Niks mis mee. Helemaal goed zelfs.quote:
Je hoeft maar te vragenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef Ymke het volgende:
Jemig is er nu al een nieuw forum? Ik loop wel achter geloof ik , maar ja ,,,ik irc en msn en mail dan ook niet.
Waarom is er eigenblijk een ander forum ? Krijgen wij dat ook te horen?
Ymke, zo zit het niet in elkaar, hoe dan wel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf het een beetje raar vinden hoor , na 1 conflict met een user en een principe kwestie van ouwe sok een ander forum oprichten?
Maar goed , heel veel plezier daar en ik hoop dat jullie veel van elkaar kunnen opsteken
Nee Borelius , ik ga niet mailen , jullie doen toch niks verkeerds? Dan kan je ook wel gewoon zeggen wat er wel aan de hand is , dit gekonkel en mensen uitnodigen via icq en mail enzo roept alleen maar vragen op . Bij mij en vast en zeker ook wel bij anderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:12 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ymke, zo zit het niet in elkaar, hoe dan wel?
Als je het echt wilt weten, stuur me dan maar een mail, ik ga dat hier niet uitleggen.
Maar je zit er vreselijk ver naast!
Mooi zo, dan weet ik genoeg! Zoals gewoonlijk reageer je averechts en wil je persé je gelijk. Bij deze heb je dat van mij dan ook. Doooeeeg!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee Borelius , ik ga niet mailen , jullie doen toch niks verkeerds? Dan kan je ook wel gewoon zeggen wat er wel aan de hand is , dit gekonkel en mensen uitnodigen via icq en mail enzo roept alleen maar vragen op . Bij mij en vast en zeker ook wel bij anderen.
Maar goed , als jullie het niet openlijk willen zeggen dan niet , beetje jammer wel.
Laten we er maar over ophouden
Wat een belachelijke reactie , ik vraag gewoon wat , ik snap er geen hol van en nu ligt het aan mij??quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:40 schreef Borelius het volgende:
[..]
Mooi zo, dan weet ik genoeg! Zoals gewoonlijk reageer je averechts en wil je persé je gelijk. Bij deze heb je dat van mij dan ook. Doooeeeg!
Je mag altijd wat vragen. Maar Borelius' voorwaarde is dat je hem dan emailt. Als je het daar niet eens mee bent, leg je er dan bij neer dat je nooit zijn versie van wat er gebeurd is zal weten..quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een belachelijke reactie , ik vraag gewoon wat , ik snap er geen hol van en nu ligt het aan mij??
Zie je msnquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik weten waar ik dat andere forum kan vinden of is dat spam?
msn mag ook, dan hoeft het niet via dit forum.
Jezusjepuckzzz@hotmail.com
Misschien kun je begrijpen dat een compleet nieuw forum niet zomaar ineens klaar is, en dat je dat eerst moet testen. En dat je dus niet vanaf dag 1 hordes mensen op je nek kunt hebben. Vandaar dat we dat niet gelijk van de daken hebben geschreeuwd. Het forum is nu min of meer klaar qua opzet en we zijn in het stadium dat nieuwe users zich kunnen aanmelden. En wie belangstelling heeft kan ons denk ik wel vinden inmiddels. Net als jij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:57 schreef dawg het volgende:
Als alles m.b.t. het nieuwe forum zo stil verloopt, zijn de reacties daarop voorspelbaar natuurlijk.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kun je begrijpen dat een compleet nieuw forum niet zomaar ineens klaar is, en dat je dat eerst moet testen. En dat je dus niet vanaf dag 1 hordes mensen op je nek kunt hebben. Vandaar dat we dat niet gelijk van de daken hebben geschreeuwd. Het forum is nu min of meer klaar qua opzet en we zijn in het stadium dat nieuwe users zich kunnen aanmelden. En wie belangstelling heeft kan ons denk ik wel vinden inmiddels. Net als jij.
Het is toch http://www.fotofanforum.nlquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kun je begrijpen dat een compleet nieuw forum niet zomaar ineens klaar is, en dat je dat eerst moet testen. En dat je dus niet vanaf dag 1 hordes mensen op je nek kunt hebben. Vandaar dat we dat niet gelijk van de daken hebben geschreeuwd. Het forum is nu min of meer klaar qua opzet en we zijn in het stadium dat nieuwe users zich kunnen aanmelden. En wie belangstelling heeft kan ons denk ik wel vinden inmiddels. Net als jij.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:06 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Het is toch http://www.fotofanforum.nl
Ja ik snapte die geheimzinnigheid hier ook niet zo, dus dan maar zelf even op onderzoekquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..], dank je, al die geheimzinigheid,
leuk de leegloop van FOT,
echt fun dit!
Maak ik me ook niet, FOK! en FOT kunnen dit best hebben, er zijn er nog zat die de weg vinden, maar ik krijg er WEL een nare smaak van in m'n bek...quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:13 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ja ik snapte die geheimzinnigheid hier ook niet zo, dus dan maar zelf even op onderzoek
Ik zou me niet zo veel zorgen maken om die leegloop hoor. Er komen vanzelf nieuwe users bij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |