Hoi, hier nóg zo'n tuindummie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:13 schreef Zaza8 het volgende:
Weet iemand ook een mooie plant met oranje bloemen?
Ohja, en tomatenplanten lijken me wel leuk, weet iemand waar je die het best (goedkoopst) kan halen? Of bv. kruiden?
Grappig zeg die pot op poten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:24 schreef Scootmobiel het volgende:
Leerzaam topic, trouwens.Ook Deel 1 is beslist de moeite waard om te bekijken en helemaal door te lezen!
![]()
Van de week ben ik even gezellig rond wezen neuzen bij het tuincentrum, om wat leuk spul te kopen voor op ons terrasje. Wat krokussen, viooltjes en dergelijke...
[afbeelding]
De hele tuin fleurt er gelijk geweldig van op.
(Hmm, ik had die pot beter nog even schoon kunnen maken voordat ik 'm op de foto zette, zie ik nu...
De aanslag van vorig jaar zit er nog op).![]()
Hier nog even een close-upje van de viooltjes...
[afbeelding]
Is wel een beetje zielig hoor voor die slakken, slakkenkorrels.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:32 schreef Scootmobiel het volgende:
En slakkenkorrels niet te vergeten, want vorig jaar bleef van onze viooltjes helaas niet al te veel meer over door die vervelende slijmerds...![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
hortensia?
Graag gedaanquote:
Die bakken hebben wij ook voor binnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die dus.![]()
Maar dan in het blauw?
Ja.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die bakken hebben wij ook voor binnen
Tenminste, deze ziet er hetzelfde uit. het is metalig, maar erg dun en licht?
Hmmm, dat kan dus niet hier...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:06 schreef krakkemieke het volgende:
In de volle grond zetten, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |