die met dat lelijke pak aan? vast een blinde koos alberts kostuumquote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Heatseeker het volgende:
Weet je op wie ik heb gestemt?? Ik Koos Alberts
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hennie, stoel pakken of liever een kruk?
Hennie stoel pakken, of liever niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hennie, stoel pakken of liever een kruk?
Kwam monique van de ven, of uit het bos?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:32 schreef Herald het volgende:
wat doen we met Monique? Sluyter maar een paar dagen op!
En Annie MG schmidt.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Herald het volgende:
in een eerder leven was Rebecca Romijn, Cor Bakker, en Annie Schilder
dat wist ik niet, alleen dat Jantje Smit was geweestquote:Op zondag 20 maart 2005 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En Annie MG schmidt.
Die Fabienne! Ik zag haar laatst nog met die Fries. Ze had een sexy kort truitje met een ritsje aan, stak haar borsten vooruit, likte langzaam langs haar lippen en zei: "Rintje Ritsmaar!"quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef Herald het volgende:
bah, waarom neukt Maurice de Hond? En Paul de Leeuw? En in het kader van friesland-fetish naait Fabienne de Vries.
in in een vlaag van verstandsverbijstering koos Kenny Gquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Herald het volgende:
op vraag 2 van de cito toets koos Theo a en Mohammed B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |