Sinds wanneer is dat dan ook een betrouwbaar ding?quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef DeTolk het volgende:
Dan hebben ze bij Tapa ook IJzeren Rinus niet door laten lopen. Daar kwam ie niet voorbij de paal
betrouwbaarder dan een foto die niet uit het juiste perspectief is genomen. Beetje jammer, wordt er eindelijk computer analyse gebruikt voor dit soort dingen en is er duidelijkheid na zo'n situatie, beginnen mensen weer dat het niet betrouwbaar is...maar ja, dit lijkt me meer iets voor in het AZ-Ajax topic...quote:Op maandag 19 september 2005 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan ook een betrouwbaar ding?
Ajax had toch wel verlorenquote:Op maandag 19 september 2005 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Als je idd die palen op elkaar zet is hij er misschien niet helemaal 100% overheen, maar ja, wat HEBBEN we eraan nu?
Ja, daarom. Dat is nu eenmaal zo, dat is voetbal.quote:Op maandag 19 september 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ajax had toch wel verloren
Over en sluiten punt uit
quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef DeeBee het volgende:
betrouwbaarder dan een foto die niet uit het juiste perspectief is genomen. Beetje jammer, wordt er eindelijk computer analyse gebruikt voor dit soort dingen en is er duidelijkheid na zo'n situatie, beginnen mensen weer dat het niet betrouwbaar is...
Rosenberg moet gewoon even een half jaartje in Jong Ajax aan het systeem wennen. Laat hem daarna maar de concurrentie aangaan.quote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik had juist gehoopt dat Blind een aantal zaken die Koeman had NIET zou hebben.
Ik moet ook toegeven dat hij best wel wel redelijk bezig is om Ajax te laten voetballen.
Maar hij heeft 2 dingen die Koeman ook had, beetje verkeerde ideeen over posties van spelers, en aankopen. En het ingrijpen in een wedstrijd. Als je ziet dan Rosenberg het niet brengt in een wedstrijd (Praag en AZ) dan moet je hem lekker na de rust wisselen voor Charisteas.
Op die manier kan Charisteas in de wedstrijd komen ipv dat hij in 15-20 min opeens het verschil moet maken. Zo geef je IMHO Harry OOK geen eerlijke kans, waar Rosenberg die wel krijgt..
Onzin. Er is duidelijk een positeve ontwikkeling gaande bij Ajax, tegen Sparta Praag en ook het eerste halfuur tegen AZ speelde Ajax gewoon goed voetbal. Dominant, goed verzorgd voetbal.quote:Op maandag 19 september 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Danny moet snel 4-4-2 spelen, anders is hij na Koeman het volgende slachtoffer van die debiele clubcultuur.
Koeman is gewoon te lang gebleven. Blind moet rond 2008 ook wieberen. Af en toe is een frisse wind gewoon nodig. Trainers zijn net als een pak melk, wie zei dat ook weer?quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Waar wil je die vandaan halen? Betaalbare dan?
Ik vrees voor Danny op lange termijn. Koeman begon ook fantastisch.
Ach kansen zijn er genoeg, Ajax had destijds ook de mogelijkheid om Sergio Conceicao te halen, deden ze niet. Moet je eens kijken waar ie nu voetbalt. Dat was zeker te weten een 100% aanwinst geweest.quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja, wellicht. Maar dat wordt lastig, vleugelspelers kopen.
Als Ajacied hoor je ook te vinden dat deze bal niet over de lijn is geweest. Maja, aangezien je vanuit dit standpunt al niet hoeft te twijfelen ... toch jammer voor Blindquote:Op maandag 19 september 2005 13:02 schreef LuukBes het volgende:
"Roelof, het was een schande. We hebben de beelden gesien, en het was echt geen goal."![]()
[afbeelding]
Danny Blind doet zijn naam weer eens eer aan.
Ajax wordt dit jaar geen kampioen. Maar ik ben het met je eens dat Ajax eindelijk weer eens goed begint te voetballen. En dat vindt ik persoonlijk veel belngrijker dan met geluk de kwart finale van de CL winnen. Als je goed voetbalt komen de resultaten vanzelf.quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Onzin. Er is duidelijk een positeve ontwikkeling gaande bij Ajax, tegen Sparta Praag en ook het eerste halfuur tegen AZ speelde Ajax gewoon goed voetbal. Dominant, goed verzorgd voetbal.
Ajax heeft een heel goede kans om dit jaar kampioen te worden en ook nog eens een goede kans om bij de laatste 16 van de CL te komen.
En in de winterstop moet hij gewoon twee fatsoenlijke vleugelspitsen aankopen.
Ach Ibrahimovic was het eerste jaar ook een miskoop. En wat is hij nu opeens?quote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef Jajong het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze altijd maar 2/3 van die net niet spelers kopen ipv een goeie voor evenveel geld.
Daar ben ik het niet mee eens. Ajax speelde tot de gelijkmaker beter dan AZ. Het eerste half uur kwam AZ er niet aan te pas en werden ze overklast door een goed spelend Ajax. Echter kreeg Ajax door de omstreden goal een mentale tik die ze niet meer te boven kwamen, zeker toen de 2-1 snel viel. De meeste Ajacieden hadden het moment van de 1-1 nog in hun hoofd malen en toen lag de tweede er al weer in.quote:Op maandag 19 september 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ajax had toch wel verloren
Over en sluiten punt uit
Tja, als je als Ajax-prof je hoofd niet koel kan houden bij een tegenslag zit er toch iets mis hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ajax speelde tot de gelijkmaker beter dan AZ. Het eerste half uur kwam AZ er niet aan te pas en werden ze overklast door een goed spelend Ajax. Echter kreeg Ajax door de omstreden goal een mentale tik die ze niet meer te boven kwamen, zeker toen de 2-1 snel viel. De meeste Ajacieden hadden het moment van de 1-1 nog in hun hoofd malen en toen lag de tweede er al weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |