Fijn dat je ook op de rest ingaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:17 schreef NorthernStar het volgende:
Dan weet je het nu.
Ik?quote:
ICQ graag..quote:
pfff de arrogantie....quote:
Jij heet Loedertje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
pfff de arrogantie....
Ik ben best tevreden over de mods, SCH jouw opinie en daarmee jouw conflicten zijn niet representatief voor het grootste deel van de FOK-users. En zo'n vraag als hierboven is gewoon tenenkrommend.
Nee, maar dit is een forumquote:
Ik kan hier ook prima met Loedertje praten maar als jij voor anderen denkt te moeten antwoorden is dat natuurlijk prima, ik wacht rustig op haar antwoord. Haar functioneringsgesprek is nog maar net begonnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, maar dit is een forum.
Als je Loedertje iets privé wil vragen kun je haar mailen Loedertje@fok.nl.
![]()
Beweer ik het tegendeel dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:49 schreef Posdnous het volgende:
Loedertje is oke. Komaan SCH.
Je gaat je gang maar met je "functioneringsgesprek",quote:
Nee hoor. Loedertje denkt dat ze hier sommige users moet bashen en dan krijgt ze een koekje van eigen deeg. Voor de rest is ze een nogal afwezige moderator en dat is wel okay.quote:
Met mij gaat het prima.quote:
OMGquote:Haar functioneringsgesprek is nog maar net begonnen.
* Loedertje doet..quote:Loedertje denkt dat ze hier sommige users moet bashen en dan krijgt ze een koekje van eigen deeg.
Is het je niet opgevallen dat *we* de actie mass delete hebben m.b.t. onzinnige vragen van sommige users?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, maar dit is een forum.
Als je Loedertje iets privé wil vragen kun je haar mailen Loedertje@fok.nl.
![]()
Nee, het valt me wel op dat je hautain en basherig reageert hier in NWS en dus sommige vragen uitlokt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat *we* de actie mass delete hebben m.b.t. onzinnige vragen van sommige users?
Maar wel altijd eisen dat ze zelf wel normaal worden aangesproken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je je neefje weer achter de triangel zetten en zelf even antwoorden?
Ja, ik ben niet begonnen, eigenheimer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar wel altijd eisen dat ze zelf wel normaal worden aangesproken.
Of het nou zo erg was, dat ene plaatje waar zelfs SCH niet over gevallen was. En of dat nou voldoende reden was om de discussie te beeindigen, zonder overigens ook maar iets te zeggen van de voortdurende smaad en laster aan mijn adres (''Moslim-beuken'', ''Moslim-bashen'', insinuerende vragen stellen).quote:Goed,
Waar heb je nog geen antwoord op gehad?
Wat is je nog niet duidelijk?
Nog een keer dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet begonnen, eigenheimer.
[..]
Of het nou zo erg was, dat ene plaatje waar zelfs SCH niet over gevallen was. En of dat nou voldoende reden was om de discussie te beeindigen, zonder overigens ook maar iets te zeggen van de voortdurende smaad en laster aan mijn adres (''Moslim-beuken'', ''Moslim-bashen'', insinuerende vragen stellen).
Het grijpt mij niet zozeer aan hoor, het is SCH maar die zichzelf voor lul zet, maar je laat je wel kennen als je een plaatje erger noemen dan zulk gekonkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |