Je bevestigt volledig het verhaal van Mak - en je hebt het zelf niet eens in de gaten. Kleuters inzetten om moslims te bashen, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.
Waarom probeer jij dit zorgwekkende bericht te ontkrachten met verhalen van een gelukkige Friese jeugd en pedagogiek?
[..]
Bron? Ook geen kunst ook trouwens, als je bedenkt dat Moslims in de minderheid zijn. Groter wil overigens nog niet zeggen gevaarlijker.
Zeg, jij bent toch geen handelaar in angst aan het worden?
Marokkaanse "lastpakjes" pesten homo wegquote:Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ben je toch wereldvreemdHoeveel homo's zijn er al gedood hier?
Zou je dit even minitieus kunnen demonstreren?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bevestigt volledig het verhaal van Mak - en je hebt het zelf niet eens in de gaten.
Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.quote:Kleuters inzetten om moslims te bashen, het moet niet gekker worden
Amsterdam: Dode bij explosie in woningquote:Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Marokkaanse "lastpakjes" pesten homo weg
Niet het eerste geval van dergelijk burengerucht. Denk ook aan de homosexuele leraren die niet voor hun geaardheid uit mogen komen en aan de homofobie van een bepaalde moskee in Amsterdam.
Nog geen moorden, maar of dat zo zal blijven?
Verdorie, was die vent afgemaakt omdat-ie homo was?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:28 schreef Tarak het volgende:
[..]
Amsterdam: Dode bij explosie in woning
Nee, dat blijft niet zo. Deze zaak heeft de schijn tegen zich.
Kleuters hebben hem lek geprikt.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verdorie, was die vent afgemaakt omdat-ie homo was?
Ik zag de vraag "blijft dat zo" wat breder dan alleen betrekking hebbende op homoseksuelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verdorie, was die vent afgemaakt omdat-ie homo was?
Want het is natuurlijk doodnormaal dat kinderen van zes haat voor Nederland en Nederlanders ontwikkelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bevestigt volledig het verhaal van Mak - en je hebt het zelf niet eens in de gaten. Kleuters inzetten om moslims te bashen, het moet niet gekker worden
Ja, mogelijke moordzaken waarvan de daders onbekend zijn, gebruiken om aan te tonen dat islamitische kinderen oer- en oerkwaadaardig zijn, ja, dat zou ik inderdaad ook breder noemen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:31 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik zag de vraag "blijft dat zo" wat breder dan alleen betrekking hebbende op homoseksuelen.
Kinderen groeien op met wellicht een rotmentaliteit. Het gaat niet om een beeld te schetsen van oer- en oerkwaadaardig moslimkinderen, het gaat erom dat er grote problemen zijn waaruit ernstige conflicten voortvloeien. En die worden niet opgelost door de andere kant uit te kijken.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, mogelijke moordzaken waarvan de daders onbekend zijn, gebruiken om aan te tonen dat islamitische kinderen oer- en oerkwaadaardig zijn, ja, dat zou ik inderdaad ook breder noemen.
Dat mag ons wel aan het denken zetten ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk doodnormaal dat kinderen van zes haat voor Nederland en Nederlanders ontwikkelen.
Over aan het denken zetten gesproken; hoe bevestig ik nu ''het verhaal van Mak''? Ik heb het zelf niet eens in de gaten, dus ik heb wel enige voorlichting nodig.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ons wel aan het denken zetten ja.
Lees het boekje maarquote:Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Over aan het denken zetten gesproken; hoe bevestig ik nu ''het verhaal van Mak''? Ik heb het zelf niet eens in de gaten, dus ik heb wel enige voorlichting nodig.
Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.quote:
Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.
Maar ik ben een slechte lezer en het ontgaat mij waarschijnlijk. Daarbij; jij poneert het en bent dus verplicht toch minstens enigzins toe te lichten waar je nu op doelt. Anders schieten we geen steek op.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.
Jammer dan, dit is toch een illegaal topicquote:Op zondag 20 maart 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar ik ben een slechte lezer en het ontgaat mij waarschijnlijk. Daarbij; jij poneert het en bent dus verplicht toch minstens enigzins toe te lichten waar je nu op doelt. Anders schieten we geen steek op.
Ach, zo leer ik nog eens wat.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dan, dit is toch een illegaal topic
Je mag in dit geval inderdaad de schuld bij jezelf leggen SCH.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ons wel aan het denken zetten ja.
Dat boekje is in één opzicht zeer helder, die vent is verknipt. En nee, ik heb het boekje niet gelezen, ik heb wel gelezen welke leugens en verdraaiingen er in staan, en dat zijn er zoveel dat het voor mij onbegonnen werk is om dat allemaal hier neer te zetten. Maar jij beschouwt het kennelijk dus ook al als bijbel.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je krijgt dat consult niet, ik verwijs je naar het boekje, helderder dan daar kan ik het niet verwoorden.
Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Je mag in dit geval inderdaad de schuld bij jezelf leggen SCH.
Waar was Fortuyn tien jaar geleden? Of zelfs maar op 11 september?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens. Ik leg de schuld bij Fortuyn en iedereen daar in meegaat, inclusief veel linksen.
nooit gehoord van de biebquote:Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga geen geld uitgeven voor inlichtingen die ik in een vrijwel gratis consult kan verkrijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |