Deze mededeling dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:13 schreef NiNi het volgende:
Het discussiegedeelte valt me nogal tegen eigenlijk.

Opletten, AMD is doodquote:

ja zeker!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt nog slowchatten, alleen de tag is weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn god zeg,
de wereld vergaat

Vanaf heden geen [SC] meer.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:14 schreef DePresident het volgende:
Ik ga deze vraag op een normale manier stellen he, let op!
Waarom geen [SC] wa's dat voor mierenneukerij?Dan is het juist herkenbaar als slowchat en weten newbieslowchatters waar ze moeten zijn
![]()

vergeet het stampertje nietquote:Op zondag 20 maart 2005 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:spa blauw met een schijfje citroen is nou eenmaal niet zo pakkend !

dat moet haast welquote:Op zondag 20 maart 2005 00:16 schreef Ruis het volgende:
of was weer iemand anders....

Vieux is paxlie toch ?quote:

heb je zo'n goede straal dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt lenzen nodig, of zal ik je ogen even laseren?

Nee man, ik moet nu uit. Je mailt maar een samenvatting, of iemand.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:16 schreef Knut het volgende:
[..]
Vanaf heden geen [SC] meer.
Even vanaf het begin lezen.

Vroeger werd er nog wel eens fel tegen dergelijke beslissingen tekeer gegaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er is geen discussie mogelijk, het is afgelopen met SC. Klar.

Werk het uit.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:

proost ... kan een modje deze titel even veranderen in "Bier"quote:

Hoe kan je je daar nou in godsnaam tegen 'verzetten' ze zitten al sinds ik weet niet hoe lang te zeiken dat die SC weg moet.. nou hebben ze het eindelijk voor elkaar.. denk niet dat wij makke schaapjes daar iets tegen kunnen doenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog wel eens fel tegen dergelijke beslissingen tekeer gegaan.
Deze makke schapen schikken zich zomaar in hun lot.

Mee eensch!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
proost ... kan een modje deze titel even veranderen in "Bier"

De fucking handeling verdwijnt toch niet???????????quote:Op zondag 20 maart 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe kan je je daar nou in godsnaam tegen 'verzetten' ze zitten al sinds ik weet niet hoe lang te zeiken dat die SC weg moet.. nou hebben ze het eindelijk voor elkaar.. denk niet dat wij makke schaapjes daar iets tegen kunnen doen

zijsporen?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:18 schreef Knut het volgende:
[..]
Werk het uit.
Open een topic! Met plaatjes. En zijsporen in het verhaal. Maak het mooi! Je kan het!

Jaja, tuurlijk, ik gaf alleen maar aan waarom er niet harder verzet werd tegen deze beslissing.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:21 schreef Knut het volgende:
Janetje ? Snap jij het verschil tussen [SC] en slowchat ?

Lees terug, ik heb hem aan flarden geschotenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
zijsporen?
????!!!
ben je wel goed bij je hoofd?
op zee zijsporen
we zitten niet in het panamakanaal hoor (p.s. bij de sluizen treintjes op sporen naast het schip)
dat had je toch kunnen zien, die zonnebril van yvonne kan echt niet meer in panama..
pff...
maar goed k heb geen idee hoe het avontuur verde moet gaan..
zou yvonne een schipbreuk krijgen?
zou ze de gemene dictator onder tafel drinken?
yvonne! zeg het ons! wat ben je van plan???

Is dit ook de reden voor het om de haverklap aanmaken van nieuwe accounts?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:20 schreef Ruis het volgende:
ah dank u, ik verwar oninteressante users nogal eens

Het enige wat je hoeft te doen is een leuke TT bedenken, troela...quote:Op zondag 20 maart 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
nou hebben ze het eindelijk voor elkaar..

Klopt klopt, afgezien ervan dat ieder topic wat met deze strekking geopend zal worden, ongenadig gesloten wordt...quote:Op zondag 20 maart 2005 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
De fucking handeling verdwijnt toch niet???????????
Alleen dat tagje

quote:Op zondag 20 maart 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
a zeker!
moet je eens voorstellen!
jij als kapitein op een groot zeeroversschip.. je komt daar aanvaren bij die bange kleine jachtjes van rijke toeristen.. die jachtjes strijken bang hun zeilen en proberen er vandoor te gaan omdat jouw schip er zo dreigend uit ziet met die mooie zwarte vlag met een DOODSKOP en LEFFE er op!!!!!!!!
en dan ineens is er een nacht waarin de gemene dictatorvan het land waarin je havenplaats ligt de beslidding neemt dat je de vlag niet meer mag gebruiken... of dat hij hem anders weghaalt en je het land uit stuurd! het land waar jij je schat hebt begraven en je hart aan hebt verpand!
Ja en hier ga je de fout in, ik ben niet voor niets kapitein van een piratenschip,
ik roep mn mannen, laat de kanonnen richten en schiet die hele dictator zo aanflarden.
Ander voorbeeld maken dus

je denkt toch niet dat die dictator zelf je vlag komt vorderen hequote:Op zondag 20 maart 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
a zeker!
moet je eens voorstellen!
jij als kapitein op een groot zeeroversschip.. je komt daar aanvaren bij die bange kleine jachtjes van rijke toeristen.. die jachtjes strijken bang hun zeilen en proberen er vandoor te gaan omdat jouw schip er zo dreigend uit ziet met die mooie zwarte vlag met een DOODSKOP en LEFFE er op!!!!!!!!
en dan ineens is er een nacht waarin de gemene dictatorvan het land waarin je havenplaats ligt de beslidding neemt dat je de vlag niet meer mag gebruiken... of dat hij hem anders weghaalt en je het land uit stuurd! het land waar jij je schat hebt begraven en je hart aan hebt verpand!
Ja en hier ga je de fout in, ik ben niet voor niets kapitein van een piratenschip,
ik roep mn mannen, laat de kanonnen richten en schiet die hele dictator zo aanflarden.
Ander voorbeeld maken dus

Dat weet je nu al ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt klopt, afgezien ervan dat ieder topic wat met deze strekking geopend zal worden, ongenadig gesloten wordt...

quote:Op zondag 20 maart 2005 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]Wat een bullshit, maar wat jij wil. Roemeens bronwater vrouwtje.

tagjes zijn leukquote:Op zondag 20 maart 2005 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
De fucking handeling verdwijnt toch niet???????????
Alleen dat tagje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |