Wat is eigenlijk je punt precies?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.
[..]
Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteld
In WOII zeiden ze ook ja we voeren slechts uit. Dat legitimeert helemaal niets.
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:26 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
Maar dat zal ze idd niet alleen doen, het geldt overigens voor de mannen, de vrouwen bij de politie zijn minder sensatiebelust..
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..
Dat is zo met de mobiele eenheid met het leger enz enz..
En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoorJe moet ze alleen even zo ver krijgen dat ze niet zo scheiten.
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:43 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpen
Dan spreekt zij hem daar op aan en houdt deze vrouwelijke agente meneer gewoon aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?
Hangt totaal van de situatie af neem ik aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Maar wat dan als die agente daar loopt en die gast (bouwvakker) staat een fiets te jatten? Springt ze dan op zn rug, of roept ze voor versterking die pas komt als die gast allang weer weg is?
Niet. Ik snap dat het een inkoppertje is, maar iedereen snapt wat ik er mee bedoel.quote:
dat jij wisselende contacten neukt zonder condooms is één ding, maar dat op andere mensen betrekt is weer heel kwalijk!!!quote:
Expres?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:
en toen ging dat paard op ze teen staan![]()
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:29 schreef kevin85 het volgende:
Wat is eigenlijk je punt precies?
Wij moeten maar een beetje de wet gaan overtreden omdat het anders laf is??
Dan is het einde toch zoek![]()
En over die opmerking van die hersencellen..
Het feit dat je dat zegt getuigt niet van enige intelligentie bij jezelf![]()
Neemt niets weg van het feit dat het paard óók nog eens ongegeneerd hinnikte!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.
Maar helaas is dat niet krom.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wijs op de kromheid van je uitspraak mbt we doen wat ons is opgedragen.
Ik vind R'dam overigens een puike plek om uit te gaan, tevens:quote:
Als jij zegt. We doen wat ons gezegd wordt. Dat komt over als: Ik heb geen mening/geweten/verstand en volg dus klakkeloos wat anderen zeggen. Daarop zei ik, kijk eens naar het verleden en zie dat mensen in WOII precies hetzelfde zeiden.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:50 schreef kevin85 het volgende:
Maar helaas is dat niet krom.
Wij handelen namelijk namens iedereen
Dan kan je net zo goed de politie opdoeken want wat heeft het dan nog voor zin..
Politie is niet erg. Dat is noodzakelijk maar ze moeten zich houden aan de primaire taak van de politie en dat is misdaad bestijden en criminelen oppakken. En niet mensen bekeuren omdat ze 5 km/u te hard rijden of verkeerd geparkeerd staan. Op die manier zet je kwaad bloed bij de bevolking en is het respect weg, iets wat je dus ook ziet.quote:Wat moet het van dit land worden wanneer de politie maar doet waar ze zin in hebben..
Dan is echt het einde zoek..
Dan snap je wel hoop ik?!?!
Domme nubquote:Op zondag 20 maart 2005 18:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En die statistieken zijn in Nederland hetzelfde?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |