abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25608591
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.
Waarom probeer jij dit zorgwekkende bericht te ontkrachten met verhalen van een gelukkige Friese jeugd en pedagogiek?
[..]

Bron? Ook geen kunst ook trouwens, als je bedenkt dat Moslims in de minderheid zijn. Groter wil overigens nog niet zeggen gevaarlijker.

Zeg, jij bent toch geen handelaar in angst aan het worden?
Je bevestigt volledig het verhaal van Mak - en je hebt het zelf niet eens in de gaten. Kleuters inzetten om moslims te bashen, het moet niet gekker worden
pi_25608602
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben je toch wereldvreemd Hoeveel homo's zijn er al gedood hier?
Marokkaanse "lastpakjes" pesten homo weg

Niet het eerste geval van dergelijk burengerucht. Denk ook aan de homosexuele leraren die niet voor hun geaardheid uit mogen komen en aan de homofobie van een bepaalde moskee in Amsterdam.

Nog geen moorden, maar of dat zo zal blijven?
pi_25608687
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bevestigt volledig het verhaal van Mak - en je hebt het zelf niet eens in de gaten.
Zou je dit even minitieus kunnen demonstreren?
quote:
Kleuters inzetten om moslims te bashen, het moet niet gekker worden
Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.
Waarom probeer jij dit zorgwekkende bericht te ontkrachten met verhalen van een gelukkige Friese jeugd en pedagogiek?
quote:Die groep is veel groter.
Bron? Ook geen kunst ook trouwens, als je bedenkt dat Moslims in de minderheid zijn. Groter wil overigens nog niet zeggen gevaarlijker.

Zeg, jij bent toch geen handelaar in angst aan het worden

En je mag ook even aanwijzen waar ik Moslims ''bash''. En daarna mag je, zoals jou al eerder verzocht werd, antwoord geven op een duidelijke en doodnormale vraag.
  zondag 20 maart 2005 @ 13:28:21 #104
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25608689
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Marokkaanse "lastpakjes" pesten homo weg

Niet het eerste geval van dergelijk burengerucht. Denk ook aan de homosexuele leraren die niet voor hun geaardheid uit mogen komen en aan de homofobie van een bepaalde moskee in Amsterdam.

Nog geen moorden, maar of dat zo zal blijven?
Amsterdam: Dode bij explosie in woning

Nee, dat blijft niet zo. Deze zaak heeft de schijn tegen zich.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25608725
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:28 schreef Tarak het volgende:

[..]

Amsterdam: Dode bij explosie in woning

Nee, dat blijft niet zo. Deze zaak heeft de schijn tegen zich.
Verdorie, was die vent afgemaakt omdat-ie homo was?
pi_25608742
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kleuters hebben hem lek geprikt.
  zondag 20 maart 2005 @ 13:31:05 #107
94405 Tarak
pi_25608751
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zag de vraag "blijft dat zo" wat breder dan alleen betrekking hebbende op homoseksuelen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25608752
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bevestigt volledig het verhaal van Mak - en je hebt het zelf niet eens in de gaten. Kleuters inzetten om moslims te bashen, het moet niet gekker worden
Want het is natuurlijk doodnormaal dat kinderen van zes haat voor Nederland en Nederlanders ontwikkelen.
pi_25608796
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:31 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik zag de vraag "blijft dat zo" wat breder dan alleen betrekking hebbende op homoseksuelen.
Ja, mogelijke moordzaken waarvan de daders onbekend zijn, gebruiken om aan te tonen dat islamitische kinderen oer- en oerkwaadaardig zijn, ja, dat zou ik inderdaad ook breder noemen.
pi_25608873
Zoals iedereen die kan lezen wel zal zien, is er van het ''bashen'' (sic) van Moslims geen sprake in dat bericht. Hoe dan ook, dat kleuters worden ingezet om niet-Moslims te ''bashen'' is natuurlijk minder erg.
  zondag 20 maart 2005 @ 13:36:34 #111
94405 Tarak
pi_25608899
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, mogelijke moordzaken waarvan de daders onbekend zijn, gebruiken om aan te tonen dat islamitische kinderen oer- en oerkwaadaardig zijn, ja, dat zou ik inderdaad ook breder noemen.
Kinderen groeien op met wellicht een rotmentaliteit. Het gaat niet om een beeld te schetsen van oer- en oerkwaadaardig moslimkinderen, het gaat erom dat er grote problemen zijn waaruit ernstige conflicten voortvloeien. En die worden niet opgelost door de andere kant uit te kijken.
pi_25608937
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:31 schreef nikk het volgende:

[..]

Want het is natuurlijk doodnormaal dat kinderen van zes haat voor Nederland en Nederlanders ontwikkelen.
Dat mag ons wel aan het denken zetten ja.
pi_25608973
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Over aan het denken zetten gesproken; hoe bevestig ik nu ''het verhaal van Mak''? Ik heb het zelf niet eens in de gaten, dus ik heb wel enige voorlichting nodig.
pi_25609052
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Over aan het denken zetten gesproken; hoe bevestig ik nu ''het verhaal van Mak''? Ik heb het zelf niet eens in de gaten, dus ik heb wel enige voorlichting nodig.
Lees het boekje maar
pi_25609079
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Lees het boekje maar
Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.
pi_25609099
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.
Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.
pi_25609173
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.
Maar ik ben een slechte lezer en het ontgaat mij waarschijnlijk. Daarbij; jij poneert het en bent dus verplicht toch minstens enigzins toe te lichten waar je nu op doelt. Anders schieten we geen steek op.
pi_25609340
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar ik ben een slechte lezer en het ontgaat mij waarschijnlijk. Daarbij; jij poneert het en bent dus verplicht toch minstens enigzins toe te lichten waar je nu op doelt. Anders schieten we geen steek op.
Jammer dan, dit is toch een illegaal topic
pi_25609383
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dan, dit is toch een illegaal topic
Ach, zo leer ik nog eens wat.
Er staat nog een vraag open.
pi_25609515
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Je mag in dit geval inderdaad de schuld bij jezelf leggen SCH.
pi_25609546
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat boekje is in één opzicht zeer helder, die vent is verknipt. En nee, ik heb het boekje niet gelezen, ik heb wel gelezen welke leugens en verdraaiingen er in staan, en dat zijn er zoveel dat het voor mij onbegonnen werk is om dat allemaal hier neer te zetten. Maar jij beschouwt het kennelijk dus ook al als bijbel.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25609568
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Je mag in dit geval inderdaad de schuld bij jezelf leggen SCH.
Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
pi_25609650
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
Waar was Fortuyn tien jaar geleden? Of zelfs maar op 11 september?
  zondag 20 maart 2005 @ 14:21:41 #124
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25610180
Ik vind dat de topiclijst volstaat met stemmingmakende topics die niks toevoegen aan wat men al weet. Een halfjaar zonder topics met Marokkaan of Islam in de topictitel lijkt me daarom heerlijk.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25610522
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

nooit gehoord van de bieb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')