KANKERLAKquote:Op zondag 20 maart 2005 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Krijg jij effe lekker KANKER. Tyfus kakkerlak.
omDAT IK ZIEK BEN KNEUSquote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef brighton het volgende:
Waarom zitten al die gefrustreerde Ajacieden niet gewoon in het stadion?
ja wordt steeds gezelliger hierquote:
Ik had een kaartje gekocht maar ik kreeg 1 week geleden dat ik niet kon gaanquote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef brighton het volgende:
Waarom zitten al die gefrustreerde Ajacieden niet gewoon in het stadion?
Fluiten zoiezo niet...quote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Braamhaar en Ajax - PSV of PSV - Ajax fluiten dat kan ie dus echt niet
TYF op met je ADO... DE TUKKERS ZULLEN DIT WINNEN... nou ja dat dacht ik in de beker ookquote:
KOMT OMDAT ZN VRIENDIN UIT EINDHOVEN KOMT EN DIE IS OOIT IN MASTERDAM VERKRACHT.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Braamhaar en Ajax - PSV of PSV - Ajax fluiten dat kan ie dus echt niet
Schijnbaar niet ziek genoeg om achter de computer te zitten en mensen kanker toe te wensen...quote:
Doordat.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
KOMT OMDAT ZN VRIENDIN UIT EINDHOVEN KOMT EN DIE IS OOIT IN MASTERDAM VERKRACHT.
*iS MET LAPTOP OP BED AAN HET LIGGENquote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef brighton het volgende:
[..]
Schijnbaar niet ziek genoeg om achter de computer te zitten en mensen kanker toe te wensen...
Was lekker in je bed blijven liggen...
quote:Op zondag 20 maart 2005 13:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
KOMT OMDAT ZN VRIENDIN UIT EINDHOVEN KOMT EN DIE IS OOIT IN MASTERDAM VERKRACHT.
gast relax... geniet van het mooie weer....quote:Op zondag 20 maart 2005 13:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Caps lock, Tobbes, caps lockquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |