Een fan!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:48 schreef elcastel het volgende:
k_man vond ik niet hinderlijk, maar goed, die heb ik al veel goede dingen zien posten,
Constructieve bijdragequote:Op donderdag 24 maart 2005 19:19 schreef boebiedoe het volgende:
En ik heb sowieso een hekel aan fora's zonder active topics..
Ja, anders reageer je even op het belangrijkste gedeelte, zurig nsb kind. Als je toch vind dat Ouwesok gelijk heeft en met 'm mee verhuist naar een ander forum omdat je jezelf niet in de policy van FOK! kan vinden, wees dan ook consequent en leg je taak als reviewer neer.quote:
Schelden is ook hier niet de gewoonte. Zeker niet dit niveau.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, anders reageer je even op het belangrijkste gedeelte, zurig nsb kind.
Nou ja, gelukkig is Rewimo er nog om het niveau op pijl te houden. En wie zijn er nou bezig met het niveau van FOT omlaag aan het halen, dat komt echt niet van die drie posts die ik hier gezet heb hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Schelden is ook hier niet de gewoonte. Zeker niet dit niveau.
Ik hoop niet dat je FOT omlaag wilt halen naar het niveau van sommige deelfora van fok.
Forumhoeren/FH2 heeft het toch ook anderhalf jaar volgehouden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:15 schreef boebiedoe het volgende:
Gezellig. Dan komen er op dat nieuwe forum ongeveer 20 active users die met elkaar babbelen ......
Kut, is je ban alweer over ?quote:
Dat was vanaf het begin al gedoemd om te mislukken, net zoals dit "fotofan" forum. In deze tijd is het bijna onmogelijk om nog een goed lopend forum te krijgen met een publiek wat blijft terugkomen. De nieuwe forums die afstammen van (meestal) FOK! lopen uit op klieken op het nieuwe betreffende forum waardoor vaak nieuwe users uitblijven. En dan ga je net zoals FH2 en vele andere anderen forums ten onder. Accept it, FOK! it is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Forumhoeren/FH2 heeft het toch ook anderhalf jaar volgehouden.
En waar duik jij in steeds als je geband bent ? Ga jij nu ook naar FFF ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef boebiedoe het volgende:
Dat was vanaf het begin al gedoemd om te mislukken, net zoals dit "fotofan" forum. In deze tijd is het bijna onmogelijk om nog een goed lopend forum te krijgen met een publiek wat blijft terugkomen. De nieuwe forums die afstammen van (meestal) FOK! lopen uit op klieken op het nieuwe betreffende forum waardoor vaak nieuwe users uitblijven. En dan ga je net zoals FH2 en vele andere anderen forums ten onder. Accept it, FOK! it is..
Welja, misschien is dit wel een mooie start van een reeks.quote:
Brakke kutsearch!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:27 schreef elcastel het volgende:
jij bent eigenlijk de eerste die er wat negatiefs over zegt
Kasta in FOT.quote:
Heeft ie nu een weblog?!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kasta in FOT..
Jij was toch ook altijd zo lovend over FH2, ik neem aan dat je dagelijks de mooie babbels op Dirk's weblog leest ?
.
Ow kut. Geef effe aan Dirk door dat ik zijn log noemde in FOT, aan Kasta ja ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig. Hoi [el].
Nee. Principes hé .quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
En waar duik jij in steeds als je geband bent ? Ga jij nu ook naar FFF ?
Nee. Maar haal je geen wilde fantasieen in je hoofd, ik heb een vriendin.quote:Heb je trouwens een geslachtziekte
Ik begreep het te laat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef elcastel het volgende:
Jezus BBD jankzak, ga effe eten ofzo. En haal die achterbank een keer op..
I will.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow kut. Geef effe aan Dirk door dat ik zijn log noemde in FOT, aan Kasta ja ?
Kijk maar gauw of je bij zijn vriendjes en vriendinnetjes staat!quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft ie nu een weblog?!.
.
Tof, daar ben ik nog niet gebanned.
Vre-se-lijk. Maar let op hè Q, ik heb belastende foto's hier.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
I will.
Altijd lekker, [bepaalde] foto's van Texeloniaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:43 schreef yvonne het volgende:
Waarom denk ik aan FFF iedere keer aan FastForward en zoek zelf maar ff wat dat voor forum is
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Altijd lekker, [bepaalde] foto's van Texelonia
Dat is mijn pé-nis niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vre-se-lijk. Maar let op hè Q, ik heb belastende foto's hier.
*snickers weglegd*quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Altijd lekker, [bepaalde] foto's van Texelonia
Hoi Q.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Nee, want dan zou ik niet kunnen reageren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:56 schreef yvonne het volgende:
Is dit nu een FH2 reunie?
Niet nodig. FH2 is niet dood.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:56 schreef yvonne het volgende:
Is dit nu een FH2 reunie?
Hoi dwerg. Ik ben jaloers op Dirk en Jarno. Die zitten nu bij Spinvis.quote:
Ik mag over, ehm, op 13 april weer. Geen idee over hoeveel dagen dat is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi dwerg. Ik ben jaloers op Dirk en Jarno. Die zitten nu bij Spinvis..
.
Ik mag over 8 dagen pas weer..
Nee die tyfusmetal die jij iedereen door de strot duwt, daar worden we vrolijk van goftedomme.quote:
Huh, was jij ook gebanned dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik niet kunnen reageren.
Ow dat heb je zeker niet gelezen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef kastanova het volgende:
Huh, was jij ook gebanned dan?
Het was zo gepiept, ach je weet hoe dat gaat hè.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
Dat heb ik zelfs gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |