abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25611605
Maar goed, toch sympathiek van ons dat we jullie dit jaar weer hebben laten winnen hè, mogen wij volgend jaar weer?
pi_25611617

De NOS-versie van deze afstraffing:

Ajax maakte het spel maar verzuimde te scoren,
PSV kwam maar 2 keer in de buurt van het Ajax-doel, maar scoorde ook 2 keer
en kreeg ook nog eens een onterechte strafschop.

[ Bericht 1% gewijzigd door Calella op 20-03-2005 15:33:53 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 20 maart 2005 @ 15:27:25 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_25611641
quote:
PSV straft matig Ajax op het gemak af

20/3/2005 14:24

Mocht Ajax nog enige hoop hebben gehad om de vorig jaar verdiende titel te verlengen, dan heeft PSV daar zondagmiddag op overduidelijke wijze een streep doorgehaald. De Amsterdammers waren letterlijk kansloos tegen de beheerst voetballende koploper : 0-4.
De topper bestond alleen op papier. PSV was de baas en bepaalde wat er gebeurde op het veld. Tegen het irritante aan hield de ploeg van coach Guus Hiddink het tempo laag en gunde het de thuisploeg de bal. De Eindhovenaren zorgden er vervolgens voor dat de Ajacieden niet aan het voetballen kwamen, onderwijl loerend op een gevaarlijke uitbraak. De tactiek werkte, ze bleek zelfs dodelijk effectief.

Aanvallend had Ajax helemaal niets in te brengen. Ryan Babel, Mauro Rosales en Nourdin Boukhari waren onzichtbaar en dezelfde conclusie betrof de spelbepalende middenvelders Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Het zegt genoeg dat de enige kansen op naam kwamen van verdedigers Hatem Trabelsi en John Heitinga. Het enige waar bijvoorbeeld Van der Vaart mee opviel, was met enkele gefrustreerde overtredingen. En dat deed hij nog voordat zijn ploeg op achterstand kwam.

PSV keek het Amsterdamse geschuif allemaal aan en leek nonchalant te wachten op die ene goal. Die viel nog ook. In de 24ste minuut zette André Ooijer een aanval op met Ji-Sung Park, waarna de rechtsback vanaf de achterlijn het hoofd van de vrijstaande en duikende Phillip Cocu vond: 0-1.

Mark van Bommel maakte vervolgens het karwei af. In blessuretijd van de eerste helft schoot hij droog binnen na goed doorzetten van Jan Vennegoor of Hesselink, in de 54ste minuut benutte hij een ten onrechte gegeven strafschop (na een schwalbe van Jefferson Farfán) en nog binnen het uur scoorde hij van dichtbij op assist van Farfán: 0-4.

Dat alle Eindhovense doelpunten gemaakt werden door de middenvelders geeft te denken, want blijkbaar hadden de mannen van debuterend coach Danny Blind geen enkel verweer tegen het opduiken van Van Bommel en Cocu in het Amsterdamse strafschopgebied, die elke keer ongehinderd mochten scoren. Het leverde PSV de grootste competitiezege ooit op bij Ajax.

bron: VI.nl
pi_25611657
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:26 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]

De NOS-versie van deze afstraffing:

Ajax maakte het spel maar verzuimde te scoren,
PSV kwam maar 2 keer in de buurt van het Ajax-doel maar scoorde ook 2 keer
en kreeg ook nog eens een onterechte strafschop.

Je wou beweren dat het anders was ofzo?

pi_25611665
't Was gewoon kut met de pet op.

0-4 thuis verliezen, dat het niet goed ging met Ajax wist ik, maar zo'n afstraffing had ik niet verwacht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25611670
Ja die NOS versie is echt te TRIEST voor woorden....
Onterechte strafschop, Fuck You
Ajax wilde het spel maken maar kon helemaal geen vuist maken is beter

Ajax liep gewoon in de val van PSV, goed verdedigen en subliem aanvalle of countere, hoe je het ook wil noeme
Nothing to see here, carry on
  zondag 20 maart 2005 @ 15:28:41 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25611671
Tja, opzich klopt het wel, Ajax probeerde iig krampachtig het spel te maken, en psv vond het wel best, de kans/goal komt toch wel, zo speelde psv. Terecht natuurlijk.

Ajax kwam nauwelijks aan voetballen toe, maar psv speelde geen seconde alsof ze MOESTEN winnen. Ze deden zakelijk wat ze al weken doen, rustig, controlerend spelen en het doelmatig afmaken. Klasse natuurlijk. Maar wat de NOS schrijft klopt dus wel..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25611678
heerlijk,mijn dag kan niet meer stuk
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 20 maart 2005 @ 15:29:13 #9
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25611681
En de strafschop was onterecht, 5 keer terug gezien en er was geen contact....
Get woke, go broke!
pi_25611703
Trouwens volgens mij is Ajax niet echt heer en meester geweest de afgelopen 10 jaar... we zoeken t op... ik kan me behoorlijk wat kampioensfeestjes herinneren in Eindhoven
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
pi_25611713
Wat een kneuzen die nu roepen dat de penalty terecht was
Als Ajax een TERECHTE penalty had gekregen waren het weer lucky kanker joden
pi_25611714
We kunnen gewoon zeggen dat psv met Ajax speelde hoor.
Het zijn sluipmoordenaars, daar in eindhoven.
Klik dan als je durft
pi_25611716
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je wou beweren dat het anders was ofzo?

Wat dacht je van... ajax kwam niet eens in de buurt van de 16? Heb ze totaal niet gezien ! PSV gewoon verdiend gewonnen.
pi_25611723
Penalty was inderdaad niet terecht, maar het gaat mij om de toon van dat Teletekst-bericht, gewoonweg hilarisch.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 20 maart 2005 @ 15:31:32 #15
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25611730
PSV is gewoon effectief met de kansen die het krijgt, iets wat Ajax juist helemaal niet is, al maanden eigenlijk niet is.
En deze uitslag geeft eigenlijk een goede weerspiegeling van de machtsverhouding tussen PSV en Ajax dit seizoen.
Ajax die keer op keer niet weet te overtuigen en opzichtig faalt terwijl PSV iedereen maar blijft verbazen en met degelijke voetbal heel ver reikt.

Misschien is Ajax toch niet de topclub die het beweert te zijn.
En misschien wordt PSV over het algemeen toch te veel onderschat.
Het enige wat ze met zekerheid kunnen concluderen is dat Ajax zo goed als zeker geen Champions League voetbal gaat spelen komend jaar en dat gaat een zeer grote streep door de rekening zijn aangezien ze hier heel veel geld mee mislopen en met de leegstroming van het komend seizoen en het falende aankoopbeleid, ziet de toekomst er zeker niet rooskleurig uit voor Ajax. En ik vrees zelfs dat Blind geen potten kan breken en dat de afgang nog groter gaat worden dan het nu al is. Maar ja, het blijven speculaties en we moeten maar afwachten hoe alles zich gaat ontwikkelen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25611832
Sinds de verkoop van Zlatan is Ajax aanvallend al krachteloos, dus dat is niet nieuw Asskicker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 maart 2005 @ 15:38:46 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25611862
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef RijstNatie het volgende:
Ja die NOS versie is echt te TRIEST voor woorden....
Onterechte strafschop, Fuck You
Ajax wilde het spel maken maar kon helemaal geen vuist maken is beter

Ajax liep gewoon in de val van PSV, goed verdedigen en subliem aanvalle of countere, hoe je het ook wil noeme
Hallo? Heb jij het gezien? Ten eerste ging het in de eerste helft gewoon gelijk op, af en toe paniekerig verdedigen bij zowel Ajax als PSV (met name Alex). Ten tweede was de penalty een schwalbe, dat zal ook jij vanavond ALS JE DE BEELDEN HEBT GEZIEN schromelijk toe moeten geven. MET excuses graag. Ten derde was het daarna gespeeld, was Ajax overdondert door de onterechte pingel en kreeg het een vierde goal te verduren, daarna speelde PSV het keurig uit. De 4-0 is ondanks dat de overwinning verdiend was, gewoonweg geflatteerd.
pi_25611875
mooi resultaat
pi_25611900
Goeie analyse van Blind op de radio
  zondag 20 maart 2005 @ 15:40:32 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25611902
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Sinds de verkoop van Zlatan is Ajax aanvallend al krachteloos, dus dat is niet nieuw Asskicker.
Ik vond Babel opvallend zwak spelen eigenlijk. Het is hem niet te verwijten dat er niemand aan komt sluiten, maar hij kon geen bal goed aannemen. Van die lange ballen kan ik het begrijpen, dat waren hopeloze kutballen. Maar die handvol ballen die heel simpel in z'n voeten werden geschoten, raakte 'ie direct kwijt.

Rosales was een drama, Babel kwam niets uit, en dat middenveld van Sneijder, van der Vaart en Maduro redt het natuurlijk niet tegen het middenveld van PSV.
pi_25611906
Och, al was die penalty niet gegeven dan was het alsnog 3-0 voor PSV geweest, waar lullen we over.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25611908
Opgezocht: 1994 t/m 2004 (10 seizoenen dus)
Ajax kampioen van: 1994-1995, 1995-1996, 1997-1998, 2003-2004
PSV kampioen van: 1996-1997, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003
Feyenoord kampioen van: 1998-1999
Dus je verhaal gaat niet op maat! Niet heer en meester....
Eind oordeel in de laatste 10 jaar is PSV ook het sterkst!

[ Bericht 9% gewijzigd door n1rvana op 20-03-2005 15:42:55 (Toevoeging) ]
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 15:41:54 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25611926
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef zijle het volgende:
Goeie analyse van Blind op de radio
Ik zag net een analyse van Blind op C+, dat 'ie klaagde dat er na de 1e helft 4 minuten blessuretijd werd gegeven, terwijl er aan was gegeven dat er maar 2 werden bijgeteld. Dat vond ik eigenlijk een vrij zwak argument. Je speelt totdat de scheids heeft gefloten, niet totdat de klok heeft aangegeven dat er 2 minuten blessuretijd zijn gespeeld.
pi_25611938
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vond Babel opvallend zwak spelen eigenlijk. Het is hem niet te verwijten dat er niemand aan komt sluiten, maar hij kon geen bal goed aannemen. Van die lange ballen kan ik het begrijpen, dat waren hopeloze kutballen. Maar die handvol ballen die heel simpel in z'n voeten werden geschoten, raakte 'ie direct kwijt.

Rosales was een drama, Babel kwam niets uit, en dat middenveld van Sneijder, van der Vaart en Maduro redt het natuurlijk niet tegen het middenveld van PSV.
Hij was vandaag niet zo balvast als normaal inderdaad, maar goed, hij had ook steeds die 2 dikken in zijn nek.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 maart 2005 @ 15:43:17 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25611951
Tja, opzich moet je voetballen tot het fluitsignaal, maar als er opeens 2min bijkomen is het toch niet helemaal zuiver natuurlijk.....

Doet niets aan de score af, maar slaat nergens op natuurlijk.
Get woke, go broke!
  zondag 20 maart 2005 @ 15:43:34 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25611959
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef nozem het volgende:
Och, al was die penalty niet gegeven dan was het alsnog 3-0 voor PSV geweest, waar lullen we over.
Nee, dan had die derde van PSV er wellicht niet ingegaan, want dan had Ajax nog gewoon kans gehad zich terug te knokken in de wedstrijd. Die pingel was het omslagpunt, waarna er niet meer in een goed resultaat werd geloofd. Een goal maken om terug in de wedstrijd te komen had nog wel kunnen lukken, maar bij 0-3 is 't over.
  zondag 20 maart 2005 @ 15:44:17 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25611972
babel en maduro hebben geen minuut hun uitverkoring voor Oranje waargemaakt, maar ja, welke Ajacied wel. Het was diep en diep triest van onze kant vandaag...
Get woke, go broke!
pi_25611992
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zag net een analyse van Blind op C+, dat 'ie klaagde dat er na de 1e helft 4 minuten blessuretijd werd gegeven, terwijl er aan was gegeven dat er maar 2 werden bijgeteld. Dat vond ik eigenlijk een vrij zwak argument. Je speelt totdat de scheids heeft gefloten, niet totdat de klok heeft aangegeven dat er 2 minuten blessuretijd zijn gespeeld.
Op de radio legde hij zich neer bij het resultaat en gaf hij toe dat de uitslag het verschil tussen Ajsx en PSV aangeeft, en dat ze nu moeten strijden voor een UEFA cup ticket
  zondag 20 maart 2005 @ 15:47:20 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25612017
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Tja, opzich moet je voetballen tot het fluitsignaal, maar als er opeens 2min bijkomen is het toch niet helemaal zuiver natuurlijk.....

Doet niets aan de score af, maar slaat nergens op natuurlijk.
Ach, ik kan het niet als "niet zuiver" betitelen. Er waren veel spelhervattingen nodig in die blessuretijd, en als ik eerlijk ben vind ik het ook nooit prettig als er wordt afgefloten voordat mijn team het spel mag hervatten met een vrije trap of een ingooi.
pi_25612024
ik vind dat de meeste ajaxieden hiero maar slecht tegen hun verlies kunnen... psv is gewoon een flink maatje te groot voor ajax, dus hou op met die excuses en dat ontkennen....
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_25612041
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik vind dat de meeste ajaxieden hiero maar slecht tegen hun verlies kunnen... psv is gewoon een flink maatje te groot voor ajax, dus hou op met die excuses en dat ontkennen....
En ik word een beetje gek van dat selectieve lezen.
Klik dan als je durft
pi_25612054
quote:
Dat lijkt me nu ook wel duidelijk ja

*ajacied is
pi_25612059
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef n1rvana het volgende:
Opgezocht: 1994 t/m 2004 (10 seizoenen dus)
Ajax kampioen van: 1994-1995, 1995-1996, 1997-1998, 2003-2004
PSV kampioen van: 1996-1997, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003
Feyenoord kampioen van: 1998-1999
Dus je verhaal gaat niet op maat! Niet heer en meester....
Eind oordeel in de laatste 10 jaar is PSV ook het sterkst!
En dat is maar goed ook
  zondag 20 maart 2005 @ 15:49:37 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25612062
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

En ik word een beetje gek van dat selectieve lezen.
Anders ik wel...

Bijna elke, normaal reagerende Ajacied, geeft het niveau verschil gewoon toe...
Get woke, go broke!
pi_25612069
quote:
Ik vind de meeste Ajacieden zich hier als sportieve verliezers gedragen hoor.
pi_25612070
Ach mensen doe niet zo zielig... het spelletje gaat om fouten maken... door alle partijen. Ajax had gewoon niet de kwaliteit vandaag!
Maar waarom (vraag ik me nog steeds af) worden Feyenoord en Ajax op een voetstukje gezet (OK AJax begrijp ik ergens nog wel, maar Feyenoord) terwijl eigenlijk DE top2 van NL PSV en Ajax zijn waarvan PSV de no.1 ben reeel PSV heeft de meeste landskampioensschappen de afgelopen 10 jaar (Tjah je had het me niet moeten laten opzoeken) Feyenoord is tjah slapende of ligt eigenlijk mag je bijna wel zeggen in een coma (1 landskamioenschap in 10 jaar *zucht*). Erken PSV nu eens als een echte topclub bdaar in het noorde, want de boeren uit eindhoven maken jullie het toch echt behoorlijk moeilijk en ik wil even geen Feyenoorders horen over hun prestaties! Ow wacht de UEFA mag genoemt worden die was zeer netjes!
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 15:50:14 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25612080
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:45 schreef zijle het volgende:

[..]

Op de radio legde hij zich neer bij het resultaat en gaf hij toe dat de uitslag het verschil tussen Ajsx en PSV aangeeft, en dat ze nu moeten strijden voor een UEFA cup ticket
Tsja, dat is realistisch, maar dan is er de komende anderhalf jaar Europees dus geen lol te beleven. UEFA Cup is zo goed als niks
pi_25612092
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Ik vind de meeste Ajacieden zich hier als sportieve verliezers gedragen hoor.
Eerder realistisch.

Als von bommel hier nu voor me zou staan, zou ik zijn scheenbeen door midden trappen, weinig sportiefs aan.
Klik dan als je durft
pi_25612095
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef n1rvana het volgende:
Maar waarom (vraag ik me nog steeds af) worden Feyenoord en Ajax op een voetstukje gezet
Omdat dat altijd de 2 grote clubs van Nederland zullen blijven
pi_25612096
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:44 schreef HeatWave het volgende:
babel en maduro hebben geen minuut hun uitverkoring voor Oranje waargemaakt, maar ja, welke Ajacied wel. Het was diep en diep triest van onze kant vandaag...
En als ze dan in de basis beginnen he
  zondag 20 maart 2005 @ 15:50:57 #41
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_25612101
quote:
Het was gewoon kut. Klaar, en daar is alles mee gezegt.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_25612116
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Eerder realistisch.
In dit geval hetzelfde
quote:
Als von bommel hier nu voor me zou staan, zou ik zijn scheenbeen door midden trappen, weinig sportiefs aan.
Natuurlijke reactie
  zondag 20 maart 2005 @ 15:51:49 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25612119
tja, n1rvana, dat is precies het calimero gedrag. niemand zegt dat psv GEEN topclub is, maar toch voelen ze zich benadeeld....
Get woke, go broke!
  zondag 20 maart 2005 @ 15:51:55 #44
15348 Maiar
oeleboele
pi_25612123
quote:
Ach mensen doe niet zo zielig... het spelletje gaat om fouten maken... door alle partijen. Ajax had gewoon niet de kwaliteit vandaag!
Maar waarom (vraag ik me nog steeds af) worden Feyenoord en Ajax op een voetstukje gezet (OK AJax begrijp ik ergens nog wel, maar Feyenoord) terwijl eigenlijk DE top2 van NL PSV en Ajax zijn waarvan PSV de no.1 ben reeel PSV heeft de meeste landskampioensschappen de afgelopen 10 jaar (Tjah je had het me niet moeten laten opzoeken) Feyenoord is tjah slapende of ligt eigenlijk mag je bijna wel zeggen in een coma (1 landskamioenschap in 10 jaar *zucht*). Erken PSV nu eens als een echte topclub bdaar in het noorde, want de boeren uit eindhoven maken jullie het toch echt behoorlijk moeilijk en ik wil even geen Feyenoorders horen over hun prestaties! Ow wacht de UEFA mag genoemt worden die was zeer netjes!
Heb je wel eens overwogen om journalist te worden?
pi_25612145
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Feyenoord hebben wij in inmiddels voorbijgestreefd.
Ajax binnekort ook.
pi_25612149
Ik hoop trouwens wel dat Studio Voetbal wat aandacht aan het topteam van PSV besteedt, en het er niet alleen over gaan hebben wat er allemaal mis is bij Ajax.
pi_25612155
quote:

[..]

*zucht* selectieve quote, maar kerel je heft gewoon pech Feyenoord hoort er niet meer bij! Qua prestaties dan kijk over supporters heb ik t niet.... ookal vind ik dat Feyenoord en Ajax de meeste maar ook de lompste supporters hebben
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 15:53:27 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25612164
quote:
Dat is toch zo? Feyenoord heeft afstand gedaan van de Top 3, maar traditiegetrouw is 't nog altijd een Top 3 ploeg. PSV heeft zich daar een beetje bij gekocht, en eigenlijk is er historisch gezien wat meer rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam (logisch toch eigenlijk?). Sportief gezien is er een top 2, traditioneel gezien een top 3, maar van de klassiekers is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax voor de supporters van beide clubs gewoon het belangrijkste.
pi_25612195
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Eerder realistisch.

Van Bommel is
pi_25612207
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ajax binnekort ook.
Ow, jullie hebben al meer dan 15 landstitels, 4 Europa Cups en 10 bekers?
  zondag 20 maart 2005 @ 15:56:52 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25612241
Van bommel is een goeie voetballer, maar ook een typisch duits spelende naaier, hij rost je zo omver als het moet, maar als je zijn kant op kijkt valt ie om en gaat ie liggen rollen.

jammer, want een speler van zijn kwaliteit heeft dat helemaal niet nodig, en ja, dan ben je snel impopulair natuurlijk.... VoH is er nog zo een, speelde niet best vandaag maar komt wel in aanmerking voor "elleboog van de week".
Get woke, go broke!
pi_25612246
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef n1rvana het volgende:

[..]

*zucht* selectieve quote, maar kerel je heft gewoon pech Feyenoord hoort er niet meer bij! Qua prestaties dan kijk over supporters heb ik t niet.... ookal vind ik dat Feyenoord en Ajax de meeste maar ook de lompste supporters hebben
pi_25612247
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is toch zo? Feyenoord heeft afstand gedaan van de Top 3, maar traditiegetrouw is 't nog altijd een Top 3 ploeg. PSV heeft zich daar een beetje bij gekocht, en eigenlijk is er historisch gezien wat meer rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam (logisch toch eigenlijk?). Sportief gezien is er een top 2, traditioneel gezien een top 3, maar van de klassiekers is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax voor de supporters van beide clubs gewoon het belangrijkste.
Klopt:

*j*x haat ik.... am*dam ook. PSV en Eindhoven? Tja, boeit me niets. Ik vind het geen club. Als ze winnen doet het me niets (behalve vandaag) en als ze winnen doet het me ook niets.

Wat dat betreft staan sparta en hoerenveen nog boven PSV in het rijtje van door mij "niet zo aardig gevonden" clubs....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_25612250
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is toch zo? Feyenoord heeft afstand gedaan van de Top 3,
Ze eindigen toch nog bijna altijd bij de beste 3, je kunt beter zeggen dat ze afstand gedaan hebben van de top 2
quote:
maar traditiegetrouw is 't nog altijd een Top 3 ploeg.
Zal ook zo blijven
quote:
PSV heeft zich daar een beetje bij gekocht, en eigenlijk is er historisch gezien wat meer rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam (logisch toch eigenlijk?). Sportief gezien is er een top 2, traditioneel gezien een top 3, maar van de klassiekers is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax voor de supporters van beide clubs gewoon het belangrijkste.
Ook al staat Feyenoord 10e en Ajax 1e, dan blijft Feyenoord - Ajax toch nog de wedstrijd van het jaar
  zondag 20 maart 2005 @ 15:57:30 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25612255
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef HeatWave het volgende:
tja, n1rvana, dat is precies het calimero gedrag. niemand zegt dat psv GEEN topclub is, maar toch voelen ze zich benadeeld....
Ik denk dat je daar idd de spijker op de kop slaat!

Overigens zou psv (net als heel eindhoven) nix hebben voorgesteld zonder Philips, maar dat is een heel ander verhaal!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25612264
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Studio Voetbal wat aandacht aan het topteam van PSV besteedt, en het er niet alleen over gaan hebben wat er allemaal mis is bij Ajax.
Tja, ik denk dat het toch vooral over Ajax zal gaan. Beenhakker te gast, nieuwe trainer, etc.
Psv staat gewoon op de rails, doet wat het moet doen, er is geen vuiltje aan de lucht, ze worden fluitend kampioen, ze presteren Europees goed...daar valt eigenlijk weinig over te zeggen. Je zou er een mooie reportage van kunnen maken, dat wel.
Klik dan als je durft
  zondag 20 maart 2005 @ 15:58:08 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25612269
quote:

[..]

Ach, dat valt wel mee hoor, als Feyenoord nog een paar jaar zo door gaat. Ik bedoel, het is tegenwoordig al zo dat jullie je leuke momenten eerder uit wanprestaties van anderen halen.

Overigens zijn volgens jou de meeste Ajacieden sportieve verliezers, wat ik vrij knap vind met personen als jij die hier al een hele middag lopen te zuigen.
pi_25612272
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:55 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

, 4 Europa Cups
  zondag 20 maart 2005 @ 15:59:17 #59
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25612293
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Klopt:

*j*x haat ik.... am*dam ook. PSV en Eindhoven? Tja, boeit me niets. Ik vind het geen club. Als ze winnen doet het me niets (behalve vandaag) en als ze winnen doet het me ook niets.

Wat dat betreft staan sparta en hoerenveen nog boven PSV in het rijtje van door mij "niet zo aardig gevonden" clubs....
Am*dam, *j*x, hoerenveen? Hoe oud ben je?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25612302
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Am*dam, *j*x, hoerenveen? Hoe oud ben je?
Blijkbaar snap jij daar niets van.....

Ah... ik zie het al in je profiel...
pi_25612313
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Klopt:

Moet je niet 020 zeggen
  zondag 20 maart 2005 @ 16:00:31 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25612316
nee, en de andere weldenkende voetbalsupporters hier ook niet .
Get woke, go broke!
pi_25612325
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:00 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Moet je niet 020 zeggen
  zondag 20 maart 2005 @ 16:01:02 #64
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25612327
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef HeatWave het volgende:
PSV heeft niet de uitstraling van een topclub. Het is echt een wat gegroeide provincieclub.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 maart 2005 @ 16:01:21 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25612331
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef HeatWave het volgende:
VoH is er nog zo een, speelde niet best vandaag maar komt wel in aanmerking voor "elleboog van de week".
Leg uit want dat was in de verste verte geen elleboog.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25612346
Leuk trouwens, die mannetjes die allemaal hier zitten in plaats van het stadion van de club die zij zeggen aan te hangen....
  zondag 20 maart 2005 @ 16:02:23 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25612359
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij sloeg toch echt met zijn elleboog iemand onderuit hoor, was duidelijk te zien in de herhaling. Maar goed, maakt verder ook niet uit .
Get woke, go broke!
  zondag 20 maart 2005 @ 16:03:45 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25612390
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

't Was geen elleboog nee, maar VoH heeft de kunst der fysiek de grens opzoeken goed onder de knie. Hij speelt mijns inziens (zeker tegen Ajax) altijd net OVER 't randje.
pi_25612396
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

3, sorry
pi_25612399
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk trouwens, die mannetjes die allemaal hier zitten in plaats van het stadion van de club die zij zeggen aan te hangen....
  zondag 20 maart 2005 @ 16:04:25 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25612410
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij sloeg toch echt met zijn elleboog iemand onderuit hoor, was duidelijk te zien in de herhaling. Maar goed, maakt verder ook niet uit .
Moet je vanavond toch nog maar eens goed naar SS kijken.
I rest my case
pi_25612423
ja en hetr is ook zo makkelijk om als psv'er even naar de arena te gaan. Kost je gvd 10 uur reizen met al die belachelijke regelingen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25612430
Kijken wat Mulder heeft te zeggen daarover
pi_25612444
Ga je toch niet altijd allemaal verdedigen t.o.v. dat soort praat...Je weet toch zelf het beste wanneer je kunt/wilt gaan.
Klik dan als je durft
pi_25612446
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
ja en hetr is ook zo makkelijk om als psv'er even naar de arena te gaan. Kost je gvd 10 uur reizen met al die belachelijke regelingen
De PSV'ers bedoel ik dan ook niet....
pi_25612450
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
idd !
pi_25612469
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De PSV'ers bedoel ik dan ook niet....
Misschien zijn we al weer terug, het is al weer een anderhalf uur afgelopen hoor.
Klik dan als je durft
pi_25612500
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:06 schreef Suijk het volgende:

[..]

Misschien zijn we al weer terug, het is al weer een anderhalf uur afgelopen hoor.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:09:54 #79
15348 Maiar
oeleboele
pi_25612532
Leuk dat denigrerende en beledigende gedrag
pi_25612550
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

PSV heeft niet de uitstraling van een topclub. Het is echt een wat gegroeide provincieclub.
Tjah dat is een beetje zo'n reactie van... ik kijk de afgelopen jaren geen voetbal maar ik zal eens wat zeggen om de het ego van "mijn" club te redden (wat overigens wel mee zal vallen dat mijn!) Een club dit zo ver komt in europa heeft per definitie de uitstraling van een topclub. Een ploeg die zo weinig doelpunten afgeeft als PSV is per definitie een topclub. Dit jaar is PSV zelfs DE topclub. Maar goed dat wil de randstad niet toegeven!
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 16:12:42 #81
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25612584
Hij heeft het over de uitstraling van een topclub, niet de resultaten van een topclub. De uitstraling blijft iets subjectiefs, en redelijk wat mensen is de mening bedeeld dat PSV niet de uitstraling van een topclub heeft
  zondag 20 maart 2005 @ 16:15:53 #82
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25612655
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ajax binnekort ook.
Dan moet je nog 3 europacup 1's winnen, een europacup 2 (oh nee, wacht, die valt niet meer te halen ), 2 x de Europese supercup, 2x de wereldbeker en nog een zooi landskampioenschappen en nationale bekers, voordat je uberhaupt langszij Ajax komt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25612667
Tjah dat krijg je als de meeste mensen in de randstad wonen Beetje vergelijkbaar aan dit: Zoals Amerikanen zeggen: America is de wereld. Wordt er gezegd, de randstad is Nederland. Maar zoals je zegt idd het is subjectief, zoals ik vind dat Ajax en Feyenoord een groot deel van hun glans als topclub hebben verloren en PSV die heeft gewonnen! En het predicaat TOPCLUB heeft ook te maken met prestaties. Kijk supporters van FC Den Bosch noemen die club ook Topclub, maar goed. Ze zijn het overduidelijk niet!
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 16:17:14 #84
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_25612682
ik kijk zelf nooit voetbal maar me vader en sussie vandaag naar die wedstrijd. ze kwamen beide lijkb leek terug. kwam niet meer bij van het lachen. biertje?
  zondag 20 maart 2005 @ 16:17:54 #85
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25612692
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:06 schreef Suijk het volgende:

[..]

dat je er op reageert man, laat die kleuter ouwehoeren.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 20 maart 2005 @ 16:18:52 #86
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25612719
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:16 schreef n1rvana het volgende:
Zoals Amerikanen zeggen: America is de wereld. Wordt er gezegd, de randstad is Nederland.
Wat een verschrikkelijke kul. Volgens mij zijn de enige mensen die dit denken mensen die buiten de randstad wonen. Je snapt toch zelf wel dat geen weldenkend mens zo denkt?
pi_25612728
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

zondag 20 maart 2005 @ 16:19:20 #88
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25612733
ajax staat nog altijd boven Feijenoord terwijl ze in een diepe crisis zitten. Volgens mij zit er iets goed fundamenteels fout daar in Rotterdam. In het nederlandse voetbal op zich natuurlijk. Co vliegt eruit op de 2e plaats en man op de 3e plaats. Verder vind ik 5 deeltjes overdreven voor weer een standaard wedstrijdje van PSV. We hebben enkele weken geleden besloten om gewoon elke wedstrijd 4 doelpunten te maken en als je wil winnen van PSV moet je er meer maken
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_25612738
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Het is sterker dan mezelf.
Klik dan als je durft
pi_25612747
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dan moet je nog 3 europacup 1's winnen, een europacup 2 (oh nee, wacht, die valt niet meer te halen ), 2 x de Europese supercup, 2x de wereldbeker en nog een zooi landskampioenschappen en nationale bekers, voordat je uberhaupt langszij Ajax komt
Tjah, kijk je kan niet alles in halen. Dat is zo, ik heb bijvoorbeeld ook nooit gezegd dat Ajax en Feyenoord de beste club waren in het verleden. Maar goed wat is het toch verveled dat het verleden geen garantie biedt voor de toekomst! Zoals Feyenoord de afgelopen jaren weet te bewijzen! Want in HET VERLEDEN waren hun 1 van de 2 topclubs. Op dit moment jammer genoeg niet. (Ik zie graag competitie, die is er jammer genoeg niet echt... nou jah de Amstelcup wordt nog leuk)
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 16:21:40 #91
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_25612779
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef StarGazer het volgende:

Waar lul jij over ? De club Ajax bestaat al jaren niet meer man.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_25612781
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke kul. Volgens mij zijn de enige mensen die dit denken mensen die buiten de randstad wonen. Je snapt toch zelf wel dat geen weldenkend mens zo denkt?
Amerikanan denken zo... ow w8 excusses dan dat zijn (voornamelijk) geen weldenkende mensen )vanwege hun media )
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
  zondag 20 maart 2005 @ 16:22:20 #93
50936 The_Hives
pi_25612790
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

jouw profiel kan niet kloppen
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25612806
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:21 schreef Furby het volgende:

[..]

O jij bent er ook weer
pi_25612827
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

O jij bent er ook weer
Dat was wel te verwachten, net als zijn reactie trouwens.
Klik dan als je durft
  zondag 20 maart 2005 @ 16:25:38 #96
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25612847
quote:

[..]

Hee, de furby clown is er ook weer.
Porcupine Tee - Normal
pi_25612853
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:22 schreef The_Hives het volgende:

[..]

jouw profiel kan niet kloppen
Misschien niet, maar mijn sig. wel....
  zondag 20 maart 2005 @ 16:26:20 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25612856
quote:

[..]

Kun jij je nick niet veranderen in "Haperende Langspeelplaat"?
  zondag 20 maart 2005 @ 16:27:10 #99
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25612872
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef n1rvana het volgende:
Tjah dat is een beetje zo'n reactie van... ik kijk de afgelopen jaren geen voetbal maar ik zal eens wat zeggen om de het ego van "mijn" club te redden (wat overigens wel mee zal vallen dat mijn!) Een club dit zo ver komt in europa heeft per definitie de uitstraling van een topclub. Een ploeg die zo weinig doelpunten afgeeft als PSV is per definitie een topclub. Dit jaar is PSV zelfs DE topclub. Maar goed dat wil de randstad niet toegeven!
Nee, de CLUB zelf heeft 0,0 meer uitstraling dan een brave middenmotor uit de provincie. Alleen de prestaties zijn wat beter, maar kwa sfeer, publiek (dat vind ik vooral erg matig, die eeuwige calimero's) en stadion had PSV net zo goed RKC kunnen zijn, als Philips in Waalwijk had gezeten. No offense t.o.v. RKC.

Ajax en Feijenoord zijn kwa publiek, sfeer, stadion en uitstraling toch echte topclubs, met een beleving die je in Engeland of Duitsland ook zou kunnen vinden. PSV heeft dat niet.
pi_25612895
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
Feijenoord zijn kwa sfeer,
Dit is dan weer NIET waar.....
  zondag 20 maart 2005 @ 16:29:34 #101
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25612934
Haal dat woordje sfeer maar weg bij je verhaaltje, want eerlijk te zijn is er sinds de intrede in de Arena maar weinig sfeer meer over. Zoals Boschker al zei: Vroeger ging je met knikkende knieeen naar Ajax uit, maar sinds de Arena krijgen steeds meer ploegen het idee dat er wat te halen valt in Amsterdam
Porcupine Tee - Normal
pi_25612946
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, de CLUB zelf heeft 0,0 meer uitstraling dan een brave middenmotor uit de provincie. Alleen de prestaties zijn wat beter, maar kwa sfeer, publiek (dat vind ik vooral erg matig, die eeuwige calimero's) en stadion had PSV net zo goed RKC kunnen zijn, als Philips in Waalwijk had gezeten. No offense t.o.v. RKC.

Ajax en Feijenoord zijn kwa publiek, sfeer, stadion en uitstraling toch echte topclubs, met een beleving die je in Engeland of Duitsland ook zou kunnen vinden. PSV heeft dat niet.
Komt ook gewoon door de stad. Eindhoven heeft ook niets. Opgericht omdat er 1 fabriek stond, uitgebreid met allemaal arbeidershuisjes. Geen historie, niets. Je zult niemand horen zeggen: 'We moeten tegen 040'. Dat zal ook niet veranderen.
Doet uiteraard niets af aan de prestaties van psv.
Klik dan als je durft
  zondag 20 maart 2005 @ 16:30:55 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25612958
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef StarGazer het volgende:
Haal dat woordje sfeer maar weg bij je verhaaltje, want eerlijk te zijn is er sinds de intrede in de Arena maar weinig sfeer meer over. Zoals Boschker al zei: Vroeger ging je met knikkende knieeen naar Ajax uit, maar sinds de Arena krijgen steeds meer ploegen het idee dat er wat te halen valt in Amsterdam
Ik heb nooit wat aan die UFO gevonden, maar hij straalt wel topclub uit. Alleen zijn de prestaties daar zo matig dat de sfeer minder geworden is.
pi_25612999
Damn, wat was het pijnlijk om zo vernederd te worden....
AFC Ajax
pi_25613024
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef StarGazer het volgende:
Hehe

Als je kijkt naar vroeger en nu dan heeft hij gelijk
pi_25613128
Tering wat een uitslag. Ik had 0-3 voorspeld .
  zondag 20 maart 2005 @ 16:43:30 #107
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25613232
Waaat 0-4?!?!

Jemig, van Bommel heeft zich even laten gelden zie ik wel weer.
pi_25613254
Had ik toch gelijk: Blind had pas na PSV moeten tekenen.
pi_25613268
Ja, want dan hadden we vast gewonnen.
Klik dan als je durft
pi_25613371
Netjes PSV

Ajax en Blind
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25613515
dat spandoek met Boer zoekt vrouw -----> was wel weer humor. Jammer dat de helft van het stadion dat doek niet gezien heeft Al met al zeer terechte overwinning, zie Psv af en toe alleen op tv en dan komt het allemaal een beetje gezapig over maar je zag goed dat ze de wedstrijd vrijwel geheel onder controle hadden en dat er niks te halen viel
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25613627
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef Suijk het volgende:
Ja, want dan hadden we vast gewonnen.
Ik had het over het vertrouwen in Blind. Die heeft natuurlijk nu een deuk opgelopen.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:01:39 #113
55651 JaWi
Shalom.
pi_25613701
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik had het over het vertrouwen in Blind. Die heeft natuurlijk nu een deuk opgelopen.
Je kan en mag niet teveel verwachten na een paar dagen.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 17:03:20 #114
55651 JaWi
Shalom.
pi_25613739
Van Bommel toonde zich weer een groot mof .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 17:04:16 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25613762
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:03 schreef JaWi het volgende:
Van Bommel toonde zich weer een groot mof .
Een groot mof met 3 doelpunten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25613769
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat zullen bepaalde mensen toch doen.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:05:00 #117
55651 JaWi
Shalom.
pi_25613780
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Een groot mof met 3 doelpunten
Dat is een verdienste. Toch zal ik hem nooit mogen. Akelige maniertjes.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 17:05:50 #118
55651 JaWi
Shalom.
pi_25613799
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zullen bepaalde mensen toch doen.
Hoe meer mensen je bij elkaar zet, hoe groter het verschil in inzicht .
slettebak [@] gmail.com
pi_25613960
waarom kunnen de psv'ers en de ajaciedne elkaar niet gewoon het succes gunnen. Meestal zijn de successen toch periodiek en vaak niet tegelijk.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25613981
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:05 schreef JaWi het volgende:

[..]

En Zlatan mocht je wel?
  zondag 20 maart 2005 @ 17:14:05 #121
55651 JaWi
Shalom.
pi_25613994
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:13 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

En Zlatan mocht je wel?
Ja .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 17:17:20 #122
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25614078
zoo ik ben weer thuis
mooie stand, vanavond maar eens ff lekker studiosport kijken.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25614082
Als we die nog hadden gehad, speelden we wel mee om de titel.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 maart 2005 @ 17:19:51 #124
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25614159
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Als we die nog hadden gehad, speelden we wel mee om de titel.
Dat denk ik ook, dan zou je iig nog voorronde CL gepakt hebben wat nog maar zeer de vraag is!
pi_25614344
Ik ben een newbie in voetbal; maar hoe duur kost zo'n kaartje Ajax-Psv nou?
  zondag 20 maart 2005 @ 17:31:31 #126
55651 JaWi
Shalom.
pi_25614460
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:26 schreef pberends het volgende:
Ik ben een newbie in voetbal; maar hoe duur kost zo'n kaartje Ajax-Psv nou?
'Hoe duur is' of 'hoeveel kost'. .
quote:
Vakken en prijzen (volwassenen) in de voorverkoop:
412, 413, 414, 427, 428, 429: ¤ 15,-
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 17,50
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430: ¤ 22,25
402, 403, 408, 409, 418, 423, 424: ¤ 28,75
117, 118, 123, 124: ¤ 30,50
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422: ¤ 35,50
119, 120, 121, 122: ¤ 38,-
018, 023: ¤ 42,50
019, 020, 021, 022: ¤ 50,-

Vakken en prijzen (kinderen) in de voorverkoop:
402 ¤ 14,50
Zwart zijn ze wat duurder .
slettebak [@] gmail.com
pi_25614540
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:54 schreef superjoden het volgende:
dat spandoek met Boer zoekt vrouw -----> was wel weer humor.
Nog mooier was het antwoord van ons

Sylvie wordt boerin, sylvie wordt boerin......
pi_25614566
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:34 schreef WooZ het volgende:

[..]

Je bedoelt "hoerin" .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 20 maart 2005 @ 17:37:03 #129
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25614624
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit hele seizoen niet al te veel meer mag verwachten van Ajax. Het zit er gewoon niet in lijkt het wel.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:41:46 #130
50936 The_Hives
pi_25614759
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

'Hoe duur is' of 'hoeveel kost'. .
[..]

Zwart zijn ze wat duurder .
seizoenskaart wat goedkoper
Fok! Federatie
  zondag 20 maart 2005 @ 17:42:18 #131
50936 The_Hives
pi_25614770
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:34 schreef WooZ het volgende:

[..]

meer dan de helft van wat jullie zongen was niet te verstaan
Fok! Federatie
  zondag 20 maart 2005 @ 17:52:53 #132
55651 JaWi
Shalom.
pi_25615096
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef The_Hives het volgende:

[..]

seizoenskaart wat goedkoper
Indeed .
stuur binnenkort nog een mailtje naar jou
slettebak [@] gmail.com
pi_25615100
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ja idd ik deed echt m'n best het te verstaan maar dat lukte gewoon niet.

de wedstrijd zelf was natuurlijk dramatisch van Ajax kant, in het begin ging het gelijk op maar toen PSV bij de eerste de beste kans meteen scoorde die verdediging van Ajax speelde zo belachelijk slecht, vooral Escude en Maxwell
tering
  zondag 20 maart 2005 @ 17:55:36 #134
55651 JaWi
Shalom.
pi_25615154
quote:

[..]

De creativitieit was ver te zoeken .

http://www.ajaxfotoside.nl/psv/IMG_7201.JPG
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 17:58:02 #135
50936 The_Hives
pi_25615226
en groeten uit Europa was ook nog ergens aan het einde van een spandoek te zien
Fok! Federatie
  zondag 20 maart 2005 @ 17:58:56 #136
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25615247
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:05 schreef JaWi het volgende:
Hij hoort daarom ook niet in oranje. Dan liever filmsterrengedrag.
pi_25615248
quote:

[..]

Zij zongen tenminste nog... enigste wat jullie doen is bij de 0-3 zo snel mogelijk de bus terug naar huis nemen
pi_25615258
quote:

[..]

Ow gelukkig was ik dus niet de enige die het niet kon verstaan
Maar de wedstrijd zelf was niet veel, totaal geen strijd aan beide kanten en geen echte mooie kansen.
Koning.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:59:50 #139
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25615268
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef JaWi het volgende:

OMFG
  zondag 20 maart 2005 @ 18:00:44 #140
55651 JaWi
Shalom.
pi_25615290
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Zij zongen tenminste nog... enigste wat jullie doen is bij de 0-3 zo snel mogelijk de bus terug naar huis nemen
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen, veralgemeniseren
slettebak [@] gmail.com
  zondag 20 maart 2005 @ 18:01:40 #141
50936 The_Hives
pi_25615319
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:59 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Zij zongen tenminste nog...
tja als je 4-0 achterstaat, ben ik pis-chagarijnig en kan ik niet vrolijk zingen
Fok! Federatie
  zondag 20 maart 2005 @ 18:18:35 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25615734
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Je voelt je zeker aangesproken, kneus.
A.M.A.B
  zondag 20 maart 2005 @ 18:19:40 #143
55651 JaWi
Shalom.
pi_25615755
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Je voelt je zeker aangesproken, kneus.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_25615785
Ik zou over iets anders gaan zingen als voetbal Ow en BTW ik gun Ajax alle succes in Europa enz. en Ajacieden kunnen best gezellig zijn. Zolang ze maar niet blijven menen dat PSV een frot ploegje is.
Ik meen namelijk ook niet dat Ajax een frot ploegje is. Het is (zeker in het verleden) een grote ploeg geweest. Jammer genoeg is dat niet meer en zoals altijd zie ik het liefste PSV EN Ajax in de finale van elke cup die er te veroveren is! Dus ik gun ze het succes wel, onder 1 voorwaarde dat het andersom ook gebeurt. Net zoals Feyenoord - PSV een paar jaar terug voor de UEFA tuurlijk vond ik t klote dat PSV dat verloor. Maar ik ben altijd blij dat er nog een NL ploeg is Europa. ALs iedereen er zo overdacht zou veel schelen en laat AZ bij de zogenaamde "grote 3" aanschuiven. Successen voor het NL voetbal is hetl leukste! roomt van: De grote 4 NL ploegen in Europa * en laat qua europa helemaal t gezeik van welke club t beste is achterwege (daar is de NL competitie voor) Dit pleidooi is totaal onnavolgbaar en totally off-topic maar goed ik krijg ineens een beetje Oranje gevoel. Dat zou ook zo bij de clubs moeten zijn als het om europees voetbal moeten zijn! Ook dus richting van Basten. Kies de beste spelers, maak een collectief een waa team en WIN!

Einde
-=DXR-N1rVanA Pwnz all=-
pi_25615918
Ajax heeft deze wedstrijd minder kansen weggegeven dan normaal
  zondag 20 maart 2005 @ 18:31:07 #146
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25615984
Nog steeds grote bekken en smilies van de ajacieden, dat jullie nog durfen zeg, een goede reden is er in ieder geval niet.

Af-ge-droogd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 20 maart 2005 @ 18:36:00 #147
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25616094
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef JaWi het volgende:

[..]

Nou dat van die sneeuwschuiver vind ik wel weer humor
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:39:59 #148
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_25616190
PSV is dit seizoen gewoon de beste (Punt)

( En ja, Ik ben een ajacied in hart en nieren )
  zondag 20 maart 2005 @ 18:43:34 #149
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25616270
Ik heb gezien dat er behoorlijk wat frustratie bij Ajax los kwam deze wedstrijd. Zonde. Is dit (http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8598) trouwens ook geen gevaarlijk spel?
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Komt ook gewoon door de stad. Eindhoven heeft ook niets. Opgericht omdat er 1 fabriek stond, uitgebreid met allemaal arbeidershuisjes. Geen historie, niets. Je zult niemand horen zeggen: 'We moeten tegen 040'. Dat zal ook niet veranderen.
Doet uiteraard niets af aan de prestaties van psv.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen! Dat je niets weet van de historie, zegt niet dat er niks is! Het blijkt nu zelfs de oudste stad van Nederland te zijn, althans er zijn de oudste overblijfselen van permanente bewoning gevonden van Nederland.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_25616344
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:43 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb gezien dat er behoorlijk wat frustratie bij Ajax los kwam deze wedstrijd. Zonde. Is dit (http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8598) trouwens ook geen gevaarlijk spel?
Inderdaad. Wat een klootzak, die Cocu.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_25616380
Andere spandoek was;

Guus neemt de schaal mee naar huus, daar kunnen we BLIND op vertrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')