ja ik snap het nut eigelijk ook nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
Ik lees net van Ruis "ik was het niet"
dus knut, mijn vraag aan jou.. waarom mag het niet meer? wie heeft er last van
jij haatte laatst ook de posters !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
De [SC] Gooit er een stigma op die gewoon niet de bedoeling is. Slowchatten op een leuke manier is niks mis mee. Vooral niet s'nachts. Maar ga het niet zo geforceerd zitten doen. Als je elkaar zo lief en leuk vind dat je elkaar op gaat zoeken vind je elkaar ook wel zonder het tagjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:46 schreef DeLeider het volgende:
Een reeks heeft een terugkerende TT en een nummering. [SC] is alleen om duidelijk te maken wat het is, we kunnen net zo goed slowchat neerplanten, maar [SC] is gewoon duidelijker. En er word ook niet gekliekt, geen incrowd taaltje en iedereen is welkom, dus dit "besluit" vind ik stierenstrond, maargoed........
Aha, dus de dwang om je kennis te etaleren is groter dan dan dan dan dan dan dan dan dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, ik kon er ook niets aan doen. De dwang om mijn kennis te etaleren was groter.
Je haalt meteen de GPS-tag ook even weg?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:37 schreef Knut het volgende:
Maar dat stomme gezanik met die tag ervoor iedere keer
dus als we slowchat elke keer neerplanten is het wel goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:51 schreef Knut het volgende:
[..]
De [SC] Gooit er een stigma op die gewoon niet de bedoeling is. Slowchatten op een leuke manier is niks mis mee. Vooral niet s'nachts. Maar ga het niet zo geforceerd zitten doen. Als je elkaar zo lief en leuk vind dat je elkaar op gaat zoeken vind je elkaar ook wel zonder het tagje
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je haalt meteen de GPS-tag ook even weg?
Knut, mogen 'Subtiele, Coole' - hints wel in een TT staan in deze?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:51 schreef Knut het volgende:
De [SC] Gooit er een stigma op die gewoon niet de bedoeling is. Slowchatten op een leuke manier is niks mis mee. Vooral niet s'nachts. Maar ga het niet zo geforceerd zitten doen. Als je elkaar zo lief en leuk vind dat je elkaar op gaat zoeken vind je elkaar ook wel zonder het tagje
Goh, blijkbaar niet.quote:
God mens, leer lezen:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Janetje het volgende:
Dan jouw de credits voor die zin te laten behouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Aha, dus de dwang om je kennis te etaleren is groter dan dan dan dan dan dan dan dan dan...![]()
Hoi Yvonnequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:54 schreef NiNi het volgende:
GPD.
en dan sluit je mij uit ??quote:
Ik ben blij dat mijn vingers GPS logischer vinden dan GPD.quote:
ja, jij bent de positieve uitzonderingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:55 schreef Bosbeetle het volgende:
en dan sluit je mij uit ??
ik ben heel blij voor je dat je eindelijk uit de kast gekomen bent, maar doe dat ff in R&P, okay?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:55 schreef DeLeider het volgende:
[HOMO]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |