quote:Op zondag 20 maart 2005 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
timbob wil weten wie deze meneer is:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meneer is geen Zweed, want hij komt uit Oregon. Valt een beetje in het straatje vage djs. Maar is niet Dj Shadow. En hij is hiphoperiger dan Sven Vath en we moeten aan Star Wars denken. Verder is hij ook niet de zanger van Noir Desir en niet Adam F.
De man in beige dacht aan Luke Skywalker en ik aan Jedi Mind Tricks
Pfff, en dat is de samenvatting van wat er het laatst is gebeurd in 't vorige topic
hehequote:Op zondag 20 maart 2005 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DJ Chewbaca of DJ R2D2 of DJ Jaba the Hutt?
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ABBA the hutt?
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of was het nou rjd2?
wel een bekende kop...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan weten we zeker ook niet wie dit is?
[afbeelding]
Ah. Dat zie ik graag; dat ik weer kom kijken en het is net geradenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:17 schreef bukgeit het volgende:
Digable Planets
quote:An under-recognized pioneer of the lo-fi revolution,was essentially the alias of one
, an enigmatic singer/songwriter whose odd, fractured music neatly epitomized the tenets and excesses of the home-recording boom. Melancholy, poignant, and self-obsessed,
's four-track output offered a peepshow view into an insular world of alienation and inner turmoil, his painfully intimate songs ping-ponging wildly through a scrapbook of childhood recollections, failed relationships, bizarre fetishes, and dashed hopes.
Behalve Within Temptation zijn ze allemaal goedquote:Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef ranja het volgende:
Lenny Kravitz
Nine inch nails
Queen of the stone age
REM
Within temptation
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:37 schreef ranja het volgende:
Wat, een nederlands festival zonder Within temptation? Dat kan niet
Maar dat was ook m'n enige gok.
ik weet niks meer te gokken
Golden earring?
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef bigshadow het volgende:
Lenny Kravitz
Nine inch nails
Queen of the stone age
REM
interpol
Jamie cullum
Ja, best een grappig programma, ik denk er nog over na om te gaan kijken, prijs viel me ook alles mee.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Helemaal goed.
En ook nog Ozark Henry en Keane
Ik ben ook heel blij met mijn kaartjes.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, best een grappig programma, ik denk er nog over na om te gaan kijken, prijs viel me ook alles mee.
Deze is niet te moeilijk denk ik, welk album?
[afbeelding]
Hehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, deze hoes komt van een Europese eilandengroep![]()
Dan had je wel eenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Het één sluit het ander niet uit...
Maar goed, ff verder denken.
Absoluut, blijft een fijn albumquote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
If You're Feeling Sinister van Belle And Sebastian toch?
Zeker niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef GLO het volgende:
Gelijke achternaam: Brinkman.
Nostalgiequote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef bukgeit het volgende:
Dan had het allang in het Hans & Wim-topic gestaan
Met de afschaffing van het huurwaardeforfait zijn ook de talrijke zakenreisjes komen te vervallen.quote:
Oei, je hebt je ingelezenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Met de afschaffing van het huurwaardeforfait zijn ook de talrijke zakenreisjes komen te vervallen.
Dan zeg ik op mijn beurt...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, je hebt je ingelezen
Misschien kan jij samen met UIO het nieuw leven inblazen, we zoeken nog een JP
Beetje waarden en normen prediken, lijkt me echt iets voor het bukgeitjequote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dan zeg ik op mijn beurt...
Nee kut, ik wil de JP niet zijn.
Raad het antwoord nou maar, kutmongoolquote:Op maandag 21 maart 2005 01:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Beetje waarden en normen prediken, lijkt me echt iets voor het bukgeitje![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Raad het antwoord nou maar, kutmongool![]()
Hint: zij is een ouwe fiets.
Zat, met haar bandje Sonetic Vet.quote:Op maandag 21 maart 2005 06:52 schreef belsen het volgende:
Zij is Solex en zit zij op Brinkman records???
quote:An under-recognized pioneer of the lo-fi revolution,was essentially the alias of one
, an enigmatic singer/songwriter whose odd, fractured music neatly epitomized the tenets and excesses of the home-recording boom. Melancholy, poignant, and self-obsessed,
's four-track output offered a peepshow view into an insular world of alienation and inner turmoil, his painfully intimate songs ping-ponging wildly through a scrapbook of childhood recollections, failed relationships, bizarre fetishes, and dashed hopes.
Ja, kan me er bij aansluitenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, naam is wel bekend...
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Glenn Medeiros?
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ice mc?
Jep! iggy_in_the_house + 1quote:Op maandag 21 maart 2005 14:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
icicle works?
iggy_in_the_house + 1quote:Op maandag 21 maart 2005 15:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the cats?
Kom kom Lubje, niet zo paniekerig! Het is lente!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:35 schreef lubje25 het volgende:
als je geen tijd hebt kan je beter ook niet mee raden lijkt me. Het ligt helemaal op zijn gat nu
Het is juist de lente die mij doet trappelen van ongeduldquote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kom kom Lubje, niet zo paniekerig! Het is lente!!!
Mij wel. Z'n grooteste hit is 'Go', gebaseerd op het thema van Twin peaks.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:30 schreef lubje25 het volgende:
hoe zat dat met die tv-serie? die hint hielp mij niet echt
helemaal goed spuit elfquote:Op maandag 21 maart 2005 16:34 schreef Berkery het volgende:
Living Colour
Best welquote:Op maandag 21 maart 2005 17:04 schreef ranja het volgende:
Dat lijkt wel Madonna, met leeuw kom je dan op Like a virgin en in het ziekenhuis wordt het ineens Weird Al Yankovic met Like a surgeon. Misschien wel.
t zijn toch geen smurfen hequote:Op maandag 21 maart 2005 18:53 schreef ranja het volgende:
In kleur zou het makkelijker worden denk ik.
Natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's toch gewoon Republica?
wie is de zangeres dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef ranja het volgende:
Nee, geen Curve. Tmbob moet de zangeres ook wel kennen lijkt me.
Yes. Ik ben vandaag incognito.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef dolle_hond het volgende:
nieuwe avatar, nbdb. ik herkende je bijna niet
Zoiets was de gedachte, GLOquote:Op maandag 21 maart 2005 20:56 schreef GLO het volgende:
Good evening
Een nieuwe lente, een nieuwe avatar, nbdbd?
En dat is The Wonder Stuff.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat weer Keane toevallig? Was wel rond deze tijd.
Waarom zou je die überhaupt willen zienquote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat weer Keane toevallig? Was wel rond deze tijd.
ik heb net alleen de koppen laten langsgaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef ranja het volgende:
Oh wacht dat las ik net in de 3voor12 nieuwsbrif geloof ik. Maar ben het nu alweer vergeten
mail maar, dan raad ik niet meer mee...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef GLO het volgende:
Jij wil dit ook wel zien, schat ik zo in, ranja. Gauw het goede antwoord geven, dan krijg je van mij de link
hier ookquote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord.
die nieuwe?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Saffron, die meezingt op Junkie XL's album. Dat ligt wel in jouw straatje denk ik?
Ze is hier recentelijk al eens gevraagd. Door belsen, meen ik. Was toen een fotootje van haar met een onbekende man, staand voor een kleurige deur.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord.
Ja, die dubbelaar. Nou ja, had gekundquote:
Hieroquote:Op maandag 21 maart 2005 21:27 schreef timbob het volgende:
kut kut!
waar is de webcam!
ik wilde daar zo graag heen
Rechtsklikken en uitzoomen naar volledig scherm.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, die dubbelaar. Nou ja, had gekund
Ben nu concert aan het kijken, is wel erg rustig en een erg klein beeld ook.
Krèk!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Matt Bianco
Jawelquote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef Gambolputty het volgende:
Dream Warriors
Wow, dat was prachtig...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef timbob het volgende:
ik ga emilia kijken
jullie mogen de vraag doen
geweldig!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Wow, dat was prachtig...![]()
En wat een meiske. I'm in love![]()
Met beeld en al? Hoe dan?quote:
You were just lucky I guess...quote:dankjewel dat je me eraan herrinnerde
Daar heb je best kans op. Het meeste komt uiteindelijk wel in het archief terecht - tenzij de act in kwestie geen toestemming geeft, maar dat lijkt me niks voor Emiliana.quote:jammer dat ik het begin gemist heb.. maar misschien staat er nog een backup op fab binnenkort
Haar nieuwe, Fisherman's Woman, is nog mooier.quote:love in a time of science was al helemaal mijn album
Da's waar. Over + sluiten maar.quote:maar ok, dit is geen emiliana topic
Of Typical Male. Van Tina Turner.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:00 schreef Neleos het volgende:
Ik vind hem nog best pittig,
zou male kunnen zijn.
So it seems.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
Al heel lang niet, zo te zien. Dat wordt parkeren...
[afbeelding]
Ik vind het wel een heel dramatisch verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind het wel een heel dramatisch verhaal.
Is het misschien Bronski Beat - Small Town Boy, dat is ook iets met een trein.
Ik zal zondag nog eens goed naar Clip Classics kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Bronski Beat it is!
Neleos +1
[afbeelding]
Haha, ja, daar heb ik 'm ook vandaan. Kwam gister langs. Lang leve The Box.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zal zondag nog eens goed naar Clip Classics kijken.
Zeker, zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha, ja, daar heb ik 'm ook vandaan. Kwam gister langs. Lang leve The Box.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
vooral Sabrina vind ik goed![]()
Brian Wilson?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:46 schreef Neleos het volgende:
Welke zanger komt 11 juli voor een eenmalig optreden naar de Pepsi Stage in Amsterdam?
Nou, ik had het toevallig vandaag gelezen. Had alleen de datum niet onthouden, maar het leek me de gok wel waard.quote:
Ik las het vandaag ook op teletekst toevallig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, ik had het toevallig vandaag gelezen. Had alleen de datum niet onthouden, maar het leek me de gok wel waard.
Toch wel.quote:
Meen je dat serieus?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch wel.
Hoewel-ie van geen kant lijkt, imho.
Neleos +1
Nee, dat is hem niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:20 schreef GLO het volgende:
Niet toevallig The Promise You Made van Cock Robin hè?
Tsja. Het is wel 1 van de grootste Amerikaanse bands van die tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:28 schreef GLO het volgende:
1969? Dat zou ik dan toch moeten kunnen weten. Maar er gaat geen lichtje branden
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:30 schreef GLO het volgende:
O, wacht, ik weet het: Touch Me van The Doors!
Zeker en vastquote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:38 schreef Neleos het volgende:
Parkpop zeker.
Truste.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeker en vast
Niet slecht voor iemand uit het oosten des lands
Neleos +1
Ik hou 't voor gezien. Trusten
Daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:22 schreef Doc het volgende:
Een late TVP
Kijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
u.s. male - elvis toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Let's Get Blown
Drop It Like It's Hot
Beautiful
Hhmm... volgens mij deed hij ook mee ja, maar kan het zo snel nergens vinden. Zoek nog een andere rappert! De voorman van een bekende hip-hop groep...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:09 schreef Neleos het volgende:
Ol' Dirty Bastard?
Wyclef?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De voorman van een bekende hip-hop groep...
Captain_Redbeard+1quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
B-Real van Cypress Hill ??
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:54 schreef bigshadow het volgende:
Dj Yoji Biomehanika toch?
Zozo, jullie houden Jan goed in de gatenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Madrugada en Sick Of It All, afgezegd hebben The Bravery en al eerder Mercury Rev.
Iemand van de Urban Dance Squad wiens naam ik vergeten benquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie produceerde Beef!'s nieuwe album "Last Rudy Standing"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |