Is ook gewoon zo, Monaco had ook veel meer balbezit tegen PSV totdat die 0-1 uit het niets viel, dat is het knappe van PSV dit seizoen.Achterin staat het daar goed en dat is een stevige basis daaro.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
Aan Radio 1 te horen is Ajax toch de ploeg met het meeste balbezit? (objectieve mening graag)
Nou ja bij ons speelt Robert ook niet mee...quote:Op zondag 20 maart 2005 13:09 schreef RijstNatie het volgende:
kope ze een mega dure griekse spits, stellen ze hem niet op
Denk je dat je die hier krijgt?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
(objectieve mening graag)
GOHquote:Op zondag 20 maart 2005 13:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt echt serieus een probleem met je Caps Lock.
in de war met Lobont zekerquote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef appelsientje het volgende:
dat scheelde niet veel....Gomes is ook aan het klunzen.. als ik het zo hoor..
En dan maar zeiken op Zlatanquote:Op zondag 20 maart 2005 13:10 schreef Vom het volgende:
Kan die idioot van een Vennegoor geen rood krijgen ofzo.
Altijd maar met die armen zwaaien enzo.![]()
hahaha voor de rest alles goed ?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:11 schreef Tobbes het volgende:
braamhAAR IS DE HOER VAN PSV!!!!
En Feyenoord 5 jaar geen voetbal meer wegens zwaar wangedrag met vuurwerk enzoquote:Op zondag 20 maart 2005 13:11 schreef ferrarifreak het volgende:
Staken!!! 3 punten voor PSV en Ajax 6 punten in mindering
LEVENSMOE???quote:Op zondag 20 maart 2005 13:11 schreef ferrarifreak het volgende:
Staken!!! 3 punten voor PSV en Ajax 6 punten in mindering
Krijg toch een ziekte kutjochquote:Op zondag 20 maart 2005 13:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En Feyenoord 5 jaar geen voetbal meer wegens zwaar wangedrag met vuurwerk enzodaaaaaaaag Loek
kijk eerst is naar die kut club van jezelf voordat je doet zeiken op Ajax.
KANKERLAKquote:Op zondag 20 maart 2005 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Krijg jij effe lekker KANKER. Tyfus kakkerlak.
omDAT IK ZIEK BEN KNEUSquote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef brighton het volgende:
Waarom zitten al die gefrustreerde Ajacieden niet gewoon in het stadion?
ja wordt steeds gezelliger hierquote:
Ik had een kaartje gekocht maar ik kreeg 1 week geleden dat ik niet kon gaanquote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef brighton het volgende:
Waarom zitten al die gefrustreerde Ajacieden niet gewoon in het stadion?
Fluiten zoiezo niet...quote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Braamhaar en Ajax - PSV of PSV - Ajax fluiten dat kan ie dus echt niet
TYF op met je ADO... DE TUKKERS ZULLEN DIT WINNEN... nou ja dat dacht ik in de beker ookquote:
KOMT OMDAT ZN VRIENDIN UIT EINDHOVEN KOMT EN DIE IS OOIT IN MASTERDAM VERKRACHT.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Braamhaar en Ajax - PSV of PSV - Ajax fluiten dat kan ie dus echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |