zit op 1 lijn met de grootste terroristen. Heel goed gezien Tikorev.
Yo homie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:13 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hallo, vriend. Het maakt nog altijd een heel verschil uit of dat je iets constateerd (zoals De Man dus doet) of iets propageert (zoals Bin Laden doet).
En daar is geen speld tussen te krijgen. Zelfde geldt overigens voor bijbelvaste christenen.quote:Wie de Koran letterlijk neemt, kan volgens De Man niet akkoord gaan met enkele belangrijke democratische principes
Alleen doet de Man alsof iedere moslim de Koran letterlijk neemt. En dat is gewoon niet waar. Zo zijn er bijvoorbeeld tal van moslims die alcohol drinken en rente betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En daar is geen speld tussen te krijgen. Zelfde geldt overigens voor bijbelvaste christenen.
Maar ben je dan niet gevoelig voor het argument dat De Man dat alleen maar constateerd en Bin Laden die visie op de islam ook propageert.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef Sidekick het volgende:
De Man heeft dezelfde kijk op zaken als fundamentalistische moslims op de Islam. Met die kijkwijze (moslims kunnen geen democraat zijn en dergelijke) zitten ze dus op 1 lijn zoals ik zei.
En daarom wordt De Man nu een racist genoemd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[Wie de Koran letterlijk neemt, kan volgens De Man niet akkoord gaan met enkele belangrijke democratische principes]
En daar is geen speld tussen te krijgen. Zelfde geldt overigens voor bijbelvaste christenen.
Die kunnen de koran ook gewoon letterlijk nemen hoor maar zich er alleen niet aan houden. Zoals ik doe dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Alleen doet de Man alsof iedere moslim de Koran letterlijk neemt. En dat is gewoon niet waar. Zo zijn er bijvoorbeeld tal van moslims die alcohol drinken en rente betalen.
Die zijn er wel. Dat je dan in plaats van rente een ander soort vergoeding betaalt is waar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
...
En wat betreft rente betalen. Hoe moet het anders als je geld wilt lenen en er geen rentevrije leningen zijn.
Oh. Kan je dat a.u.b. honderd duizenden fundamentalisten even uitleggen. Als je blieft. Voor er weer honderden onschuldige slachtoffers vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Ach, de gehele Koran letterlijk nemen is een farce. Volgens mij zitten er heel wat tegenstrijdigheden in.
kunnen zijnquote:Nee, het is gewoon een verklaring dat "mensen die zich op de Koran beroepen", moslims dus, geen democraten zijn.
NOU EN. Wat is daar mis mee. Mensen die zich beroepen op een fascistisch boek zoals de koran zou ik ook niet in mijn partij hoeven.quote:De Man heeft verklaard gewoon geen moslims in zijn partij te willen, dat zegt voldoende.
Nee, dat kan ik ze niet uitleggen. Het is hun interpretatie van de Koran, waar ze heel selectief de Koran letterlijk nemen. (Die fundamentalistische denkwijze dus weer).quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Oh. Kan je dat a.u.b. honderd duizenden fundamentalisten even uitleggen. Als je blieft. Voor er weer honderden onschuldige slachtoffers vallen.
Dus heel die heiza is alleen maar omdat zo'n uitspraak polariserend werkt en niet intergrerend.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef keitel het volgende:
akkersloot,
het gaat er eigenlijk om dat dergelijke uitspraken polariserend werken in plaats van integrerend.
Dus fundamentalisten nemen heel selectief de koran letterlijk. "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" hoe interpreteer jij dat dan (zonder selectief te zijn) ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:04 schreef Sidekick het volgende:
Nee, dat kan ik ze niet uitleggen. Het is hun interpretatie van de Koran, waar ze heel selectief de Koran letterlijk nemen. (Die fundamentalistische denkwijze dus weer).
Hij zit op een lijn? Hij gaat misschien gewoon af op de woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. BinLaden heeft jarenlang de koran bestudeerd. Als hij zegt dat een moslim geen democraat kan zijn wie is iemand die amper de koran kent dan om daar aan te twijfelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Precies, hij zegt hetzelfde als Islamitische terroristen. De Man zit op 1 lijn met de grootste terroristen. Heel goed gezien Tikorev.
Wie zegt dat De Man af gaat op woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. Waarom zou De Man zelf geen Mein Koranverzen als "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is tegen gekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:21 schreef Tikorev het volgende:
Hij zit op een lijn? Hij gaat gewoon af op de woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. BinLaden heeft jarenlang de koran bestudeerd. Als hij zegt dat een moslim geen democraat kan zijn wie is iemand die amper de koran kent dan om daar aan te twijfelen?
Kan ook, ik ken hem niet.. Lees dan maar het woord 'misschien' tussen 'gaat' en 'gewoon', dan is waarschijnlijk beter.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wie zegt dat De Man af gaat op woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. Waarom zou De Man zelf geen Mein Koranverzen als "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" is tegen gekomen.
Hij plukt opportunistisch de woorden van fundamentalistische moslims om een hele groep ermee om de oren te slaan. Generalisatie ter rechtvaardiging van moslimhaat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:21 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hij zit op een lijn? Hij gaat misschien gewoon af op de woorden van prominenten uit de moslimgemeenschap. BinLaden heeft jarenlang de koran bestudeerd. Als hij zegt dat een moslim geen democraat kan zijn wie is iemand die amper de koran kent dan om daar aan te twijfelen?
''Het leven van Mohammed'' door Moehammed ibn Ishaak (704-767)quote:Op maandag 21 maart 2005 13:43 schreef JanPoedel het volgende:
Heb je ook bronnen waarin staat vermeld dat er 600 joodse mannen zijn vermoord en hun vrouwen en kinderen verkocht zijn als slaven? Dat praat wat makkelijker.
Sorry, kan er niets over vinden op google. Kun je de betreffende bronnen niet gewoon direct posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 04:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
''Het leven van Mohammed'' door Moehammed ibn Ishaak (704-767)
Dit is ook precies de reden trouwens waarom de AEL van Abou Jahjah gekant was tégen het proces dat tegen wijlen het Vlaams Blok werd gevoerd omwille van vermeende discriminatie en racisme. Omdat ze uiteraard als Arabisch-Europese Liga om precies dezelfde reden onder vuur lagen. Zo proberen tegenstanders elkaar in stand te houden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Yo homie.
Uiteraard zijn er grote verschillen tussen Bin Laden en De Man. Qua actief handelen is er een wereld van verschil. Maar er is ook een overeenkomst: De Man heeft dezelfde kijk op zaken als fundamentalistische moslims op de Islam. Met die kijkwijze (moslims kunnen geen democraat zijn en dergelijke) zitten ze dus op 1 lijn zoals ik zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |