Het was echt een toevalstreffer jaquote:Op maandag 21 maart 2005 12:35 schreef Suzanna het volgende:
Aaaaah....wat een schatje is Noah...je moet het maar net zo 'catchen'... Noa lacht nu ook heel vaak en lief maar als ik de camera pak zit ze daar met heel veel verbazing en aandacht naar te kijken en is de aandacht voor mama weg (en tja, 's avonds krijg je niet zulke mooie foto's he...)...
Tips, Tex?
ze ligt in de lengte op de bank (haar hoofd een beetje schuin) en ik sta er dwars voor/boven. schnappie?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:29 schreef danosa het volgende:
Wat grappig als ik schuin kijk lijkt het wel of Anna staat opde bank, of zit ze ook rechtophuh ik begijp de foto niet meer haha..tja, beetje blond hè
Wow!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef bixister het volgende:
luckepuck, 't is een wiphond!en Piet is inderdaad groot hoor. moet je bijv. ook hier eens kijken in vergelijking met Dylan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:30 schreef Rottdog het volgende:
Ach gossie Maxim ze blijven je er dan gewoon inproppen![]()
![]()
![]()
Doe ff snel noteren, haal ik um weer weg namelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:27 schreef Luchtbel het volgende:
Smirre wat zijn ze lief
Sugar ze had inderdaad d'r hoofd gestoten en wat ligt ze daar zoet te slapen
Luckepuck, ik heb niks gehad maar wil het wel graag weten, misschien kunnen we weer even daten![]()
Die ogenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:23 schreef Luchtbel het volgende:
Isa, wurmpje wat ben je zielig zo!
Jolie aan het wachten...
[afbeelding]
jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef coolbabe het volgende:
Weten de ouders van die kinderen dat je ze op internet hebt gezet?
foto's zijn verwijderdquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:27 schreef poemojn het volgende:
Sylvana, had je dit ook gezien? Moderatie Ouder(s) deel 14 - Nieuwe regels!
Misschien is de combinatie van foto's en topic niet zo handig.
Ik zie geen kidsquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:14 schreef Smirre het volgende:
Maar dat even Off-topic. Ohnee, toch on-topic; we zitten tenslotte in het kids fototopic.
Hij heeft ze toch niet opgegeten hè?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:57 schreef Smirre het volgende:
En met zo'n Smirre-hond ernaast zul je die ook niet te zien krijgen.
maxim is ook bijgeschreven in mijn paspoort, en dan hebbie een pasfoto nodig. en als je paspoort verloopt, gewoon nieuwe halen met nieuwe pasfotoosquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef danosa het volgende:
Luca zijn haar zit weer cool lwrb!!!
Leuk die pasfoto's van Maria. Is dat voor bijschrijving op een paspoort Sugar?
Moet je die om de zoveel jaar ook vervangen trouwens?
Hierop zie je hou klein ie is.... of hoe groot papa's handen zijn, dat kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:29 schreef Githa het volgende:
Jordy in bad met papa
Van allebei een beetje denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hierop zie je hou klein ie is.... of hoe groot papa's handen zijn, dat kan ook
hou op hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh MevrouwS wat worden onze kinderen groot he
Zeg wat doe jij hier steeds zonder foto'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef danosa het volgende:
Jolie heeft rode wangen van het spelen![]()
Is Kidcity net zoiets als Ballorig?
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef Anitra het volgende:
Jordy je moet ff een gil geven zodat je moeder op tijd een foto kan makenJe bent nog steeds om op te vreten.
Hij zat eerst de boontjes uit de sperzieboon te halen en daardoor kwam er 1 bij zijn neus en iedere keer als ik dat weg wilde halen ging hij harder lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:17 schreef Martineke het volgende:
mooie fotoos Anitra, die foto met die tandjesen er zit een sperzieboontje bij zn neusje
Djen is een mooie meid
Hoezo Spam???quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Grijs het volgende:
Waarschuwing: fotospam!
Nee, 't gaat over mijn eigen postquote:
Ow oke sorryquote:
Wat een leuk park! Jammer dat het zo ver weg is voor ons (Apeldoorn)quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Grijs het volgende:
Waarschuwing: fotospam!
Wij zijn vandaag bij Kinderparadijs Malkenschoten geweest:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie foto Knor! Heb je die kleding zelf gemaakt?
toevallig wilde ik net in de betreffende topics vragen hoe het nu met Jayden en met Alicia gaat
Ja, dat zie je goed. De hele familie heeft zich ermee vermaakt! (vooral m'n vader, zus en zwagerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een leuk park! Jammer dat het zo ver weg is voor ons (Apeldoorn)
Zie ik het nu goed en kun je ook huttenbouwen met planken?
eerstvolgende stoffenbeurs is 17 april in de binnenstad, dus je hebt nog even een paar dagen om al dat stof weg te poetsenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef jessie het volgende:
Knorretje, wat lekker schattig truttig!!! T word tijd dat ik dat ding van mij nou is onder t stof gaat halen hoor!!!!
en die spontane foto;s zijn vaak het leukst:quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:11 schreef beefcake het volgende:
Ik ken het LadyS... Die van mij maakt nooit foto's en wil er ook niet op. Resultaat: geen foto's van papa en mama
het blijft een urret, we zijn voor het laatst 12 maart gweest en toen was ze 88 cm (en das al heel erg fijn want zo heel nu en dan kan ze maatje 92 aan, mits het klein valt en valt dus af en toe eindelijk onder de peuterkleding)quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:46 schreef livelink het volgende:
Is Alicia nog steeds zo klein of heeft ze inmiddels een groeispurt gehad? Ze lijkt al zo'n grote meid op de foto.
Ligt er net aan hoe het licht valt, maar hij is wel een beetje rossig. Heeft ie van zijn vaderquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:15 schreef Sugar het volgende:
Heeft ie rood haar?![]()
![]()
En je moet vaker foto's showen, M@x! Kai is veel te lief en groot al!![]()
Er staat "I'm very special".quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:02 schreef Rottdog het volgende:
Kai plots zo groot vindt echt een jongenstaat er eigenlijk in die buggy I am very
hahaha.. ja, dat "babietje" is inmiddels ook al 2 en half en een flinke peuter geworden!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:55 schreef Lois het volgende:
Rewimo wat een prachtige foto van Christan!
Kai wat wordt je groot! Leuk om weer eens foto's van je te zien!
Angel, is dat dat kleine babietje met die hemelse ogen?![]()
Jeetje, niet alleen je eigen kinderen zijn groot voor je het weet.......
Verhip, het dringt nu pas tot me door dat het Justin isquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Angelic1 het volgende:
hahaha.. ja, dat "babietje" is inmiddels ook al 2 en half en een flinke peuter geworden!
Mjah, wel wat minder helaas. Hij is 3 weken geleden naar de kapper geweest. Maar nu zijn haar weer wat begint te groeien lijken ze terug te komen, dus ik hoop dat de krullen weer helemaal terugkerenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:09 schreef coolbabe het volgende:
Hij heeft nog steeds zulke mooie krullen zie ik
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:20 schreef Angelic1 het volgende:
Christan en Justin lijken wel wat op elkaar, vind ik. Zeker nu Justin ouder wordt. Beetje dezelfde ogen en uitdrukking.
Tuurlijk weet ik dat nog wel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef Anitra het volgende:
Wow Angelic wat gaat dat hard
zie je denken, wie is dat nu weer. Laatste keer dat ik je gezien heb was denk ik vlietpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |