23 minutenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:39 schreef onderjas het volgende:ik dacht al wat vroeg
ik dacht ook heel even dat sc definitief ging stoppen![]()
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Ruis het volgende:
En als toevoeging, dit is een unaniem besluit, dat niet aan discussie onderhevig is, dus gezeik in ONZ-FB hierover heeft geen zin en word ook niet op prijs gesteld.
Die's dood. Chlamydia.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar is Dirk gebleven?
2 tegen 1, boei, anders moest ik meer typen, unaniem it is dus....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens is
Dirk/gellar ? of Dirkh ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar is Dirk gebleven?
idd, qua modden zijn jullie net een één-eiige-drieling.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Knut het volgende:
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens is
ja hoi, no wayquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Knal ook meteen even al die andere debiele reeksen eruit. [14.gif]
Afbliem!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Knal ook meteen even al die andere debiele reeksen eruit. [14.gif]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow ik dacht een auto ongeluk, of was dat Jarno dan weer?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
ja hoi, no way
geen tags, kliekcrap e.d meer...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:ik schrohok.. maar wat is er wel toegestaan ivbm een chat? qua naam bijvoorbeeld?
www.dirkvanbaren.nlquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
geen tags, kliekcrap e.d meer...
flamen, mits leuk en lurkbaar, word aangemoedigt...
vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:
maar hoe, IN HEMELSNAAM! HOE???!?!?!?!?!? moeten we dan kenbaar maken dat het om een SC topic gaat?
Als je hier alleen maar komt om te slowchatten ben je mijns inziens totaal verkeerd bezig. Dat er tussen het gezellig door nog een slowchat ontstaat ook is het okayquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:
maar hoe, IN HEMELSNAAM! HOE???!?!?!?!?!? moeten we dan kenbaar maken dat het om een SC topic gaat?
maar uuhm, gewoon een topic openen zonder duidelijke titel, zonder duidelijke OP en daarin gana lullen mag dus wel?
|quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:37 schreef Knut het volgende:
Ja je schrok!
Er is nog steeds een mogelijkheid tot slowchatten in de nacht. Maar dat stomme gezanik met die tag ervoor iedere keer is vanaf heden wel afgelopen. Doe gewoon lekker gezellig met zijn allen maar ga niet lopen "reeksen" en "klieken".
Dan kun je half [onz] wel opdoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:46 schreef Knut het volgende:
Maar ga niet dwangmatig met zijn allen stom zitten doen in 1 topic.
en zo'n 'sc' topic moet zeker net zo toegankelijk zijn als GPD?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef Ruis het volgende:
damn right!
saar ging het niet omquote:
VDH.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stel jezelf niet zoveel vragen, waarom til je altijd meer dan het gewicht
tssk GPD toegankelijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en zo'n 'sc' topic moet zeker net zo toegankelijk zijn als GPD?
BB uitgesloten natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en zo'n 'sc' topic moet zeker net zo toegankelijk zijn als GPD?
BB uitgesloten natuurlijk
precies, sluiten die hapquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:48 schreef Ruis het volgende:
tssk GPD toegankelijk?
ik mag toch ook niet in t keldertje
Tja, ik kon er ook niets aan doen. De dwang om mijn kennis te etaleren was groter.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shit!
Dat was dus niet de bedoeling hè...
open staan voor anderenquote:
ja ik snap het nut eigelijk ook nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
Ik lees net van Ruis "ik was het niet"
dus knut, mijn vraag aan jou.. waarom mag het niet meer? wie heeft er last van
jij haatte laatst ook de posters !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
De [SC] Gooit er een stigma op die gewoon niet de bedoeling is. Slowchatten op een leuke manier is niks mis mee. Vooral niet s'nachts. Maar ga het niet zo geforceerd zitten doen. Als je elkaar zo lief en leuk vind dat je elkaar op gaat zoeken vind je elkaar ook wel zonder het tagjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:46 schreef DeLeider het volgende:
Een reeks heeft een terugkerende TT en een nummering. [SC] is alleen om duidelijk te maken wat het is, we kunnen net zo goed slowchat neerplanten, maar [SC] is gewoon duidelijker. En er word ook niet gekliekt, geen incrowd taaltje en iedereen is welkom, dus dit "besluit" vind ik stierenstrond, maargoed........
Aha, dus de dwang om je kennis te etaleren is groter dan dan dan dan dan dan dan dan dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, ik kon er ook niets aan doen. De dwang om mijn kennis te etaleren was groter.
Je haalt meteen de GPS-tag ook even weg?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:37 schreef Knut het volgende:
Maar dat stomme gezanik met die tag ervoor iedere keer
dus als we slowchat elke keer neerplanten is het wel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:51 schreef Knut het volgende:
[..]
De [SC] Gooit er een stigma op die gewoon niet de bedoeling is. Slowchatten op een leuke manier is niks mis mee. Vooral niet s'nachts. Maar ga het niet zo geforceerd zitten doen. Als je elkaar zo lief en leuk vind dat je elkaar op gaat zoeken vind je elkaar ook wel zonder het tagje
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je haalt meteen de GPS-tag ook even weg?
Knut, mogen 'Subtiele, Coole' - hints wel in een TT staan in deze?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:51 schreef Knut het volgende:
De [SC] Gooit er een stigma op die gewoon niet de bedoeling is. Slowchatten op een leuke manier is niks mis mee. Vooral niet s'nachts. Maar ga het niet zo geforceerd zitten doen. Als je elkaar zo lief en leuk vind dat je elkaar op gaat zoeken vind je elkaar ook wel zonder het tagje
Goh, blijkbaar niet.quote:
God mens, leer lezen:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
Dan jouw de credits voor die zin te laten behouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Aha, dus de dwang om je kennis te etaleren is groter dan dan dan dan dan dan dan dan dan...![]()
Hoi Yvonnequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:54 schreef NiNi het volgende:
GPD.
en dan sluit je mij uit ??quote:
Ik ben blij dat mijn vingers GPS logischer vinden dan GPD.quote:
ja, jij bent de positieve uitzonderingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
en dan sluit je mij uit ??
ik ben heel blij voor je dat je eindelijk uit de kast gekomen bent, maar doe dat ff in R&P, okay?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:55 schreef DeLeider het volgende:
[HOMO]
ja we willen ze absoluut niet in hokjes plaatsen natuurlijkquote:
Dat je consequent moet zijn en jullie tag moet weghalen. Bitte sehr, danke schön.quote:
Dat is ook niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef NiNi het volgende:
Ik ben blij dat mijn vingers GPS logischer vinden dan GPD.
ik kom er nooit, maar het irriteert me als ik het zie !!! AFSCHAFFEN! het mag nog wel maar dan zonder [HOMO] doe dan homotje ofzo !!!!quote:
Prima, prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef Knut het volgende:
[HOMO] is een toegestande reeks. [SC] niet. Dat slowchat in de nacht is toegestaan betekend nog niet dat er een [SC] bij de toegestane reeksen komt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ja, jij bent de positieve uitzondering
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
2 tegen 1, boei, anders moest ik meer typen, unaniem it is dus....
het [HOMO] verhaal geld ook voor [GPD] het zijn toch mensen van dezelfde sexuele voorkeurquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat je consequent moet zijn en jullie tag moet weghalen. Bitte sehr, danke schön.
zolang het maar van jou afkomt neem ik zelfs genoegen met een golden showerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat ben jij in een vat met koningswater.
FB !~!!!! ik kom er nooit, maar het is zo prominent aanwezig kan het niet gewoon feedback worden!!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat je consequent moet zijn en jullie tag moet weghalen. Bitte sehr, danke schön.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef Knut het volgende:
[GPD] is een toegestande reeks. [SC] niet. Dat slowchat in de nacht is toegestaan betekend nog niet dat er een [SC] bij de toegestane reeksen komt
Ja, inderdaad.quote:
"dude"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:58 schreef Knut het volgende:
[..]
het [HOMO] verhaal geld ook voor [GPD] het zijn toch mensen van dezelfde sexuele voorkeur
Consequentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Daar issie weer!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
consequent
Ja, dat komende van de man die jou zojuist een homofiel noemde.quote:
Dude ? ben je verliefd op de tag ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef DeLeider het volgende:
homo heeft een telling, dat maakt het een reeks
Ja nouk houd van mannen , nou en ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:58 schreef Knut het volgende:
[..]
het [HOMO] verhaal geld ook voor [GPD] het zijn toch mensen van dezelfde sexuele voorkeur
Tja, je wist toch wel dat er een dergelijke discussie aankwam toen je het topic opende.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:00 schreef Knut het volgende:
Dude ? ben je verliefd op de tag ?
Jullie mogen gewoon doorkutten en chatten.
Het niet kunnen behappen van veranderingen in de wereld, hetzij buiten hetzij virtueel, zijn evenredig gerelateerd aan de hoogte van het IQ.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:00 schreef Knut het volgende:
[..]
ouwe sweijmelaerquote:
nee die tag boeit niet eens zo, maar er word gezanikt op [sc] terwijl [homo] wel kan, dat is gewoon krom. Eerst was het SC is kut afschaffen die handel, dus om te zorgen dat je niet ongewenst in een slowchat kwam, werd er [SC] voorgezet, en nu is dat weer niet goed. En dat onder het mom van kliekjes vorming en dwangmatig posten is gewoon onzin.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:00 schreef Knut het volgende:
[..]
Het verbluffende en weloverwogen resultaat van maandenlange discussie.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
Ok, samenvatting, [SC] mag niet meer onder de tag, maar slowchatten mag nog wel.. iedereen blij, iedereen gelukkig... (nou ja, de mods blij, de users iets minder)
Ik had hoop...quote:Op zondag 20 maart 2005 00:02 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, je wist toch wel dat er een dergelijke discussie aankwam toen je het topic opende.
precies dan verzinnen jullie een titel die alleen jullie aanspreekt iedereen blijquote:Op zondag 20 maart 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
Ok, samenvatting, [SC] mag niet meer onder de tag, maar slowchatten mag nog wel.. iedereen blij, iedereen gelukkig... (nou ja, de mods blij, de users iets minder)
Je kunt nog slowchatten, alleen de tag is weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
Dudequote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Knut het volgende:
En hopelijk komen de [SC] kliekers ook eens in wat andere topics
ik kom in heel onzin als het maar btje leuk is, als er in de [sc] geen fuck aan is ben ik er ook niet te vindenquote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Knut het volgende:
lees voor de grap de FAQ eens...quote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nee die tag boeit niet eens zo, maar er word gezanikt op [sc] terwijl [homo] wel kan, dat is gewoon krom. Eerst was het SC is kut afschaffen die handel, dus om te zorgen dat je niet ongewenst in een slowchat kwam, werd er [SC] voorgezet, en nu is dat weer niet goed. En dat onder het mom van kliekjes vorming en dwangmatig posten is gewoon onzin.
wat openen?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef NiNi het volgende:
Zijn jullie niet al vier minuten te laat met openen?
Ze wachten op AMDquote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef NiNi het volgende:
Que?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Knut het volgende:
je bent lief als je aan het zuigen bentquote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef NiNi het volgende:
welke bedoel je dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Knut het volgende:
Wow! Kut! Dan kan ik niet slowchatten.quote:
Geen grappen over de dood van AMD!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[cliche mode]
Hoop doet leven(dig).
[/cliche mode]
Wil je een ban aan je kloten ?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
je moet gewoon ipv [SC] gewoon eens [@@@] [VV] of [CUB] proberen of anders [Usuals]![]()
quote:
neequote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 00:06 schreef Bosbeetle het volgende:
je moet gewoon ipv [SC] gewoon eens [@@@] [VV] of [CUB] proberen of anders [Usuals]![]()
ja..... stukje over reeksen gelezen, maar het is geen reeks, we hebben geen telling, geen vast groepje users, of er mogen andere users zonder enig probleem bij komen alleen zijn er nie zo veel verschillende debielen die tot laat wakker zijn. Tis gewoon onzin dat bij de slowchat je geen [SC] mag zetten, terwijl [HOMO] DAG en nacht prominent boven in onzin staat, en SC alleen vanaf 12 uur.quote:
Tja, soms dan kan'k er niks aan doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:07 schreef NiNi het volgende:
Geen grappen over de dood van AMD!
Er is leven na de dood hoorquote:
Nee. Sil ligt te slapen dus ik typ alleen maar.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:09 schreef Nagz het volgende:
Knut schpreekt.
Ah, oki.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee. Sil ligt te slapen dus ik typ alleen maar.
History.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iemand al een mooie titel voor deel 2 van deze discussie?
BS SU FF Ruis JW , Rest ... Bier !quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[Geen SC] insert subquote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Bel hem!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:10 schreef DePresident het volgende:
Ik weiger te posten in een slowchat die niet door AMD geopend is![]()
Het discussiegedeelte valt me nogal tegen eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen bier aub.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:12 schreef Bosbeetle het volgende:
BS SU FF Ruis JW , Rest ... Bier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |