abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 15:52:45 #126
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25636804
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Hilary het volgende:

[..]

Makaay is toch geblesseerd
Die is inmiddels al hersteld
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25636980
Linkje naar artikel in de volkskrant .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 21 maart 2005 @ 16:15:30 #128
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25637322
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef du_ke het volgende:
Linkje naar artikel in de volkskrant .
[[url=http://img100.exs.cx/img100/365/volkskrant2jy.th.jpg]afbeelding][/URL]
erg leuk stukje

* appelsientje geniet..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 21 maart 2005 @ 16:28:35 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25637684
En ik klik er verdomme nog op ook, zelfmarteling
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 maart 2005 @ 16:34:13 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25637852
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef twi het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 21 maart 2005 @ 16:41:34 #131
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25638062
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef twi het volgende:
ach het is best een leuk geschreven stukje...
Toch ook een meesterlijk gebaar... die aai van Mark
  maandag 21 maart 2005 @ 17:04:28 #133
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25638642
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.NabeschouwingAjaxPSV&ns_type=clickout

pfft, hij is niet meer te downloaden?
hahaha de server limit is gehaald.... zoveel mensen willen nog nagenieten
pi_25638664
ik ben em nu aan het zien, maar ik downloadde dat iedere keer
zodat ik dat later nog eens kan bekijken
en op een grotere formaat... + beter kwaliteit

iemand die daar mss voor kan zorgen?
pi_25639013
quote:
Zeker weten. Maar ik pleit toch wel voor VDV en Zenden (transfervrij). Als PSV deze jongens weet te strikken, dan komt het volgend jaar weer helemaal goed met PSV Zenden kan ook linksback spelen en dus de hele tijd van positie wisselen met Lee als er een PSV-aanval lopende is. En VDV zou onder Hiddink weer helemaal opbloeien, waarna PSV hem voor veel geld kan doorverkopen Vergeet al die, veel te dure, AZ-spelers. Zenden is transfervrij, VDV zal wel met een gelimiteerde transfersom kunnen vertrekken en er zit ongetwijfeld 1 superaankoop aan te komen dit seizoen (Robinho?)
Farfan op de bank voor een 28 jarige speler?

Lucho Gonzalez is misschien voor PSV wel haalbaar door de kwart finale en Hiddink. En dan heb je een betere versie dan Van Bommel in huis

Lucho zit nog steeds bij River en die zal inmiddels ook wel naar Europa willen maar de grote clubs hebben nog niet gehapt. Waarschijnlijk wil Chelsea wel meefinancieren denk ik al zal hij wel al een EU paspoort hebben of komt hij toch wel in aanmerking voor een werkvergunning in de UK(vaste international van Argentinie)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25639638
Heeft iemand die enorme das van Heitinga nog gezien?
Viel me ineens op
  maandag 21 maart 2005 @ 17:54:08 #137
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25639927
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb blijkbaar iets gemist. Ik wist niet dat Farfán 1 van de drie middenvelders was
pi_25640288
Lucho González is al rond met FC Porto.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25640441
Dat was Robinho toch ook met Real?

Is dat al 100% rond? Want het laatste was wat ik hoorde was dat Lucho via Porto naar Chelsea gaat en Javier Mascherano volgend seizoen.

Maar misschien heeft Hiddink die dingen wel besproken toen hij afgelopen week in Londen was

Cultheld wil Van der Vaart en Zenden halen en ervan uitgaande dat Lee altijd speelt komt Farfan op de bank. Of hij moet Van der Vaart als opvolger van Van Bommel zien maar dan kunnen we de titel in 2005-2006 weggooien

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 maart 2005 @ 18:21:34 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25640575
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Cultheld wil Van der Vaart en Zenden halen en ervan uitgaande dat Lee altijd speelt komt Farfan op de bank. Of hij moet Van der Vaart als opvolger van Van Bommel zien maar dan kunnen we de titel in 2005-2006 weggooien

Nee hoor, Farfan komt dan niet op de bank, want Zenden en vd Vaart worden op het middenveld neergezet ipv Van Bommel en eventueel jouw "vriend" Johann Vogel.
pi_25640727
Zo iets dus

Gomes

Lee
Bouma
Alex
Ooyer

Zenden
Van der Vaart
Cocu

Farfan
Vennegoor
Park

Met dat middenveld kan je iniedergeval zeker de titel op je buik schrijven en dan is deze opstelling veel sterker

Gomes

Lee
Bouma
Alex
Ooyer

Cocu
Vogel (god forbid)
Park

Beasley
Vennegoor
Farfan
pi_25640932
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lucho Gonzalez is misschien voor PSV wel haalbaar door de kwart finale en Hiddink. En dan heb je een betere versie dan Van Bommel in huis

Lucho zit nog steeds bij River en die zal inmiddels ook wel naar Europa willen maar de grote clubs hebben nog niet gehapt. Waarschijnlijk wil Chelsea wel meefinancieren denk ik al zal hij wel al een EU paspoort hebben of komt hij toch wel in aanmerking voor een werkvergunning in de UK(vaste international van Argentinie)
Hoe kom je er bij? Zenden met VDV en Cocu op het middenveld natuurlijk. Robinho in de spits met Farfán en Park als vleugelspitsen en er staat weer een top-elftal
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25641229
Met Van der Vaart en Zenden op een middenveld wordt PSV geen kampioen

Park is de ideale opvolger voor Van Bommel en voor Vogel moet er een betere versie komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 maart 2005 @ 18:50:42 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25641306
vdv, zenden en cocu dan is volgens mij het hele middenveld linksbenig, dat lijkt me niet zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25641425
Naast het feit dat 2 van de 3 niet kunnen verdedigen.

Nu is er maar een die dat niet kan
pi_25642261
Op de site van de supportersvereniging staat dit:
quote:
Er zijn voor PSV supporters 2200 kaarten beschikbaar
De omwisselbiljetten dienen bij PSV kaartverkoop nog te worden omgewisseld tegen de tribunekaart. Zodra PSV de kaarten uit Lyon heeft ontvangen wordt dat meteen bekend gemaakt.

Extra info voor supporters die bij Ticketbox een omwisselbiljet gaan kopen:

1400 kaarten a 39 euro zijn op vak NS (ticketbox tribunecode is 099)
800 kaarten a 50 euro zijn op vak EV (ticketbox tribunecode is 175)
Maar kan iemand die vakken hierop terugvinden?

JJ is dus Jean Jaurès en JB Jean Bouin, maar dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Helly op 21-03-2005 20:12:21 ]
pi_25642452
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef methodmich het volgende:
Lucho González is al rond met FC Porto.
Dan mag ie toch gewoon naar PSV, Leandro doet toch ook gewoon met Porto mee
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 21 maart 2005 @ 21:44:13 #148
55651 JaWi
Shalom.
pi_25646437
quote:
Jong Ajax verslaat Jong PSV met 3-0
Wat het eerste elftal van Ajax niet lukte, dat deed het tweede maandag wel. Jong Ajax wist met maar liefst 3-0 te winnen van Jong PSV. Het feest werd compleet door het nieuws uit Arnhem dat Jong Feyenoord met 2-1 van Vitesse had verloren. Jong Ajax staat nu nog maar drie punten achter op Jong Feyenoord, maar heeft maar liefst vier duels minder gespeeld. De ploeg heeft dus negen verliespunten minder dan de Rotterdammers.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_25646471
Jong Ajax wordt vast kampioen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 21 maart 2005 @ 21:47:33 #150
55651 JaWi
Shalom.
pi_25646544
Dat kan ze moeilijk meer ontgaan. Toch nog wat glans .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')