23 minutenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:39 schreef onderjas het volgende:ik dacht al wat vroeg
ik dacht ook heel even dat sc definitief ging stoppen![]()
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Ruis het volgende:
En als toevoeging, dit is een unaniem besluit, dat niet aan discussie onderhevig is, dus gezeik in ONZ-FB hierover heeft geen zin en word ook niet op prijs gesteld.
Die's dood. Chlamydia.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar is Dirk gebleven?
2 tegen 1, boei, anders moest ik meer typen, unaniem it is dus....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens is
Dirk/gellar ? of Dirkh ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar is Dirk gebleven?
idd, qua modden zijn jullie net een één-eiige-drieling.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Knut het volgende:
Dirkh weet er nog niks van. Maar ik ga ervan uit dat hij het ermee eens is
ja hoi, no wayquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Knal ook meteen even al die andere debiele reeksen eruit. [14.gif]
Afbliem!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Knal ook meteen even al die andere debiele reeksen eruit. [14.gif]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow ik dacht een auto ongeluk, of was dat Jarno dan weer?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
ja hoi, no way
geen tags, kliekcrap e.d meer...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:ik schrohok.. maar wat is er wel toegestaan ivbm een chat? qua naam bijvoorbeeld?
www.dirkvanbaren.nlquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
geen tags, kliekcrap e.d meer...
flamen, mits leuk en lurkbaar, word aangemoedigt...
vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:
maar hoe, IN HEMELSNAAM! HOE???!?!?!?!?!? moeten we dan kenbaar maken dat het om een SC topic gaat?
Als je hier alleen maar komt om te slowchatten ben je mijns inziens totaal verkeerd bezig. Dat er tussen het gezellig door nog een slowchat ontstaat ook is het okayquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:
maar hoe, IN HEMELSNAAM! HOE???!?!?!?!?!? moeten we dan kenbaar maken dat het om een SC topic gaat?
maar uuhm, gewoon een topic openen zonder duidelijke titel, zonder duidelijke OP en daarin gana lullen mag dus wel?
|quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:37 schreef Knut het volgende:
Ja je schrok!
Er is nog steeds een mogelijkheid tot slowchatten in de nacht. Maar dat stomme gezanik met die tag ervoor iedere keer is vanaf heden wel afgelopen. Doe gewoon lekker gezellig met zijn allen maar ga niet lopen "reeksen" en "klieken".
Dan kun je half [onz] wel opdoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:46 schreef Knut het volgende:
Maar ga niet dwangmatig met zijn allen stom zitten doen in 1 topic.
en zo'n 'sc' topic moet zeker net zo toegankelijk zijn als GPD?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef Ruis het volgende:
damn right!
saar ging het niet omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |