quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef bigshadow het volgende:
Lenny Kravitz
Nine inch nails
Queen of the stone age
REM
interpol
Jamie cullum
Ja, best een grappig programma, ik denk er nog over na om te gaan kijken, prijs viel me ook alles mee.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Helemaal goed.
En ook nog Ozark Henry en Keane
Ik ben ook heel blij met mijn kaartjes.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, best een grappig programma, ik denk er nog over na om te gaan kijken, prijs viel me ook alles mee.
Deze is niet te moeilijk denk ik, welk album?
[afbeelding]
Hehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, deze hoes komt van een Europese eilandengroep![]()
Dan had je wel eenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Het één sluit het ander niet uit...
Maar goed, ff verder denken.
Absoluut, blijft een fijn albumquote:Op maandag 21 maart 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
If You're Feeling Sinister van Belle And Sebastian toch?
Zeker niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef GLO het volgende:
Gelijke achternaam: Brinkman.
Nostalgiequote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef bukgeit het volgende:
Dan had het allang in het Hans & Wim-topic gestaan
Met de afschaffing van het huurwaardeforfait zijn ook de talrijke zakenreisjes komen te vervallen.quote:
Oei, je hebt je ingelezenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Met de afschaffing van het huurwaardeforfait zijn ook de talrijke zakenreisjes komen te vervallen.
Dan zeg ik op mijn beurt...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, je hebt je ingelezen
Misschien kan jij samen met UIO het nieuw leven inblazen, we zoeken nog een JP
Beetje waarden en normen prediken, lijkt me echt iets voor het bukgeitjequote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dan zeg ik op mijn beurt...
Nee kut, ik wil de JP niet zijn.
Raad het antwoord nou maar, kutmongoolquote:Op maandag 21 maart 2005 01:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Beetje waarden en normen prediken, lijkt me echt iets voor het bukgeitje![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Raad het antwoord nou maar, kutmongool![]()
Hint: zij is een ouwe fiets.
Zat, met haar bandje Sonetic Vet.quote:Op maandag 21 maart 2005 06:52 schreef belsen het volgende:
Zij is Solex en zit zij op Brinkman records???
quote:An under-recognized pioneer of the lo-fi revolution,was essentially the alias of one
, an enigmatic singer/songwriter whose odd, fractured music neatly epitomized the tenets and excesses of the home-recording boom. Melancholy, poignant, and self-obsessed,
's four-track output offered a peepshow view into an insular world of alienation and inner turmoil, his painfully intimate songs ping-ponging wildly through a scrapbook of childhood recollections, failed relationships, bizarre fetishes, and dashed hopes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |