Beneden is de kroeg gewoon open, maar heb geen zin om beneden te zitten...quote:
Mmm das minder idd... maar ja als er leuke klanten zijn is het wel weer gezelligquote:Op zondag 20 maart 2005 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beneden is de kroeg gewoon open, maar heb geen zin om beneden te zitten...
Moet helaas wel afsluiten...
Gewoon aan de bar zitten altijd leukquote:Op zondag 20 maart 2005 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beneden is de kroeg gewoon open, maar heb geen zin om beneden te zitten...
Moet helaas wel afsluiten...
Dan zou ik boven blijvenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is zondagavond hardcore avond...
Voor mij hoeft het niet zo
DE reden om niet te gaan iddquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is zondagavond hardcore avond...
Voor mij hoeft het niet zo
was weer een geweldfige afleveringquote:
Of skihutquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DE reden om niet te gaan idd.
Ze hebben toch ook niet een errenbie avond he???
Het was wel weer leuk jaquote:Op zondag 20 maart 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was weer een geweldfige aflevering![]()
nog 2 posts en ik heb er vandaag 20.quote:
haha ja, ik vond vooral dat blok aan de been lachenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was wel weer leuk ja
Er zitten toch aparte figuren tussen
Waarondr 18 slotjes.quote:
Was inderdaad weer leuk, ja.quote:
waar kan je nu weer zien hoeveel je er per dag heb ? ik weet nu wel waar je de totals ziet...quote:
*Telefoonnummer opzoekt van een psychiater*quote:
ik moet zeggen dat ik die 2 die in een hotel sliepen echt dom vindt... hoop dat ze er snel uit gaan..quote:
Er loopt in GC nog een topic waar je kan zien hoevele je de vorige dag hebt gepost, en in je profiel zie jeje gemiddeldequote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar kan je nu weer zien hoeveel je er per dag heb ? ik weet nu wel waar je de totals ziet...
trouwens ik ben ook nooit boven de 100 gekomen... dan moet ik echt de hele dag gaan fokken volgens mij....
Hoef jij niet ver te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
*Telefoonnummer opzoekt van een psychiater*
Ja dat topic ken ikquote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er loopt in GC nog een topic waar je kan zien hoevele je de vorige dag hebt gepost, en in je profiel zie jeje gemiddelde
Niet noemenswaardig.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:52 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh.....is er eigenlijk nog gevoetbald vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |