abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25609546
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.
Dat boekje is in één opzicht zeer helder, die vent is verknipt. En nee, ik heb het boekje niet gelezen, ik heb wel gelezen welke leugens en verdraaiingen er in staan, en dat zijn er zoveel dat het voor mij onbegonnen werk is om dat allemaal hier neer te zetten. Maar jij beschouwt het kennelijk dus ook al als bijbel.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25609568
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Je mag in dit geval inderdaad de schuld bij jezelf leggen SCH.
Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
pi_25609650
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
Waar was Fortuyn tien jaar geleden? Of zelfs maar op 11 september?
  zondag 20 maart 2005 @ 14:21:41 #124
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25610180
Ik vind dat de topiclijst volstaat met stemmingmakende topics die niks toevoegen aan wat men al weet. Een halfjaar zonder topics met Marokkaan of Islam in de topictitel lijkt me daarom heerlijk.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25610522
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.
nooit gehoord van de bieb
pi_25610535
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind dat de topiclijst volstaat met stemmingmakende topics die niks toevoegen aan wat men al weet. Een halfjaar zonder topics met Marokkaan of Islam in de topictitel lijkt me daarom heerlijk.
Dus omdat het teveel gebeurt moeten we het maar negeren?
  zondag 20 maart 2005 @ 14:39:45 #127
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_25610646
quote:
Op zondag 20 maart 2005 09:55 schreef Oud_student het volgende:
Het doet mij allemaal zeer sterk denken aan de indoctrinatie van de Palestijnse jeugd in de vluchtelingenkampen. Hier wordt de basis gelegd voor toelomstig terrorisme en worden "vrijheids-strijders" opgeleid.
---

Dit doet me dan weer denken aan de oplossing die Jordanië bewerkte toen het uit dank voor bewezen gastvrijheid aan het palestijnse broedervolk een aanslag op de eigen koning vanuit dit volk kreeg te verduren. Kennelijk hebben mensen het nodig dat er tijdig grenzen aangegeven worden.

Overigens wist de Jordaniërs wel raad met het volk dat hun land meer en meer veranderde in een chaos. Het volk dat zich niet als gast gedroeg werd uiteindelijk zonder veel omhaal van woorden het land uit gepleurd. Ik geloof niet dat er erg veel protest hoorbaar was in de wereld toen dit gebeurde.
[sjun-modus]
Het zou te betreuren zijn als een ander arabisch(?) volk op een hele andere plek een soortgelijk besluit noodzakelijk maakte. Men heeft het aardig in eigen hand. In West-Europa wordt slechts aan- en inpassing gevraagd in een bestaande gereguleerde samenleving waarin individuen nog steeds bijzonder veel vrijheden gegund worden. Het is aan deze mensen zelf om dàt klimaat niet te gaan verzieken door eigengereid intimiderend gedrag of 'straat'terreur als het pesten van kinderen ouderen, zwervers, eenlingen en middenstanders of het verzieken van de eigen entrée in publieke gelegenheden als bioscopen, café's en zwembaden.

Mensen hebben het zèlf in de hand al kan natuurlijk niet alle discriminatie zo voorkomen worden. Men kan eens beginnen met besteding van aandacht aan wat de eigen kinderen op straat uitvoeren en hen daar te corrigeren. Men kan vervolgen met het betrekking van duidelijke stellingen tegen samenlevingsondermijnend gedrag. Men zou kunnen voortgaan op een integratieve weg door de gezinsoriëntatie te laten plaatsvinden op de samenleving waarin mijn woonachtig is.

Dit zou de kansen van kinderen van deze nieuwkomers in de Nederlandse samenleving wel eens behoorlijk kunnen vergroten. Zonde dat bij sommigen onbegrip en een heel groot ego het pad dat naar deze weg leidt bemoeilijkt met hindernissen.
[/sjun-modus]
pi_25610818
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:35 schreef Prego het volgende:

[..]

nooit gehoord van de bieb
Daar heb ik een boete.
  zondag 20 maart 2005 @ 15:27:18 #129
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25611639
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Dus omdat het teveel gebeurt moeten we het maar negeren?
Je moet je afvragen of het teveel gebeurd of dat de media jou doet laten denken dat het teveel gebeurd.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25611771
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:27 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Je moet je afvragen of het teveel gebeurd of dat de media jou doet laten denken dat het teveel gebeurd.
Hoe komen wij daarachter? Het is een goed idee hoor, daar niet van.
pi_25613710
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef Rodie83 het volgende:
Maak mij dan ook modje man.
pi_25613813
Ja, geweldig! Laat ons volkomen in het ongewisse over de maatschappij! Niets komt er nog door. Wat zou Mak daarvan zeggen?

Er staat overigens nog steeds een vraag open, of is die ook op de Index geplaatst?
pi_25613842
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, geweldig! Laat ons volkomen in het ongewisse over de maatschappij! Niets komt er nog door. Wat zou Mak daarvan zeggen?

Er staat overigens nog steeds een vraag open, of is die ook op de Index geplaatst?
Stel je niet zo aan man. Maar het is je goed recht om voortdurend dingen op te zoeken die je zelf bang maken. Kleuters nog wel
pi_25614070
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man.
Kijk, dat kun je wel, nietszeggende katten maken. Maar een vraag beantwoorden, dat is te moeilijk. Maar als censuur ook al niets meer is om je over druk te maken, dan zijn alle taboes doorbroken, hoe ironisch het ook is.
quote:
Maar het is je goed recht om voortdurend dingen op te zoeken die je zelf bang maken.
Ja, ik ben een benepen rechts burgermannetje dat kickt op angst. Ik moet angst hebben. Ik zoek het op. Ik sta op voor de krant van wakker Nederland.
Dit in tegenstelling tot vrijdenkers die, met het ''huidige klimaat'', alles geoorloofd vinden en niet journalist genoeg zijn om te lezen dat het tien jaar geleden ook al zo was. Vooral blijven doen hoor, iemand die probeert een discussie te voeren maar jouw mening niet deelt af doen als ''angstig'' en verder alle vragen ontwijken. Wanneer die zich verlaat op het relaas van leraren, dan doe je alsof hij zich aan de kook heeft laten brengen door ''handelaren in angst''. Erg sterk. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
quote:
Kleuters nog wel
Laat ik nou gedacht hebben dat we het erover eens waren dat het om de ouders ging:

Radicalisering moslimkinderen

Natuurlijk niet over de kwestie, hoe ernstig dit moest worden opgevat, want jij had nog wat begrip liggen.

Kleuters!

pi_25614123
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Kijk, dat kun je wel, nietszeggende katten maken. Maar een vraag beantwoorden, dat is te moeilijk. Maar als censuur ook al niets meer is om je over druk te maken, dan zijn alle taboes doorbroken, hoe ironisch het ook is.
[..]

Ja, ik ben een benepen rechts burgermannetje dat kickt op angst. Ik moet angst hebben. Ik zoek het op. Ik sta op voor de krant van wakker Nederland.
Dit in tegenstelling tot vrijdenkers die, met het ''huidige klimaat'', alles geoorloofd vinden en niet journalist genoeg zijn om te lezen dat het tien jaar geleden ook al zo was. Vooral blijven doen hoor, iemand die probeert een discussie te voeren maar jouw mening niet deelt af doen als ''angstig'' en verder alle vragen ontwijken. Wanneer die zich verlaat op het relaas van leraren, dan doe je alsof hij zich aan de kook heeft laten brengen door ''handelaren in angst''. Erg sterk. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
[..]

Laat ik nou gedacht hebben dat we het erover eens waren dat het om de ouders ging:

Radicalisering moslimkinderen

Natuurlijk niet over de kwestie, hoe ernstig dit moest worden opgevat, want jij had nog wat begrip liggen.

Kleuters!

[afbeelding]
Ik heb je vraag beantwoordt, lees het boekje zeg ik. Dat jij daar geen genoegen mee neemt is mijn punt niet. En dat je maar blijft beuken op moslims moet je ook helemaal zelf weten.
pi_25614249
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb je vraag beantwoordt, lees het boekje zeg ik
Ja, dag Jan. Dat is geen manier van discussieren. Je kunt tenminste een samenvatting verstrekken, vooral aangezien je er nogal enthousiast over schijnt te zijn.
quote:
Dat jij daar geen genoegen mee neemt is mijn punt niet.
Dan begrijp jij niet wat een discussie is.
'''Jij voldoet precies aan de omschrijving van het Verlosserstype in paragraaf 14 van De Antichrist, door Friedrich Nietzsche.''
''Aha. Wat houdt dat in?''
''Zoek dat maar op.''
Zo loopt een gesprek toch spaak? Bovendien staat het enigzins onbetrouwbaar.
quote:
En dat je maar blijft beuken op moslims moet je ook helemaal zelf weten.
Ach nee, krijgen we dat weer. Waar ''beuk ik precies op Moslims?'' Kun je het even citeren?
pi_25614388
Bovendien heb ik meerdere vragen gesteld;
quote:
Maar SCH, zeg nou eens eerlijk; wanneer mensen zoals Samir A. en Mohammed B., die een normale opvoeding hebben genoten, uit kunnen groeien tot krankzinnige misdadigers, hoe moet het dan met de hummels die van jongs af aan werd bijgebracht dat het Westen en Joden volkomen verwerpelijk zijn?
Beantwoord met de insinuerende wedervraag:
quote:
Waarom hoor ik je niet over de kinderen die worden opgegroeid met de gedachte dat moslims de kakkerlakken van de samenleving zijn. Die groep is veel groter.
quote:
Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.
Waarom probeer jij dit zorgwekkende bericht te ontkrachten met verhalen van een gelukkige Friese jeugd en pedagogiek?
quote:Die groep is veel groter.
Bron? Ook geen kunst ook trouwens, als je bedenkt dat Moslims in de minderheid zijn. Groter wil overigens nog niet zeggen gevaarlijker.

Zeg, jij bent toch geen handelaar in angst aan het worden

En je mag ook even aanwijzen waar ik Moslims ''bash''.
Nog altijd onbeantwoord.
quote:
quote:
Waar was Fortuyn tien jaar geleden? Of zelfs maar op 11 september?
Im Westen nichts Neues.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:47:40 #138
3542 Gia
User under construction
pi_25614941
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Maar het is je goed recht om voortdurend dingen op te zoeken die je zelf bang maken. Kleuters nog wel
Mohammed B. is ook ooit kleuter geweest.
De kleuters van nu zijn de terroristen van 2020.

Trouwens, kinderen in groep 3 heten geen kleuter meer.
pi_25614980
Ik denk dat het een groot probleem is, al die ventjes die in hun met haat gevulde moslimwereld leven. Echter, helaas heb ik de oplossing niet.
pi_25615132
Hmmm, wat was het onderwerp ook alweer? Meeblatende kindertjes?
Tijd voor een projectgroep!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')