het zijn "partners" dus of hij is homo, of biquote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef CasB het volgende:
FF voor de duidelijkheid...is die Marco (die blijkbaar weg is ofzo), echt homo?
Hij zat namelijk bij mij op school en vond hem altijd verdacht nichterig
Ja. Er stond altijd partner van Stephan onder z'n naam (en andersom), dus dat lijkt me wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef CasB het volgende:
FF voor de duidelijkheid...is die Marco (die blijkbaar weg is ofzo), echt homo?
Nee die zijn echt geweldig... ooo nu moeten we de mascara verdelenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:34 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft mogen die 2 mutsen-vriendinnen er de volgende keer uit. Stralen totaal niets uit.
hij wil altijds iets geven, om aardig te zijn. Aan het eind is hij volgens mij zijn hele bagage kwijtquote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat die Rink nóg irritanter dan Reinier kan zijn.
zijn die echt niet belgisch?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Steven & Sofie (partners NL) 'de zwarte duivels' deze mogen er van mij wel uit trouwens..
zelfs hier kom ik je tegenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Völler was ook alleen maar irritant, voetballen kon hij niet
ja volgens mij wel ... ik heb ff geknipt geplakt...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
hij wil altijds iets geven, om aardig te zijn. Aan het eind is hij volgens mij zijn hele bagage kwijt![]()
[..]
zijn die echt niet belgisch?
Zo klinken ze tenminste
Reiner was waaaaaay gaver.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat die Rink nóg irritanter dan Reinier kan zijn.
Hij moest ook steeds plassen... wat een kerelquote:Op zondag 20 maart 2005 22:41 schreef peejdorie het volgende:
toen Natalie commentaar gaf op het geblok van Herman:
"Hij is gewoon een gekke, gekke man"
inderdaad weer een leuke aflevering
Reinier was een zak. Een ongemanierde klojo, maar Rink lijkt me irritanter, vooral tegenover 'reisgnoten'. Reinier was wel komisch trouwens.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Reiner was waaaaaay gaver.
Rinck is gewoon vervelend. En gek.
http://www.pekingexpress.vt4.be/rangschikking01.htmquote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef hardsilence het volgende:
Heeft iemand de tussenstand?
dat heb ik dus met Steven en Sofie die zeiden in het begin dat ze over lijken gingenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manja is ook al zo vervelend
Vind het wel jammer voor Jeroen, want dat is wel een relaxte gast. Als Manja ook gewoon wel strijdvaardig is, maar niet zo op die manier. Wat relaxter.
Maar ja, daar schieten ze toch niets mee op. Steven die kan niets.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat heb ik dus met Steven en Sofie die zeiden in het begin dat ze over lijken gingen
ja dat roeien... hoe moeilijk is dat .....quote:Op zondag 20 maart 2005 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ja, daar schieten ze toch niets mee op. Steven die kan niets.
Kan niet roeien, kan niet zonder goed eten en slaap. En als leraar Aardrijkskunde kan die niet eens een kaart lezen
Lijkt me sterk dat die winnen.
quote:don't give me that fucking bullshit, hans
Ja, vind ik ook. Wat een fantastische zin blijft dat.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:55 schreef haagse_elfje het volgende:
zelfs ik kan roeien.......
maar goed er werd in deze aflv wel vaak GVD gezegd.....
Reinier en ook voor mij Elias zijn in deze peking expres niet te overtreffen...
[..]
Ooit MTV gekeken met Jessica Simpson? Same shitquote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Die mutsen zijn wel verwende nesten, come on die mensen bieden je een onderdak aan, ze hebben meestal al zelf niet veel en dat doen ze helemaal gratis dan ga je lopen zeiken over dat de deken naar champignons ruiken, sorry hoor....ik vind dat een beetje neerbuigend tegenover de gastvrijheid die ze daar ontvangen
haha, dat was volgens mij dik gemonteerd.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Manja bleef idd vloeken!Niet normaal man.
Ik zou éxact zo reageren! Echt.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Manja bleef idd vloeken!Niet normaal man.
Maar Jessica Simpson is enorm lekkerquote:Op zondag 20 maart 2005 23:04 schreef CasB het volgende:
[..]
Ooit MTV gekeken met Jessica Simpson? Same shit
dat is toch juist leuk om naar te kijken? Ik vind het juist geweldig.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Die mutsen zijn wel verwende nesten, come on die mensen bieden je een onderdak aan, ze hebben meestal al zelf niet veel en dat doen ze helemaal gratis dan ga je lopen zeiken over dat de deken naar champignons ruiken, sorry hoor....ik vind dat een beetje neerbuigend tegenover de gastvrijheid die ze daar ontvangen
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Jessica Simpson is enorm lekker![]()
Moet je gewoon het geluid bij uitzetten
tis natuurlijk wel leuk om te zien, alleen zou ik zelf dankbaarder zijn...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk om naar te kijken? Ik vind het juist geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |