Maar wat heeft een ander met jouw spel te maken dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke daar heb je dan wel een beetje gelijk in .... ik zal het ook niet echt prettig als iemand dat deed bij mijn auto... maar goed het hoorde wel een beetje bij het spel tenslotte..
true true ... misschien dat je in je enthousiasme doordraaft.. oke oke hij ging misschien iets te verquote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat heeft een ander met jouw spel te maken dan?
Van andermans spullen hoor je toch gewoon af te blijven, spel of niet?
idd! en vooral alstie op rudi voller lijktquote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.
Het was misschien wel iets te maar ik kan er niks aan doen, heb toch echt enorm moeten lachen...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Rudi was gewoon irritant, ik vond ze eigenlijk allemaal een btje tegenvallen met blok spelen het was allemaal net iets té
Herman was wel geweldig als blokquote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Rudi was gewoon irritant, ik vond ze eigenlijk allemaal een btje tegenvallen met blok spelen het was allemaal net iets té
ik vind die 2 dames ook geweldig !! lekker naief maar wel ver komenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
vandaag weer de video van gisteren zitten kijken, leuk dat we eindelijk alle deelnemers een beetje beter leren kennen. De dames in deze serie zijn wel leuk moet ik zeggen. Roos natuurlijk maar Natalie, Brecht en Jorien zijn ook erg leuk
die Just heb ik trouwens nog vrijwel niet zien lachen
ach wat is te? vorig jaar had één van die tweeling de kaart van Klarinka verstopt en de klok terug gezetquote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach wat is te? vorig jaar had één van die tweeling de kaart van Klarinka verstopt en de klok terug gezet
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
die Just heb ik trouwens nog vrijwel niet zien lachen
Ojaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach wat is te? vorig jaar had één van die tweeling de kaart van Klarinka verstopt en de klok terug gezet
Ja, dat vond ik eerst ookquote:
is Krieke niet lekker dan? ik bedoel, dan kan het misschien nog echt wat worden tussen hem enquote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik eerst ook. Maar nu ik 'm wat vaker heb gezien en vooral horen praten vind ik 'm toch wat engs over zich heen hebben
.
Tussen die twee zit het wel goedquote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef keijz het volgende:
[..]
is Krieke niet lekker dan? ik bedoel, dan kan het misschien nog echt wat worden tussen hem enNatalie
Vond het juist heel leuk hoe je dat deed!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef jorienpe2 het volgende:
gewoon imponeren, dan komt ze wel mee en tot op zekere hoogte is dat ook gelukt!![]()
Mijn vader zei en zegt nog steeds dat ik marktkoopvrouw moet worden, klopt dus aardig.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Pittig?? Hmmm.... eerder een schreeuwlelijk imho. 'Kaaaaarla, hier, hier, hier' Meer iets voor op de markt 'moooooooooooooie meloenen, maar een eurootje per stu-huk'
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef jorienpe2 het volgende:
[..]
Mijn vader zei en zegt nog steeds dat ik marktkoopvrouw moet worden, klopt dus aardig.![]()
Dat deed je juist geweldigquote:Op maandag 21 maart 2005 22:18 schreef jorienpe2 het volgende:
Iik hoop dat ik Karla niet te erg afgebekt heb, ik vond het gewoon best eng en dacht: gewoon imponeren, dan komt ze wel mee en tot op zekere hoogte is dat ook gelukt!![]()
Ze had een directe lift. Ze heeft nooit moeten stoppen en Krieke had haar ook nauwelijks dwars kunnen liggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:30 schreef Murray het volgende:
hoe kon Brechtje dan zoveel tijd goedmaken?
Dat vatte ik niet helemaal...
Nonsens!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Krieke had haar ook nauwelijks dwars kunnen liggen.
idd hij had nog vanalles kunnen doen, wagenziek worden bijvoorbeeld. Maar als ik met brechtje in een auto zou zitten zou ik ook nie moeilijk doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |