Als je nou boven ons stond in de competitie had je recht van spreken, nu eigenlijk gewoon helemaal nietquote:
Daar heb ik een neus voorquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja dat ruiken jullie neusjes snel he?
Zeg je dat ook als NL straks tegen Duitsland 89 minuten op de helft van de Duitsers speelt... en in de laatste minuut verliest met 1 - 0 ?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Als je geen goals maakt en er wel een tegen krijgt ben je NIET beter. Doe die Ajax-bril nou eens af man
Ik beweer ook niet dat Feyenoord beter speelt dan PSV en AZquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je nou boven ons stond in de competitie had je recht van spreken, nu eigenlijk gewoon helemaal niet
let op goal nuquote:Op zondag 20 maart 2005 13:06 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Charisteas had zijn poot gebroken bij die kaats.
vOETBAL IS EMOTIE, EMOTIE IS CHAOS!quote:Op zondag 20 maart 2005 13:07 schreef pfaf het volgende:
Wat een niveau hier, een kleuterklas is er niets bij.
Jij kan het weten zkrquote:Op zondag 20 maart 2005 13:07 schreef pfaf het volgende:
Wat een niveau hier, een kleuterklas is er niets bij.
daar zeg je watquote:Op zondag 20 maart 2005 13:07 schreef Cheiron het volgende:
Gewoon blijven aanvallen, geen fouten achterin maken, dan komt het wel goed
Mooi zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:06 schreef VoreG het volgende:
(leef weer 2 jaar minder)
Jaquote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
Aan Radio 1 te horen is Ajax toch de ploeg met het meeste balbezit? (objectieve mening graag)
Klopt, maar zoals je ziet heb je er geen reet aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
Aan Radio 1 te horen is Ajax toch de ploeg met het meeste balbezit? (objectieve mening graag)
Ik zat me er ook alover te verbazen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:07 schreef pfaf het volgende:
Wat een niveau hier, een kleuterklas is er niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |