quote:Op zondag 20 maart 2005 11:33 schreef BrauN het volgende:
En Pieter van den Hoogeband moet stoppen met zwemmen, want Marcel Wouda.![]()
![]()
D:D ;d
![]()
:;d;
![]()
er zit koffie in m'n neus...quote:Op zondag 20 maart 2005 11:33 schreef BrauN het volgende:
En Pieter van den Hoogeband moet stoppen met zwemmen, want Marcel Wouda.![]()
![]()
D:D ;d
![]()
:;d;
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:52 schreef BrauN het volgende:
Alijd als je ze nét nodig had was Tara Elders.
Gebruik spoilertags.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Hoewel hij niet meedeed aan het programma was Johnny de Mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarschijnlijk puur omdat zijn vriend Bert Visscher was.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:00 schreef funmaster het volgende:
Hij heeft lang nagedacht, maar toen werd Ad visser.
En toen hij dat zeg werd Frans Bauer.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:00 schreef funmaster het volgende:
Die is niet slechtquote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef BrauN het volgende:
Albert Verlinde is nicht en Tony Neef.
Slecht
En Dominique van Hulstquote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef Bupatih het volgende:
Babette was van vlees, maar Herman van Veen.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:20 schreef BrauN het volgende:
Hij raakte in extase toen we over het ruggetje van Stijn Vreven.
Mijns inziens is Ronald de Boer.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:37 schreef BrauN het volgende:
Maar aan zijn onbeschofte eetgedrag te zien is Frank de Boer van dit gezelschap.
Dat Sasha de Boer is met haar onverzorgde uiterlijk was overduidelijk, maar laten we Ronald buiten schot laten alsjeblieft.quote:
Whehequote:Op zondag 20 maart 2005 12:56 schreef Scootmobiel het volgende:
Wim Kan vandaag niet komen, dus Toon Hermans even waar hij moet zijn.
En Ricky Lake op een olifant.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Danny Rook naar poep.
En toen werd Marco Bakker.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:00 schreef funmaster het volgende:
Maar eigenlijk lustte Herman Brood niet eens.quote:
Toen 'ie dat zag, stond Barry Paf.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Knekwurst het volgende:
Zijn piemel kromp flink, toen PeterR de Vrieskou inging.
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:34 schreef greatgonzo het volgende:
Wat ben jij van beroep Gert, Timmerman?
Dat klopt niet Jack, Spijkerman
En toen werd Jan Keizer.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Toen ze steeds succesvoller werd, werd Lucia Rijker.
"He Pia, Douwes!!"quote:Op zondag 20 maart 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Of Dave van den Bergh gooien...
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:26 schreef Nagz het volgende:
Lucille Werner wilde mank worden maar Francois Boulancher.
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef Nagz het volgende:
Houd je het eo-magazine even vast terwijl ik Andries Knevel?
Ach, zolang Maurice de Hond niet eet wil ik wel een hapje proeven.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:47 schreef Dead-Doll het volgende:
Eet Herman Brood of Gerrit Zalm?
slecht..
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:16 schreef -DailaLama- het volgende:
Zo lag ik in mijn bed vannacht en riep: "Mohandas, Ghandi lamp ook uit?"
Whoehaha, geniaal!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 schreef -DailaLama- het volgende:
Wat doen we met die portemonnee?
- Daar stopt Vladimir Poetin.
Wilde Geert iets Wilders, of werd Geert Mak?
Goebbels maakte propaganda en Erwin Rommel.
die met dat lelijke pak aan? vast een blinde koos alberts kostuumquote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Heatseeker het volgende:
Weet je op wie ik heb gestemt?? Ik Koos Alberts
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hennie, stoel pakken of liever een kruk?
Hennie stoel pakken, of liever niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hennie, stoel pakken of liever een kruk?
Kwam monique van de ven, of uit het bos?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:32 schreef Herald het volgende:
wat doen we met Monique? Sluyter maar een paar dagen op!
En Annie MG schmidt.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Herald het volgende:
in een eerder leven was Rebecca Romijn, Cor Bakker, en Annie Schilder
dat wist ik niet, alleen dat Jantje Smit was geweestquote:Op zondag 20 maart 2005 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En Annie MG schmidt.
Die Fabienne! Ik zag haar laatst nog met die Fries. Ze had een sexy kort truitje met een ritsje aan, stak haar borsten vooruit, likte langzaam langs haar lippen en zei: "Rintje Ritsmaar!"quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef Herald het volgende:
bah, waarom neukt Maurice de Hond? En Paul de Leeuw? En in het kader van friesland-fetish naait Fabienne de Vries.
in in een vlaag van verstandsverbijstering koos Kenny Gquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Herald het volgende:
op vraag 2 van de cito toets koos Theo a en Mohammed B
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Zou Johny Hoes familie van Sadam Hoessein?
die kloppen nietquote:Op zondag 20 maart 2005 20:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Henny, ga eens naar huis, man.
-Maar ik Bruys nog van de energie, Joke
That's already a cold Kees, Driehuis.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Laat me even in het ritme komen.. Briljant topic trouwens.
Aber ist Silvia Toth?
Dankjequote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Tokay het volgende:
Leuk topic Buup!
Wat leest Tanja Jess of Viva?
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik zag gisteren iets heel vies. Ik zag dat Maurice de Hond nam en Paul de Leeuw.
Ik denk eerder dat Adam Curry koopt.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Koopt Freddie goedkope curry van de Aldi, of koopt Freddie merkcurry?
deze snap ik nietquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef Herald het volgende:
zonder piemel in haar doos kijkt Hillary Duff
Zij heeft teminste 1 kin.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef Tokay het volgende:
Als interviewer gaat Inge Diepman!
Piet, Hein, donner wetter! Helpen jullie eens mee afdrogen!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef Stupide het volgende:
Peter, Jan, Rens, doen jullie even de afwas?
Nou, doe mee zou ik zeggenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:29 schreef JMB het volgende:
tering wat een creatieve geesten hebben we hier op FOK! jullie kunnen echt wat grappigs verzinnen
ik zit nu op mn werk stiekum te fokken, ik zal ze vanavond ff doorlezen en iets proberen te verzinnen met mijn zieke geestquote:
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:38 schreef cappp het volgende:
ach daila, lama. (als in laat maar)
Ik moest 2x kijken.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef LangeJan het volgende:
Frans is Ford koppele.
Ja, kut.... brandstichter.... beetje te enthousiastquote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Drokz het volgende:
Dit is een extra nieuws uitzending.... Vannacht is in Limburg een compleet woningen-complex volledig in de as gelegd door een pyromaan, enkele uren later werd door de politie Ron Brandsteder genoemd
Haha zat ik ookal mee iddquote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Drokz het volgende:
[..]
Ja, kut.... brandstichter.... beetje te enthousiast![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:26 schreef R_ON het volgende:
Koop jij appels bij de Albert Heijn of koop jij ze op DaMart?
De plagerige kippen foppe de haan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:01 schreef Herald het volgende:
de grafkist van Klaas is van lood, die van Cor van Hout
Voor een bruine teint hoef je niet meer naar de zonnebank Filip, de Winter is voorbij
haha nee Foppe, de Haan legt helemaal geen eiëren:D
Ik hoef oma niet zo nodig. Ik Will Young.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Will Smith wel?
quote:
En ik Wil friet, de Jong kan de pot op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik hoef oma niet zo nodig. Ik Will Young.
Ah, de Jong kan de pot op?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En ik Wil friet, de Jong kan de pot op.
Ik las "pa"quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:24 schreef Drokz het volgende:
Toen Trudy met haar voorbind-dildo lag te kloten schreeuwde Pia, Douwes!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik hoef oma niet zo nodig. Ik Will Young.
Misschien dat je Pierre wint.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ah, de Jong kan de pot op?
Als ik dan al win; ik Winny de Jong.
Dat is die spastische TV-kok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |