Dat boekje is in één opzicht zeer helder, die vent is verknipt. En nee, ik heb het boekje niet gelezen, ik heb wel gelezen welke leugens en verdraaiingen er in staan, en dat zijn er zoveel dat het voor mij onbegonnen werk is om dat allemaal hier neer te zetten. Maar jij beschouwt het kennelijk dus ook al als bijbel.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.
Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Je mag in dit geval inderdaad de schuld bij jezelf leggen SCH.
Waar was Fortuyn tien jaar geleden? Of zelfs maar op 11 september?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
nooit gehoord van de biebquote:Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.
Dus omdat het teveel gebeurt moeten we het maar negeren?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind dat de topiclijst volstaat met stemmingmakende topics die niks toevoegen aan wat men al weet. Een halfjaar zonder topics met Marokkaan of Islam in de topictitel lijkt me daarom heerlijk.
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:55 schreef Oud_student het volgende:
Het doet mij allemaal zeer sterk denken aan de indoctrinatie van de Palestijnse jeugd in de vluchtelingenkampen. Hier wordt de basis gelegd voor toelomstig terrorisme en worden "vrijheids-strijders" opgeleid.
---
Je moet je afvragen of het teveel gebeurd of dat de media jou doet laten denken dat het teveel gebeurd.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus omdat het teveel gebeurt moeten we het maar negeren?
Hoe komen wij daarachter? Het is een goed idee hoor, daar niet van.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of het teveel gebeurd of dat de media jou doet laten denken dat het teveel gebeurd.
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind dat de topiclijst volstaat met stemmingmakende topics die niks toevoegen aan wat men al weet. Een halfjaar zonder topics met Marokkaan of Islam in de topictitel lijkt me daarom heerlijk.
Stel je niet zo aan man. Maar het is je goed recht om voortdurend dingen op te zoeken die je zelf bang maken. Kleuters nog welquote:Op zondag 20 maart 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, geweldig! Laat ons volkomen in het ongewisse over de maatschappij! Niets komt er nog door. Wat zou Mak daarvan zeggen?
Er staat overigens nog steeds een vraag open, of is die ook op de Index geplaatst?
Kijk, dat kun je wel, nietszeggende katten maken. Maar een vraag beantwoorden, dat is te moeilijk. Maar als censuur ook al niets meer is om je over druk te maken, dan zijn alle taboes doorbroken, hoe ironisch het ook is.quote:
Ja, ik ben een benepen rechts burgermannetje dat kickt op angst. Ik moet angst hebben. Ik zoek het op. Ik sta op voor de krant van wakker Nederland.quote:Maar het is je goed recht om voortdurend dingen op te zoeken die je zelf bang maken.
Laat ik nou gedacht hebben dat we het erover eens waren dat het om de ouders ging:quote:Kleuters nog wel
Ik heb je vraag beantwoordt, lees het boekje zeg ik. Dat jij daar geen genoegen mee neemt is mijn punt niet. En dat je maar blijft beuken op moslims moet je ook helemaal zelf weten.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kijk, dat kun je wel, nietszeggende katten maken. Maar een vraag beantwoorden, dat is te moeilijk. Maar als censuur ook al niets meer is om je over druk te maken, dan zijn alle taboes doorbroken, hoe ironisch het ook is.
[..]
Ja, ik ben een benepen rechts burgermannetje dat kickt op angst. Ik moet angst hebben. Ik zoek het op. Ik sta op voor de krant van wakker Nederland.
Dit in tegenstelling tot vrijdenkers die, met het ''huidige klimaat'', alles geoorloofd vinden en niet journalist genoeg zijn om te lezen dat het tien jaar geleden ook al zo was. Vooral blijven doen hoor, iemand die probeert een discussie te voeren maar jouw mening niet deelt af doen als ''angstig'' en verder alle vragen ontwijken. Wanneer die zich verlaat op het relaas van leraren, dan doe je alsof hij zich aan de kook heeft laten brengen door ''handelaren in angst''. Erg sterk. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
[..]
Laat ik nou gedacht hebben dat we het erover eens waren dat het om de ouders ging:
Radicalisering moslimkinderen
Natuurlijk niet over de kwestie, hoe ernstig dit moest worden opgevat, want jij had nog wat begrip liggen.
Kleuters!
[afbeelding]
Ja, dag Jan. Dat is geen manier van discussieren. Je kunt tenminste een samenvatting verstrekken, vooral aangezien je er nogal enthousiast over schijnt te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je vraag beantwoordt, lees het boekje zeg ik
Dan begrijp jij niet wat een discussie is.quote:Dat jij daar geen genoegen mee neemt is mijn punt niet.
Ach nee, krijgen we dat weer. Waar ''beuk ik precies op Moslims?'' Kun je het even citeren?quote:En dat je maar blijft beuken op moslims moet je ook helemaal zelf weten.
Beantwoord met de insinuerende wedervraag:quote:Maar SCH, zeg nou eens eerlijk; wanneer mensen zoals Samir A. en Mohammed B., die een normale opvoeding hebben genoten, uit kunnen groeien tot krankzinnige misdadigers, hoe moet het dan met de hummels die van jongs af aan werd bijgebracht dat het Westen en Joden volkomen verwerpelijk zijn?
quote:Waarom hoor ik je niet over de kinderen die worden opgegroeid met de gedachte dat moslims de kakkerlakken van de samenleving zijn. Die groep is veel groter.
Nog altijd onbeantwoord.quote:Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.
Waarom probeer jij dit zorgwekkende bericht te ontkrachten met verhalen van een gelukkige Friese jeugd en pedagogiek?
quote:Die groep is veel groter.
Bron? Ook geen kunst ook trouwens, als je bedenkt dat Moslims in de minderheid zijn. Groter wil overigens nog niet zeggen gevaarlijker.
Zeg, jij bent toch geen handelaar in angst aan het worden
En je mag ook even aanwijzen waar ik Moslims ''bash''.
quote:Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
Im Westen nichts Neues.quote:Waar was Fortuyn tien jaar geleden? Of zelfs maar op 11 september?
Mohammed B. is ook ooit kleuter geweest.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Maar het is je goed recht om voortdurend dingen op te zoeken die je zelf bang maken. Kleuters nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |