heb alleen voor de wedstrijd en in de rust gezeten, gelukkig wordt je van staan wat warmer maar echt warm was t niet en de wind hielp ook niet. De goal van Alex verwarmde trouwens welquote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef Garlic_Sauce het volgende:
als je niet gaat zul je net zien dat ze niet doorgaan...ik ga iig weer naar de thuiswedstrijd, en deze keer wat beter weer, want tegen Arsenal was het KOUD en tegen Monaco was het mogelijk nog kouder
... niet dat ik een watje ben,
maar vooral m'n voeten zien aardig blauw als ze zo'n 2 uur stilzitten op dat ijskoude beton
heheh jah dat wel... maar het zijn ook echt alleen m'n voeten... door die straalkachels aan het plafond zou je er bij -5 graden nog in je t-shirt kunnen zittenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
heb alleen voor de wedstrijd en in de rust gezeten, gelukkig wordt je van staan wat warmer maar echt warm was t niet en de wind hielp ook niet. De goal van Alex verwarmde trouwens wel
quote:21/3/2005 - OB: PSV wil hekken gaan verlagen
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV is aan het onderzoeken of de hekken tussen het veld en de tribunes in het stadion kunnen worden verlaagd. Het stadion is kandidaat voor de UEFA-Cupfinale in 2006 of 2007. De Europese voetbalbond wil dat het zicht op het veld bij een UEFA-Cupfinale niet wordt belemmerd door hekken. Als de hekken worden verlaagd, wil PSV de straf voor supporters die zonder toestemming op het veld komen, fors verhogen.
Uitvakken zijn E1,E2 enFquote:Op maandag 21 maart 2005 19:28 schreef Helly het volgende:
Op de site van de supportersvereniging staat dit:
[..]
Maar kan iemand die vakken hierop terugvinden?
[afbeelding]
[afbeelding]
JJ is dus Jean Jaurès en JB Jean Bouin, maar dan?
O maar dat vind ik wel een goed idee.... gewoon lage hekken en de lui hard aanpakken als ze het veld op rennen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
de grachten lijken van de baan, nu lage hekken:
[..]
Kan inderdaad een goed idee zijn. Het proberen waard lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O maar dat vind ik wel een goed idee.... gewoon lage hekken en de lui hard aanpakken als ze het veld op rennen...
Ja geniaal. Gomes: "Mijn god" . En Alex: "HO! twee voor mij....... Appelemos"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:die quize met Alex & Gomez
en die gezichten als ze appelmoes krijgen
Ah leuk, verlanglijstjesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met dat middenveld kan je iniedergeval zeker de titel op je buik schrijven en dan is deze opstelling veel sterker
Gomes; Lee, Bouma, Alex, Ooyer; Cocu, Vogel (god forbid), Park; Beasley, Vennegoor, Farfan
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | ---Robinho-------Vennegoor---Park/Farfán-- ------------------------------------------ ----------Zenden----------Landzaat-------- -------------------Cocu------------------- -----^^------------------------------^^--- -----Lee-----Bouma------Alex-----Ooijer--- ------------------------------------------ -------------------Gomes------------------ |
Mateja wel!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:17 schreef Suijk het volgende:
Maar, maar, maar dan kunnen jullie niet meer enorm blij die hekken invliegen!
Hehe, nog wel, maar zodra hij bij het 'Oostfront' zit zullen die hekken hopelijk wel helemaal weg zijn.quote:
Heeft iemand misschien een link/url naar het filmpje met die quiz?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:19 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ja geniaal. Gomes: "Mijn god" . En Alex: "HO! twee voor mij....... Appelemos"
Dat is wel jammer ja... moet eerlijk bekennen dat ik er ook in heb gehangenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:17 schreef Suijk het volgende:
Maar, maar, maar dan kunnen jullie niet meer enorm blij die hekken invliegen!
quote:
Landzaat is niet zo duur, Scheringa ijlt. Maar ik denk dat Landzaat of naar Ajax of naar het buitenland zou gaan bij een eventueel vertrek.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Landzaat en Robinho halen lijkt me een beetje onhaalbaar. die kosten bij elkaar met gemak 25 miljoen!
als Barreto volgend jaar maar op ons middenveld speelt
De bedragen die Scheringa laatst noemde zijn gekkenwerk. Maar goed, afwachten lijkt mequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:52 schreef rubbereend het volgende:
waarom zou hij Landzaat voor minder laten gaan? Het geld hebben ze bij AZ echt niet nodig en naar een Nederlandse club zullen ze hem al helemaal neit makkelijk laten gaan
Gomes is een gekquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:die quize met Alex & Gomez
en die gezichten als ze appelmoes krijgen
quote:
ow pleeez geef ff een linkje naar dat interview! ben heel benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |