Veldhuis en Kemper had ik ook al weggedraaid.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Geluid maar even zachter gezet
De Tourartiest van vandaag waarde vriend Frits.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Veldhuis en Kemper had ik ook al weggedraaid.
Jammer, ik vind dat hij in de Tour veel leuker en meer naturel overkwam dan tijdens dat voorgeprogrammeerde stand.nl iedere dag (dat is iedere dag voor 70% hetzelfde). Ik hoorde 'm vandaag bij Stand.nl en hoopte (tegen beter weten in) dat hij 2e week ofzo nog naar de tour zou gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ie ermee gestopt is
In de sfeer van: te zwaar, te grote wissel op priveleven enz.
Cappuccino doet ie ook altijd wel leuk. Het enige programmar dat ik op radio2 luisterquote:Op maandag 4 juli 2005 15:50 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat hij in de Tour veel leuker en meer naturel overkwam dan tijdens dat voorgeprogrammeerde stand.nl iedere dag (dat is iedere dag voor 70% hetzelfde). Ik hoorde 'm vandaag bij Stand.nl en hoopte (tegen beter weten in) dat hij 2e week ofzo nog naar de tour zou gaan.
Hij is blij met jequote:Op maandag 4 juli 2005 22:23 schreef popolon het volgende:
Sjors. [afbeelding][afbeelding]
M'n topic liep ook al niet
Sjors Frohlich
mooi altijd, die oude fragmentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |