Ik heb ook Huub Hangopquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee die tyfusmetal die jij iedereen door de strot duwt, daar worden we vrolijk van goftedomme.
Ach, wat sneuquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow dat heb je zeker niet gelezen ?
.
Ik zei dat zijn zak me geen zak interesseerde en opeens was het stuk. Dat was het, i guess ..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zei dat zijn zak me geen zak interesseerde en opeens was het stuk. Dat was het, i guess ..
Nee joh.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:19 schreef boebiedoe het volgende:
Is elcastel geen geschikte kandidaat als opvolger voor Ouwekneus ?
Speak for yourself, ik ben bepaald geen newbie, maar de sfeer hier is op dit moment niet echt gezellig te noemen. Ik ben daar waar ik het leuk vindt, of dat nou Fok! is of een ander forum. Jeetje je doet net alsof het een religie is man, het is maar een forum hoor!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:39 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook. De meeste mensen die nu naar het andere forum lijken te verkassen zijn relatieve newbies. Geen 'hardcore fokkers'.![]()
Ik zei 'de meeste'.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Speak for yourself, ik ben bepaald geen newbie, maar de sfeer hier is op dit moment niet echt gezellig te noemen. Ik ben daar waar ik het leuk vindt, of dat nou Fok! is of een ander forum. Jeetje je doet net alsof het een religie is man, het is maar een forum hoor!
Och, boeien, ik kom daar nooit..quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef elcastel het volgende:
Ow erg trouwens hè, FOT is helemaal naardeklote, gelezen ?
Welja, en als je toch bezig bent, sleur DPZ er ook bij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef lesley het volgende:
uhm kan fok niet gewoon dit subforum verwijderen en dan doorlinken naar fff
mischien tegen de principes van fok om een onderdeel extern te laten worden, maar dan zit wel weer alles bij elkaar en mag onderling de policy worden uitgevochten. en tegelijk is fok dan niet de fot afdeling kwijt
Tuukquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef lesley het volgende:
mischien tegen de principes van fok om een onderdeel extern te laten worden, maar dan zit wel weer alles bij elkaar en mag onderling de policy worden uitgevochten. en tegelijk is fok dan niet de fot afdeling kwijt
Neuh?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:29 schreef Xilantof het volgende:
Is dit nu het topic om in te filosoferen over de toekomst van FOT?
We kunnen ook andere dingen laten verdwijnen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:08 schreef lesley het volgende:
Melodrama.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef fotoloog het volgende:
We zullen doorgaan
hey ik vind het FOT sub-forum ineens erg leukquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:39 schreef fotoloog het volgende:
Wat een drama's allemaal ! hey,er gaat een mod weg,een zeer gewaardeerde zelfs,maar dit is niet het einde van ons subforumpje hoor
We zullen doorgaan
Klaarblijkelijk heb ik iets gemist maar ik zou me graag willen aanmelden bij dit nieuwe Fotografieforum!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kun je begrijpen dat een compleet nieuw forum niet zomaar ineens klaar is, en dat je dat eerst moet testen. En dat je dus niet vanaf dag 1 hordes mensen op je nek kunt hebben. Vandaar dat we dat niet gelijk van de daken hebben geschreeuwd. Het forum is nu min of meer klaar qua opzet en we zijn in het stadium dat nieuwe users zich kunnen aanmelden. En wie belangstelling heeft kan ons denk ik wel vinden inmiddels. Net als jij.
Neem hier afscheid van Ouwesok.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:12 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb ik iets gemist maar ik zou me graag willen aanmelden bij dit nieuwe Fotografieforum!
nee! o zo machtige nikky nee astublief laat mij niet vedwijnen in uw duistere dalenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
We kunnen ook andere dingen laten verdwijnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |