Hij zat eerst de boontjes uit de sperzieboon te halen en daardoor kwam er 1 bij zijn neus en iedere keer als ik dat weg wilde halen ging hij harder lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:17 schreef Martineke het volgende:
mooie fotoos Anitra, die foto met die tandjesen er zit een sperzieboontje bij zn neusje
Djen is een mooie meid
Hoezo Spam???quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Grijs het volgende:
Waarschuwing: fotospam!
Nee, 't gaat over mijn eigen postquote:
Ow oke sorryquote:
Wat een leuk park! Jammer dat het zo ver weg is voor ons (Apeldoorn)quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Grijs het volgende:
Waarschuwing: fotospam!
Wij zijn vandaag bij Kinderparadijs Malkenschoten geweest:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie foto Knor! Heb je die kleding zelf gemaakt?
toevallig wilde ik net in de betreffende topics vragen hoe het nu met Jayden en met Alicia gaat
Ja, dat zie je goed. De hele familie heeft zich ermee vermaakt! (vooral m'n vader, zus en zwagerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een leuk park! Jammer dat het zo ver weg is voor ons (Apeldoorn)
Zie ik het nu goed en kun je ook huttenbouwen met planken?
eerstvolgende stoffenbeurs is 17 april in de binnenstad, dus je hebt nog even een paar dagen om al dat stof weg te poetsenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:19 schreef jessie het volgende:
Knorretje, wat lekker schattig truttig!!! T word tijd dat ik dat ding van mij nou is onder t stof gaat halen hoor!!!!
en die spontane foto;s zijn vaak het leukst:quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:11 schreef beefcake het volgende:
Ik ken het LadyS... Die van mij maakt nooit foto's en wil er ook niet op. Resultaat: geen foto's van papa en mama
het blijft een urret, we zijn voor het laatst 12 maart gweest en toen was ze 88 cm (en das al heel erg fijn want zo heel nu en dan kan ze maatje 92 aan, mits het klein valt en valt dus af en toe eindelijk onder de peuterkleding)quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:46 schreef livelink het volgende:
Is Alicia nog steeds zo klein of heeft ze inmiddels een groeispurt gehad? Ze lijkt al zo'n grote meid op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |