Het zou verkieslijk zijn als iedere nederlander zich de woordenschat en filosofische bagage van Frits Bolkestein had eigen gemaakt. Dan zou ons land weer staatslieden voortbrengen die wat te zeggen hebben en die hun boodschap zonder moeite kunnen verpakken in een boekwerkje dat de tijd doorstaat.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:04 schreef Johan_de_With het volgende:
''Het was not done om te wijzen op vaderlandsliefde.''
Spreek eens Nederlands, Frits, tenslotte heb ik ook al je afgrijselijke rede bij de opening van het academisch jaar moeten doorstaan.
De reden is irrelevant, het resultaat des te meer. Ik snap niet hoe sommigen het kunnen rechtvaardigen dat wij hier in Nederland moordenaars oppakken, maar niet willen ingrijpen wanneer één iemand er op los moordt en een volk terroriseerd. Het is onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/20050320/wl_afp/iraqwar2yearsusbush_050320021040
Nee, je deed het om massavernietigingswapens op te sporen, om ervoor te zorgen dat er geen mensen meer werden afgemaakt door het regime en om terroristen geen kans te geven. In alle zaken heb je... verzaakt, Mister President!
quote:Op zondag 20 maart 2005 13:35 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Je laat je kennen harry ... ben je persoonlijk had geraakt door verliezen van je positie als hoofd bankschroefaandraaier?
Laatst heb ik overigens Frank de Grave ontmoet, het was studie gerelateerd. Best een aardige man, en zijn functie, voorzitter van het college zorgnogwat, heeft nog invloed ook. Hij bepaalt samen met het ministerie eigenlijk de gehele gezondheidszorg, van tarieven tot privatisering van ziekenhuizen.
Ja, voor jou kennelijk wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
De reden is irrelevant, het resultaat des te meer.
Done. Ik moet toch eten, thee drinken en autosport kijken.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je even uit de andere discussie emigreren voor hij op slot wordt gedaan?
Zo is dat, let's seperate the men from the boys.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Done. Ik moet toch eten, thee drinken en autosport kijken.
Je ontwijkt de vraag, hoe kan je het rechtvaardigen dat we hier mensen voor één moord oppakken en vervolgen, terwijl we massamoordenaars elders in de wereld vrolijk laten verder spelen. Ik kan hier niet bij. Dit zou voor iedereen een reden moeten zijn om Irak te helpen, toch vallen velen terug op het loze argument van WMD. Hoezo toch?quote:
Doet me denken aan een rechtszaak.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zo is dat, let's seperate the men from the boys.
Wat vindt jij het ergste dat Bolkestein in zijn politieke carriere heeft gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
![]()
huh? Ik heb helemaal geen verstand van het aandraaien van bankschroeven. Whatyoutalkabout?
Nobody fucks with Frank the Grave. Het gaat er niet om of een politicus aardig is, dat zijn de meesten namelijk wel. Dijkstal bijvoorbeeld, dat vond ik een bijzonder aimabele man, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat ik ooit op die man zou stemmen.
Bolkenstein vind ik een echte rat. Zijn hele houding staat me tegen, lullen alsof 'we' oude politici zijn die terugkijken op een afgesloten periode. Niets is minder waar.
Ja, we zijn nu eenmaal niet allemaal instromers die hun roes uitslapen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:47 schreef du_ke het volgende:
Wat zijn jullie achterlijk vroeg op op de zondagochtend.
We blijven niet allemaal twee uur langer liggen om gepentreerd te worden in de aars zoals velen zullen bevestigen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:47 schreef du_ke het volgende:
Wat zijn jullie achterlijk vroeg op op de zondagochtend.
quote:Op zondag 20 maart 2005 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, we zijn nu eenmaal niet allemaal instromers die hun roes uitslapen.
Ik heb al bijna drie bladzijdes geschreven.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]! Ja maar dat is toch het enige nuttige dat de zondagochtend kan brengen? Het uitslapen van een meer of minder heftige roes.
Hoe gaat het met de studie Johan, gaan de poorten naar de echte wereld al bijna open?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Gepentreerd? Bruut!
Ofwel is dat de moeite waard om er niet voor uti te slapenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb al bijna drie bladzijdes geschreven.
Zo'n beetje. Ik ben er ongeveer uit wil wat ik wil en dat behoort tot het onderdeel waar ik al verreweg het beste in was. Daarna ga ik eens een baan zoeken en dan Italiaans erbij, denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de studie Johan, gaan de poorten naar de echte wereld al bijna open?
Uitzonderlijke bladzijdes, pummel.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ofwel is dat de moeite waard om er niet voor uti te slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |