abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:45:53 #1
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25595413
Het begint al vroeg

van http://www.nieuwsshow.nl/
quote:
Radicalisering moslimkinderen

De Amsterdamse basisschool Het Mozaïek bracht deze week naar buiten dat de zogenoemde radicalisering van de moslim-jeugd wel heel vroeg begint. Kinderen die nog maar nauwelijks kunnen spellen zouden al briefjes schrijven met 'fuck you Nederland' erop, om nog maar te zwijgen van meegebrachte fotootjes van Mohammed B. op het schoolplein of antisemitisch commentaar tijdens het kijken van School TV. Hoe ernstig dit precies is en wat leerkrachten en ouders zouden kunnen doen om dergelijk ongewenst gedrag tegen te gaan bespreken we met Zeki Arslan, hij is onderwijscoördinator bij het instituut voor multiculturele ontwikkeling Forum.
nou, hoe gaan we dit oplossen, een fok correcte oplossing zou zijn om ze [censuur] [censuur] maar praten en begrip kweken tussen nederlanders en marocs zou veel beter zijn. We moeten melkaars cultuur respecteren en er moet spreiding plaats vinden zodat die kleine marokaantjes minder makkelijk dit soort dingen over nemen van hun soortgenootjes

ja dat gaat helpen

[ Bericht 1% gewijzigd door Landmass op 19-03-2005 20:51:09 ]
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:47:28 #2
106056 Landmass
pi_25595469
Die basisschool in de OP heet het mozaiek
Basisscholen in Nederland hebben altijd namen als Prisma, Regenboog, Pallet, Spectrum.
Vooral om maar het multiculturele karakter te benadrukken in dit land. De overheid indoctrineert ons als de pest. Opzouten
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25595505
In ieder lokaal een pop van saddam hoessein bungelend aan een galg? Of is dat weer onnodig stigmatiserend en politiek incorrect? Of in ieder lokaal een muur oranje verven en daar een grote nederlandse vlag ophangen, confronteren met waar ze leven lijkt me een goed plan.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:50:16 #4
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25595549
Ach, gun ze ook eens hun lolletje.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:00:47 #5
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25595825
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:03:09 #6
106056 Landmass
pi_25595887
quote:
quote:
'Mohammed B. is de held'

Rumoer op de Amsterdamse basisschool 'Het Mozaiek' in de wijk De Pijp. Op deze zwarte school zouden islamitische leerlingen van groep 8 aan het radicaliseren zijn.

De kinderen zouden rondlopen met foto's van Mohammed B, die ze als hun held zien. Ook zouden kinderen uit groep 3, die amper kunnen schrijven, al wel 'fuck you Nederland' kunnen krabbelen.

javascript:void(0)
quote:
Heeft u een tip naar aanleiding van dit onderwerp?
ja, als het ze hier niet bevalt verkassen ze maar richting het riff
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25595909
De deugnieten!
pi_25595916
Ouders oppakken en weggooien....
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:08:28 #9
106056 Landmass
pi_25596055
goeie reportage van RTL4, zouden ze dat nou ook bij de NOS doen ?

Opvallend dat al die groenlinks types geen commentaar wilde geven. Zij geloven natuurlijk nog steeds in de culturele verrijking.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:08:54 #10
106056 Landmass
pi_25596065
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef Monidique het volgende:
De deugnieten!
bijdehand dat omgekeerde duimpje.

Vind jij dit goed of zo?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:10:04 #11
113990 Error51
Zieke geest
pi_25596097
stoute kindertjes.... foei....
I am the greatest, the fastest, the smartest, I'm your dream turning into a nightmare!
pi_25596146
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:08 schreef Landmass het volgende:

[..]

bijdehand dat omgekeerde duimpje.

Vind jij dit goed of zo?
Ben je niet geïntegreerd, ofzo? Weet je niet wat een omgekeerd duimpje betekent? Ben je een allochtoon soms?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:15:59 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25596272
Goede Meki-topictitel.
ow jaah
Ja.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25596341
Het is maar een incident, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed
pi_25596374
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef nikk het volgende:
Het is maar een incident, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed
Misschien moet je het maar legaliseren als het problemen geeft, zoals onze voogd Gert heeft voorgesteld.
pi_25596735
Alweer een schoolvoorbeeld van het linkse beleid van onze regering ???
Het is de schuld van links toch?
pi_25596769
En dit nog even :

Moslimkleuters vereeren 9-11, Mohammed Bouyeri en haten NL

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2005 21:34:48 ]
pi_25596850
quote:
Je ziet hier liever geen discussie over begrijp ik?
pi_25596930
dit is echt onzin dat verhaal is bedacht natuurlijk is dit niet waar

zie je het al voor kleine kinderen in groep 3 schrijven al fuck you Nederland

dat is gewoon onzin
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:40:49 #20
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_25596954
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:39 schreef Meki het volgende:

dat is gewoon onzin
Bewijs dat maar eens!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:43:27 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25597022
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef nikk het volgende:

[..]

Je ziet hier liever geen discussie over begrijp ik?
Je noemt dit discussieren:
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef nikk het volgende:

Is Fok! nu zo belangrijk in het afreageerproces bij frustraties?
pi_25597088
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:39 schreef Meki het volgende:

dat is gewoon onzin
Ja joh, die onderwijzers die dat constateren hebben gedroomd, ze zien die kutkoters slechts 36 uur in de week en kennen ze dus totaal niet. En natuurlijk is het niet waar, het gaat tenslotte wel om marokkaanse kutkoters, en die zijn heilig, die doen nooit iets fout, die doen alleen maar goed. En over twintig jaar zijn het gewoon lieflijke boefjes die aan tasjesroof doen, en bommetjes leggen, en autokraakjes plegen, en aan verkrachtinkjes doen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25597103
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je noemt dit discussieren:
[..]

Is Fok! nu zo belangrijk in het afreageerproces bij frustraties?
Geen frustratie Sidekick, het is berusting zelfs. Het is immers maar een incident, het valt immers ook allemaal wel mee en het komt gelukkig allemaal wel goed.
pi_25597144
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:47 schreef nikk het volgende:

[..]

Geen frustratie Sidekick, het is berusting zelfs. Het is immers maar een incident, het valt immers ook allemaal wel mee en het komt gelukkig allemaal wel goed.
Kom op, dat is wel erg Leers-iaans, zeg. Dat de staatsbevoogding van de rechtse zijde van de politiek zelfs nu al doorgedrongen is op dit forum. Ongelooflijk!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:52:55 #25
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25597247
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:47 schreef nikk het volgende:

[..]

Het is idd een incident, maar het valt niet mee, en er moet wel ingegrepen worden om het goed te laten komen. Maar jammer dat je dit incident toch meent te moeten bagataliseren.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:59:24 #26
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25597411
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 20:48 schreef speedfreak1 het volgende:
In ieder lokaal een pop van saddam hoessein bungelend aan een galg? Of is dat weer onnodig stigmatiserend en politiek incorrect? Of in ieder lokaal een muur oranje verven en daar een grote nederlandse vlag ophangen, confronteren met waar ze leven lijkt me een goed plan.
nee man, oranje muur met rood wit blauwe vlag er op vloekt toch met elkaar? dat doet pijn aan de ogen, letterlijk.
Neem dan een rode of witte achtergrond.
pi_25597492
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is idd een incident, maar het valt niet mee, en er moet wel ingegrepen worden om het goed te laten komen. Maar jammer dat je dit incident toch meent te moeten bagataliseren.
Er zal op deze school inderdaad iets moeten gebeuren met die kinderen. Verder hoeft er niets te gebeuren. Het is immers maar een incident.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:10:47 #28
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25599359
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Er zal op deze school inderdaad iets moeten gebeuren met die kinderen.
Wat moet er met die kinderen gebeuren?
pi_25599935
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wat moet er met die kinderen gebeuren?
In ieder geval lijkt het me niet verstandig om nog voortaan de straf 'in de hoek zetten' te gebruiken op die school.
pi_25600283
Nadat ik enkele videobeelden van die kinderen gezien weet ik ook niet of dit waar is of niet.

Ik hoorde volgens mij ook dat het vier kinderen waren die dit soort dingen deden.

Vier van de hoeveel? 10,50,100,1000?

In plaats van hierover te zeiken moeten ze die 4 leerlingen aanpakken.
  zondag 20 maart 2005 @ 00:41:39 #31
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25601557
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:42 schreef Xevor het volgende:
In plaats van hierover te zeiken moeten ze die 4 leerlingen aanpakken.
En hun ouders!!

Misschien moet je -uiteraard in extreme gevallen - ouders die hun kinderen extremistisch opvoeden, uit de ouderlijke macht ontzetten.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25601671
Vind je het raar met het huidige klimaat in Nederland en in de rest van de wereld.
  zondag 20 maart 2005 @ 00:50:35 #33
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25601710
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:47 schreef Meh7 het volgende:
Vind je het raar met het huidige klimaat in Nederland en in de rest van de wereld.
Ja, dat vind ik gek, want radicalisering van een bepaald gezin zegt meer iets over de normen en waarden van de ouders dan het iets over de rest van de wereld zegt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25601984
quote:
Nee!
pi_25602034
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef Tarak het volgende:

[..]

En hun ouders!!

Misschien moet je -uiteraard in extreme gevallen - ouders die hun kinderen extremistisch opvoeden, uit de ouderlijke macht ontzetten.
En steriliseren!!!
Power perceived is power achieved.
  zondag 20 maart 2005 @ 08:54:14 #36
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25604618
quote:
Oh ja, een paar jaar terug was er niets aan de hand

Trouwens, ik vind het raar ja dat ze figuren als Mohammed B aanbidden ja. Heel raar. Zal in jouw fucked up religie wel normaal zijn, maar hier niet.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zondag 20 maart 2005 @ 09:00:12 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25604654
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef nikk het volgende:

[..]

In ieder geval lijkt het me niet verstandig om nog voortaan de straf 'in de hoek zetten' te gebruiken op die school.
Zweepslagen en stenigen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 20 maart 2005 @ 09:02:31 #38
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25604673
Dit soort bullshit was bij MIJ op de lagere en zeker middelbare school al schering en inslag, al was het toen nog geen Osama en Mohammed maar prietpraat als 'wij nemen hier de boel over straks, jullie zijn varkens, jullie moeders zijn hoeren bla bla' bullshit. En dat is dus zo onderhand al bijna 20 jaar terug. Alleen toen was het nooit waar volgens de PC-gemeente en kon het ZEKER niet liggen aan het 'klimaat' zoals Meh7 weer eens alle schuld op joden/amerika/israel/ongelovigen afwend (alles zolang het maar geen moslims zijn). Tja, nu valt het niet meer te ontkennen he?
  zondag 20 maart 2005 @ 09:10:27 #39
3542 Gia
User under construction
pi_25604732
quote:
Op zondag 20 maart 2005 08:54 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Oh ja, een paar jaar terug was er niets aan de hand

Trouwens, ik vind het raar ja dat ze figuren als Mohammed B aanbidden ja. Heel raar. Zal in jouw fucked up religie wel normaal zijn, maar hier niet.
Hij zal het ook wel normaal vinden als jongeren Hitler aanbidden en als grote voorbeeld nemen!

Kan toch ook geen kwaad!!
pi_25604789
quote:
Wat is huidig? Het klimaat van voor 11 september? Want toen kwam het ook al voor, hoor, getuige mijn eigen ervaring en vooral getuige het relaas van de Amsterdamse onderwijzers:

http://www.geenstijl.nl/paginas/mobisdebom.html
pi_25604822
En nee, dat is geen bericht dat door GeenStijl bewerkt is:

http://vpro.react.nl/prog(...)m/list_message/10277

Let vooral ook op de passage over ''onbedekte vrouwen''.
pi_25604860
Wat een arrogante kinderen in dat filmpje zeg! Brrr. Vooral dat jochie in het begin, wat een eng figuur.
pi_25604907
quote:
Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef Toeps het volgende:
Wat een arrogante kinderen in dat filmpje zeg! Brrr. Vooral dat jochie in het begin, wat een eng figuur.
Ach, vergeef het ze, het komt door het klimaat.
  zondag 20 maart 2005 @ 09:38:12 #44
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25604927
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee!
De radicale uitingen dateren volgesn Van den Berg al van voor de aanslagen op 11 september. Het wisselt per jaar. Tien jaar geleden hoorden we in groep 7 en 8 leerlingen al zeggen: 'wij Marokkanen nemen Nederland over'. Nu zien we leerlingen uit groep 3 - ze kunnen nog amper schrijven - al fonetisch 'fuck you Nederland' op papiertjes schrijven.

----------
Ik schreef het net nog op! Exact hetzelfde gelul met 'wij nemen NL over'!
Tuig is het gewoon, niets meer, niets minder en ik heb gewoon gelijk gehad nooit ook maar iets van die gasten te pikken.
  zondag 20 maart 2005 @ 09:40:13 #45
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25604944
Goh, nog een toevallige opmerking daar:
quote:
Ach,Ali,de dames Meulenbelt( SP 1e kamerlid) en claar van dat fijne weblog,mogen alvast 100 pallets cola bestellen,hún reactie op mijn constatering(verleden jaar),dat kindertjes met dát gedachtengoed worden opgevoed,was:"Nou,niets aan de hand,we nodigen ze uit even een glaasje Cola te drinken en dan praten we dat wel even uit".
Niets aan de hand,dus......
Ik ben benieuwd naar wat de Mak-fans van dat artikel vinden.
pi_25604952
Maar tien jaar geleden was Nederland ook al door en door racistisch, dus dan is het ook niet zo gek dat ze het toen al deden. Laten we de woorden ''huidig klimaat'' even flink uitbreiden, dan hebben we overal een apologie voor.
  zondag 20 maart 2005 @ 09:47:27 #47
3542 Gia
User under construction
pi_25605015
Volgens mij is het gewoon pure verveling die tot dit soort uitspattingen leidt. In veel van die gezinnen houdt moeder zich alleen maar bezig met de verzorging van de kinderen en vader zorgt voor het inkomen. Wat die kinderen doen om zich te vermaken, bemoeien de ouders zich niet mee.
IK weet wat mijn kinderen doen, en waar.
Bij veel moslimgezinnen is dat niet het geval en gaan kids de deur uit om thuis te komen voor het eten, zonder dat pa en ma weten waar ze waren en wat ze deden.

Lijkt me vrij logisch dat dat criminaliteit in de hand kan werken. Elkaar uitdagen om iets te pikken, of stenen van een viaduct gooien.

Overigens komt dit ook bij autochtone kinderen voor, waar de ouders allebei werken en geen tijd hebben om zich op de hoogte te houden van de wereabouts van hun nageslacht.

Vlakbij waar wij wonen is een viaductje over een fietspad, waar regelmatig stenen vanaf worden gegooid en waar ook al kinderen geraakt zijn. De groep die dat doet heeft een gemengde samenstelling.
pi_25605100
Het doet mij allemaal zeer sterk denken aan de indoctrinatie van de Palestijnse jeugd in de vluchtelingenkampen. Hier wordt de basis gelegd voor toelomstig terrorisme en worden "vrijheids-strijders" opgeleid.

CNN bericht uit 2050:
"Opnieuw is het Nederlandse leger de Randstadstrook ingetrokken met tanks en bulldozers om de recente bomaanslagen op Nederlandse Nederzettingen te vergelden.
De voorlopige Moslimregering heeft de VN opgeroepen de Nederlandse agressie te veroordelen, en dringt er op aan op resolutie 25237 uit te voeren, die de directe terugtrekking van de Nederlandse bezettingsmacht uit de Randstadstrook eist"
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 20 maart 2005 @ 10:08:15 #49
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25605225
quote:
Op zondag 20 maart 2005 09:55 schreef Oud_student het volgende:
Het doet mij allemaal zeer sterk denken aan de indoctrinatie van de Palestijnse jeugd in de vluchtelingenkampen. Hier wordt de basis gelegd voor toelomstig terrorisme en worden "vrijheids-strijders" opgeleid.

CNN bericht uit 2050:
"Opnieuw is het Nederlandse leger de Randstadstrook ingetrokken met tanks en bulldozers om de recente bomaanslagen op Nederlandse Nederzettingen te vergelden.
De voorlopige Moslimregering heeft de VN opgeroepen de Nederlandse agressie te veroordelen, en dringt er op aan op resolutie 25237 uit te voeren, die de directe terugtrekking van de Nederlandse bezettingsmacht uit de Randstadstrook eist"
Tsk, als wij niet de waterschappen runnen en de duinen+dijken onderhouden loopt de boel daar zo onder. Dat kunnen die gasten toch niet zelf dus dan laten we het gewoon een paar jaar zo en dan loopt de boel vanzelf onder. Nog even wachten en hoppa de boel opruimen, probleem opgelost.
  zondag 20 maart 2005 @ 10:19:43 #50
3542 Gia
User under construction
pi_25605315
quote:
Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Tsk, als wij niet de waterschappen runnen en de duinen+dijken onderhouden loopt de boel daar zo onder. Dat kunnen die gasten toch niet zelf dus dan laten we het gewoon een paar jaar zo en dan loopt de boel vanzelf onder. Nog even wachten en hoppa de boel opruimen, probleem opgelost.
Lol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')