abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:40:43 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25692686
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

bedoelt
Niks mis mee. Helemaal goed zelfs.

On topic:
Sok, ik heb het elders al een keer geroepen: bedankt voor je inzet. Ik heb je tweemaal "live" mogen meemaken, en het is altijd gezellie met jou erbij. Je zult gemist worden in FOT.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf woensdag 23 maart 2005 @ 21:09:57 #102
73911 ultra_ivo
pi_25693466
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef Ymke het volgende:
Jemig is er nu al een nieuw forum? Ik loop wel achter geloof ik , maar ja ,,,ik irc en msn en mail dan ook niet.

Waarom is er eigenblijk een ander forum ? Krijgen wij dat ook te horen?
Je hoeft maar te vragen

De aanleiding was de stennis rond American_Nightmare en het kattenfilmpje. Een deel van de vaste groep users had daar serieuze problemen mee. Dat is je denk ik niet ontgaan. Voor Ouwesok was het kattenfilmpje de reden om op te stappen.
Een logisch vervolg is dan het opzetten van een ander forum. Dat hebben we dan ook gedaan.
Met een kleine groep hebben we het nieuwe forum ingericht en uitgetest. Binnen een week is er een groep mensen uitgenodigd. Bij een nieuw forum is het handig om de groei geleidelijk te houden. Dit om evt. soft- en hardware problemen een voor een aan te kunnen pakken.
FOT leegzuigen is niet de bedoeling. Sterker nog, Ouwesok heeft op het nieuwe forum een duidelijke oproep gedaan aan diegenen die nog op FOT blijven om hier de zaak niet te laten inzakken. Daarom is er hier geen oproep verschenen om over te stappen.
Inmiddels zijn er al wat mensen op het nieuwe forum die helemaal nooit op fok hebben gezeten.
Het gaat denk ik te ver om uitgebreid het nieuwe forum te bediscussiëren. Mensen die meer willen weten hoeven maar in het profiel van een van de betrokkenen te kijken en via mail/msn/icq contact op te nemen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:21:38 #103
79550 Ymke
your ghost
pi_25693808
Ik blijf het een beetje raar vinden hoor , na 1 conflict met een user en een principe kwestie van ouwe sok een ander forum oprichten?

Maar goed , heel veel plezier daar en ik hoop dat jullie veel van elkaar kunnen opsteken
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_25694899
Ymke, dat is niet raar. Het wordt enerzijds veroorzaakt door het "gezeik" van bepaalde users alhier, anderzijds door een beknellende forumpolicy.

Ook voor dit incident werd er al met de gedachten gespeeld om een eigen forum op te zetten, daarbij proberend de laagdrempeligheid van FOT te behouden.

Daarnaast zijn we van mening dat het nieuwe forum, FOT en bijv. een DPZ makkelijk naast elkaar kunnen draaien. Je kunt tenslotte komen waar je wilt. We willen echt niet iedereen hier weglokken of zo hoor. Het is meer dat er een extra optie geboden wordt. Dat daar vervolgens half FOT rondloopt kunnen we toch ook niets aan doen Dat is de keuze van de betreffende mensen.

Ik, en ik spreek even voor mezelf, zal hier zeker nog komen rondhangen al was het alleen maar omdat ik hier best leuke foto's voorbij zie komen. Daarnaast heb ik nog wat andere interesses op FOK! Zo zal het ook de rest vergaan naar mijn idee. Er komt ook verder geen oproep om over te stappen.

Om nou gelijk afscheid te nemen vind ik dan ook een beetje overdreven.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25695175
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef Ymke het volgende:
Ik blijf het een beetje raar vinden hoor , na 1 conflict met een user en een principe kwestie van ouwe sok een ander forum oprichten?

Maar goed , heel veel plezier daar en ik hoop dat jullie veel van elkaar kunnen opsteken
Ymke, zo zit het niet in elkaar, hoe dan wel?
Als je het echt wilt weten, stuur me dan maar een mail, ik ga dat hier niet uitleggen.
Maar je zit er vreselijk ver naast!
...niet geschoten is altijd mis...
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:18:14 #106
79550 Ymke
your ghost
pi_25695320
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:12 schreef Borelius het volgende:

[..]

Ymke, zo zit het niet in elkaar, hoe dan wel?
Als je het echt wilt weten, stuur me dan maar een mail, ik ga dat hier niet uitleggen.
Maar je zit er vreselijk ver naast!
Nee Borelius , ik ga niet mailen , jullie doen toch niks verkeerds? Dan kan je ook wel gewoon zeggen wat er wel aan de hand is , dit gekonkel en mensen uitnodigen via icq en mail enzo roept alleen maar vragen op . Bij mij en vast en zeker ook wel bij anderen.

Maar goed , als jullie het niet openlijk willen zeggen dan niet , beetje jammer wel.

Laten we er maar over ophouden
pi_25695341
bedankt ouwesok.
de eerste en enige die duidelijk uit kon leggen wat een lichtmeter gehad. Erg gezellig gesprek in de FOk!-approved snackbar in Naarden. het ga je, of het gaat U ( ) goed!
  FOK!fotograaf woensdag 23 maart 2005 @ 22:23:06 #108
73911 ultra_ivo
pi_25695422
Gekonkel is denk ik een verkeerd woord.
Bij het oprichten van een nieuw forum moet je eigenlijk kiezen tussen twee kwaden. Of je gooit de zaak direct volledig open met als grote risico dat er onverwachte problemen opduiken met de techniek. Of je test het eerst met een klein groepje uit en probeert de groei geleidelijk te houden. En dan voelen een aantal mensen zich buitengesloten. Helemaal goed kun je het nooit doen.
Dat we hier bij FOT de zaak niet van de daken schreeuwen is juist uit respect voor wat er hier gebeurt. Het is niet de bedoeling om FOT af te zwakken. Als mensen op allebei de fora willen zitten, prima, willen mensen alleen hier blijven, ook geen enkel probleem. Het is voldoende als mensen weten waar ze informatie moeten vragen. Dat lijkt me openlijkheid genoeg.
pi_25695846
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:18 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nee Borelius , ik ga niet mailen , jullie doen toch niks verkeerds? Dan kan je ook wel gewoon zeggen wat er wel aan de hand is , dit gekonkel en mensen uitnodigen via icq en mail enzo roept alleen maar vragen op . Bij mij en vast en zeker ook wel bij anderen.
Maar goed , als jullie het niet openlijk willen zeggen dan niet , beetje jammer wel.
Laten we er maar over ophouden
Mooi zo, dan weet ik genoeg! Zoals gewoonlijk reageer je averechts en wil je persé je gelijk. Bij deze heb je dat van mij dan ook. Doooeeeg!

En het is precies zoals Ivo reeds meldde, uit respect voor dit forum wil ik niet te diep op de zaken ingaan hier, heeft geen moer te maken met wat jij meent te moeten denken!!
...niet geschoten is altijd mis...
  donderdag 24 maart 2005 @ 07:52:44 #110
79550 Ymke
your ghost
pi_25700811
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:40 schreef Borelius het volgende:

[..]

Mooi zo, dan weet ik genoeg! Zoals gewoonlijk reageer je averechts en wil je persé je gelijk. Bij deze heb je dat van mij dan ook. Doooeeeg!
Wat een belachelijke reactie , ik vraag gewoon wat , ik snap er geen hol van en nu ligt het aan mij??
  donderdag 24 maart 2005 @ 09:32:37 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25701598
Mag ik weten waar ik dat andere forum kan vinden of is dat spam?

msn mag ook, dan hoeft het niet via dit forum.
Jezusjepuckzzz@hotmail.com
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 24 maart 2005 @ 09:37:17 #112
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25701642
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 07:52 schreef Ymke het volgende:
Wat een belachelijke reactie , ik vraag gewoon wat , ik snap er geen hol van en nu ligt het aan mij??
Je mag altijd wat vragen. Maar Borelius' voorwaarde is dat je hem dan emailt. Als je het daar niet eens mee bent, leg je er dan bij neer dat je nooit zijn versie van wat er gebeurd is zal weten..

Je mag het er niet mee eens zijn, maar je verkeert helaas voor jou niet in een machtspositie wat dat betreft..

en nu weer ontopic a.u.b.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 24 maart 2005 @ 09:51:30 #113
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_25701803
wat een zooitje wordt er van dit hele forum gemaakt... Iedereen wordt kwaad op iedereen, de helft stapt op en zegt nobel tegen de andere helft dat FOT vooral moet blijven bestaan en dat je niet (zomaar) moet overstappen naar het andere forum (where ever that may be) en dat het ook hier gezellig moet blijven bladiebladie...

Iedereen wilde toch gewoon met vrijwel hetzelfde cluppie door? (except ouwesok en een paar gebande users dan...) nu is er zeker weten een tweedeling...

crap

edit: spelvout
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2005 @ 09:54:48 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25701847
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik weten waar ik dat andere forum kan vinden of is dat spam?

msn mag ook, dan hoeft het niet via dit forum.
Jezusjepuckzzz@hotmail.com
Zie je msn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 maart 2005 @ 10:00:32 #115
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_25701924
oh trouwens on topic: doei ouwesok, ken je niet (lang genoeg) maar tis zonde dat je weg bent geloof ik.
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_25702722
Als alles m.b.t. het nieuwe forum zo stil verloopt, zijn de reacties daarop voorspelbaar natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2005 @ 11:06:36 #117
13151 crew  Rewimo
pi_25702854
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:57 schreef dawg het volgende:
Als alles m.b.t. het nieuwe forum zo stil verloopt, zijn de reacties daarop voorspelbaar natuurlijk.
Misschien kun je begrijpen dat een compleet nieuw forum niet zomaar ineens klaar is, en dat je dat eerst moet testen. En dat je dus niet vanaf dag 1 hordes mensen op je nek kunt hebben. Vandaar dat we dat niet gelijk van de daken hebben geschreeuwd. Het forum is nu min of meer klaar qua opzet en we zijn in het stadium dat nieuwe users zich kunnen aanmelden. En wie belangstelling heeft kan ons denk ik wel vinden inmiddels. Net als jij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25703846
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien kun je begrijpen dat een compleet nieuw forum niet zomaar ineens klaar is, en dat je dat eerst moet testen. En dat je dus niet vanaf dag 1 hordes mensen op je nek kunt hebben. Vandaar dat we dat niet gelijk van de daken hebben geschreeuwd. Het forum is nu min of meer klaar qua opzet en we zijn in het stadium dat nieuwe users zich kunnen aanmelden. En wie belangstelling heeft kan ons denk ik wel vinden inmiddels. Net als jij.
Tuurlijk.
Ik zeg alleen dat ik die reacties hierop niet raar vindt.

Maar, rel met A_N?? Gebande users?? Ik ben hier echt lang niet geweest.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2005 @ 12:44:25 #119
13151 crew  Rewimo
pi_25704433
Ja, sommige mensen zijn te ver gegaan Dat heeft consequenties gehad.
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:06:02 #120
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25704875
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is toch http://www.fotofanforum.nl
  Admin donderdag 24 maart 2005 @ 13:07:23 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25704892
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:06 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Het is toch http://www.fotofanforum.nl
, dank je, al die geheimzinigheid,
leuk de leegloop van FOT,
echt fun dit!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_25704947
Yep.

Anyway, van de sfeer hier is niet veel meer over.
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:13:14 #123
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25705031
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

, dank je, al die geheimzinigheid,
leuk de leegloop van FOT,
echt fun dit!
Ja ik snapte die geheimzinnigheid hier ook niet zo, dus dan maar zelf even op onderzoek

Ik zou me niet zo veel zorgen maken om die leegloop hoor. Er komen vanzelf nieuwe users bij hier
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:31:35 #124
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25705468
Ik ga nergens heen hoor. Ik heb er gewoon een forum bij
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Admin donderdag 24 maart 2005 @ 13:31:44 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25705475
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:13 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Ja ik snapte die geheimzinnigheid hier ook niet zo, dus dan maar zelf even op onderzoek

Ik zou me niet zo veel zorgen maken om die leegloop hoor. Er komen vanzelf nieuwe users bij hier
Maak ik me ook niet, FOK! en FOT kunnen dit best hebben, er zijn er nog zat die de weg vinden, maar ik krijg er WEL een nare smaak van in m'n bek...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')