waar haal je dat bedrag vandaan ?? want dan ga ik denk ik met mijn vaderquote:Op maandag 21 maart 2005 13:37 schreef DutchGooner het volgende:
en gaan er nog Fokkers naar Lyon?
119 euro met de bus incl ticket van 39 euro is goed te doen lijkt mij?
Van mijn vader die er voor gebelt heeft,die gaat namelijk ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar haal je dat bedrag vandaan ?? want dan ga ik denk ik met mijn vader![]()
Jep. Net als Monaco weer met een busje. Ook wederom 2 overnachtingen. Hopen op een gelijkspelletje en een doelpunt.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:37 schreef DutchGooner het volgende:
en gaan er nog Fokkers naar Lyon?
119 euro met de bus incl ticket van 39 euro is goed te doen lijkt mij?
en van jou had ik niet anders verwachtquote:Op maandag 21 maart 2005 14:16 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jep. Net als Monaco weer met een busje. Ook wederom 2 overnachtingen. Hopen op een gelijkspelletje en een doelpunt.
Ik denk dat ik maar eens lid ga worden .... heb jij ff snel een link ?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
Deze prijs is overigens wel alleen voor leden van de SV
hallo,ik weet ook niet allesquote:Op maandag 21 maart 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens lid ga worden .... heb jij ff snel een link ?
dankjequote:Op maandag 21 maart 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gefeliciteerd nog...
Krijg het nu pas over mn strot...
Wat zei je?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gefeliciteerd nog...
quote:
adres van de SV: http://www.supver-psv.nl/quote:Op maandag 21 maart 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens lid ga worden .... heb jij ff snel een link ?
Ik zeg helemaal nietsquote:Op maandag 21 maart 2005 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gefeliciteerd nog...
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft interesse in de Hongaar Zsoltan Gera van WBA. Hij moet Van Bommel vervangen. Hiddink heeft hem al bekeken in de wedstrijd van WBA tegen Chelsea. Ik zou het een prima aankoop vinden. Hij laat wekelijks zien dat hij niet bij WBA thuishoort en veel meer in z'n mars heeft.
Ik ken die jongen niet, ben dus benieuwd of het iets is voor ons.quote:Op maandag 21 maart 2005 07:48 schreef Bos81 het volgende:
.......
Daarnaast stond vanmorgen in de krant (ED) dat PSV geinteresseerd zou zijn in Zoltan Gera. Een Hongaarse middenvelder van West Bromwich Albion, die dus wordt gezien als de opvolger voor Van Bommel.
Ik zie hem wel eens spelen, hij is in ieder geval véél te goed voor WBA. Maar hij is meer aanvallend ingesteld dan Van Bommel en dan kun je net zo goed VDV en/of Zenden halen waarvan je zeker weet dat ze er staan.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ken die jongen niet, ben dus benieuwd of het iets is voor ons.
Ah OK, maar het kan dus wel een aanwinst zijn voor PSVquote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens spelen, hij is in ieder geval véél te goed voor WBA. Maar hij is meer aanvallend ingesteld dan Van Bommel en dan kun je net zo goed VDV en/of Zenden halen waarvan je zeker weet dat ze er staan.
Zeker weten. Maar ik pleit toch wel voor VDV en Zenden (transfervrij). Als PSV deze jongens weet te strikken, dan komt het volgend jaar weer helemaal goed met PSVquote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ah OK, maar het kan dus wel een aanwinst zijn voor PSV
Van Basten is een schoolvoorbeeld van iemand die blind 433 wil spelen............quote:Op maandag 21 maart 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van Basten zou, in die optiek, Oranje liever zo zien spelen als de neuzen?
Kom op zeg, z'n selectie van nu slaat nergens op, Heitinga heeft nu niks in Oranje te zoeken, Babel, Meerdink, Maduro ook niet.
beter had ie Ooijer, Huntelaar, Yildirim en zo geselectererd ipv deze 'namen'
Makaay is toch geblesseerdquote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Kromkamp en Ooijer verschillen niet veel momenteel. Kromkamp heeft als voordeel dat ie iedere week met Meerdink speelt, Ooijer dat ie ook centraal kan spelen en beter met de kop is. Ik zou Ooijer daarom opstellen ivm de dode spelmomenten, zeker als Meerdink niet zou spelen. Vennegoor hoort er niet bij als Kuijt en Nistelrooij erbij zijn, maar het ontbreken van Makaay is gewoonweg schandalig.
erg leuk stukjequote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef du_ke het volgende:
Linkje naar artikel in de volkskrant.
[[url=http://img100.exs.cx/img100/365/volkskrant2jy.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef twi het volgende:
En ik klik er verdomme nog op ook, zelfmarteling
ach het is best een leuk geschreven stukje...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef twi het volgende:
En ik klik er verdomme nog op ook, zelfmarteling
hahaha de server limit is gehaald.... zoveel mensen willen nog nagenietenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.NabeschouwingAjaxPSV&ns_type=clickout
pfft, hij is niet meer te downloaden?
Farfan op de bankquote:Zeker weten. Maar ik pleit toch wel voor VDV en Zenden (transfervrij). Als PSV deze jongens weet te strikken, dan komt het volgend jaar weer helemaal goed met PSV Zenden kan ook linksback spelen en dus de hele tijd van positie wisselen met Lee als er een PSV-aanval lopende is. En VDV zou onder Hiddink weer helemaal opbloeien, waarna PSV hem voor veel geld kan doorverkopen Vergeet al die, veel te dure, AZ-spelers. Zenden is transfervrij, VDV zal wel met een gelimiteerde transfersom kunnen vertrekken en er zit ongetwijfeld 1 superaankoop aan te komen dit seizoen (Robinho?)
Ik heb blijkbaar iets gemist. Ik wist niet dat Farfán 1 van de drie middenvelders wasquote:Op maandag 21 maart 2005 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Farfan op de bank![]()
voor een 28 jarige speler?
Nee hoor, Farfan komt dan niet op de bank, want Zenden en vd Vaart worden op het middenveld neergezet ipv Van Bommel en eventueel jouw "vriend" Johann Vogel.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cultheld wil Van der Vaart en Zenden halen en ervan uitgaande dat Lee altijd speelt komt Farfan op de bank. Of hij moet Van der Vaart als opvolger van Van Bommel zien maar dan kunnen we de titel in 2005-2006 weggooien
Hoe kom je er bij? Zenden met VDV en Cocu op het middenveld natuurlijk. Robinho in de spits met Farfán en Park als vleugelspitsen en er staat weer een top-elftalquote:Op maandag 21 maart 2005 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Farfan op de bank![]()
voor een 28 jarige speler?
Lucho Gonzalez is misschien voor PSV wel haalbaar door de kwart finale en Hiddink. En dan heb je een betere versie dan Van Bommel in huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lucho zit nog steeds bij River en die zal inmiddels ook wel naar Europa willen maar de grote clubs hebben nog niet gehapt. Waarschijnlijk wil Chelsea wel meefinancieren denk ik al zal hij wel al een EU paspoort hebben of komt hij toch wel in aanmerking voor een werkvergunning in de UK(vaste international van Argentinie)
Maar kan iemand die vakken hierop terugvinden?quote:Er zijn voor PSV supporters 2200 kaarten beschikbaar
De omwisselbiljetten dienen bij PSV kaartverkoop nog te worden omgewisseld tegen de tribunekaart. Zodra PSV de kaarten uit Lyon heeft ontvangen wordt dat meteen bekend gemaakt.
Extra info voor supporters die bij Ticketbox een omwisselbiljet gaan kopen:
1400 kaarten a 39 euro zijn op vak NS (ticketbox tribunecode is 099)
800 kaarten a 50 euro zijn op vak EV (ticketbox tribunecode is 175)
Dan mag ie toch gewoon naar PSV, Leandro doet toch ook gewoon met Porto meequote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef methodmich het volgende:
Lucho González is al rond met FC Porto.
quote:Jong Ajax verslaat Jong PSV met 3-0
Wat het eerste elftal van Ajax niet lukte, dat deed het tweede maandag wel. Jong Ajax wist met maar liefst 3-0 te winnen van Jong PSV. Het feest werd compleet door het nieuws uit Arnhem dat Jong Feyenoord met 2-1 van Vitesse had verloren. Jong Ajax staat nu nog maar drie punten achter op Jong Feyenoord, maar heeft maar liefst vier duels minder gespeeld. De ploeg heeft dus negen verliespunten minder dan de Rotterdammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |