quote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef Herald het volgende:
zonder piemel in haar doos kijkt Hillary Duff
Zij heeft teminste 1 kin.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:51 schreef Tokay het volgende:
Als interviewer gaat Inge Diepman!
Piet, Hein, donner wetter! Helpen jullie eens mee afdrogen!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:31 schreef Stupide het volgende:
Peter, Jan, Rens, doen jullie even de afwas?
Nou, doe mee zou ik zeggenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:29 schreef JMB het volgende:
tering wat een creatieve geesten hebben we hier op FOK! jullie kunnen echt wat grappigs verzinnen
ik zit nu op mn werk stiekum te fokken, ik zal ze vanavond ff doorlezen en iets proberen te verzinnen met mijn zieke geestquote:
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2005 17:38 schreef cappp het volgende:
ach daila, lama. (als in laat maar)
Ik moest 2x kijken.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef LangeJan het volgende:
Frans is Ford koppele.
Ja, kut.... brandstichter.... beetje te enthousiastquote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Drokz het volgende:
Dit is een extra nieuws uitzending.... Vannacht is in Limburg een compleet woningen-complex volledig in de as gelegd door een pyromaan, enkele uren later werd door de politie Ron Brandsteder genoemd
Haha zat ik ookal mee iddquote:Op maandag 21 maart 2005 20:10 schreef Drokz het volgende:
[..]
Ja, kut.... brandstichter.... beetje te enthousiast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |