Ondanks dat ik hem een enorme gladde eikel vond bij de belspelletjes, ben ik nu van mening dat hij veel potentie heeft en hij best een grote kan worden. Hij heeft vind ik veel talent.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:01 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een promotie voor zo'n hersenloos belspel ventje
hoewel rtl boulevard is ook geen hoogstaand niveau
Iedereen moet ergens beginnen, en wat beau heeft heeft niemand, dus daar kunnen we heel kort over zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:58 schreef Suko het volgende:
Hij probeert 'gelikt' over te komen maar dat kan hij niet, hij mist de glamour+portie sarcasme wat Beau wél heeft. Hij heeft te weinig meegemaakt op tv-gebied, is dus niet door de wol geverfd wat je voor dit programma gewoon aan je kont moet hebben hangen. Exit.![]()
Volgens mij zei Martijn toch echt bij Jensen dat hij zichzelf niet zo geschikt vond..quote:MARTIJN KRABBE wordt nieuwe BEAU!
De kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar de vaste opvolger van Beau van Erven Dorens achter de presentatiedesk bij RTL Boulevard heet waarschijnlijk Martijn Krabbe!
Martijn neemt Beau's plek echter pas in bij het begin van het nieuwe seizoen in. Dit seizoen zal worden afgemaakt door gastpresentatoren, waaronder John Williams.
Martijn werd als een gecast door zijn bazen als een mogelijke opvolger van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard, maar weigerde toen. Sterker nog: hij verpestte de screentest met opzet, omdat hij toen dacht met het showbizzgeroddel niets te hebben.
Maar recent stonden zijn RTL-bazen voor zijn neus of hij een screentest wilde doen. en dat beviel Martijn Krabbe zo goed dat de kans heel groot is dat hij de nieuwe Beau wordt.
Martijn zelf: "RTL Boulevard heeft zichzelf flink ontwikkeld en, ja, ja ik ben recent gecast als opvolger van Beau. Ik heb nog een 2.5 jarig contract bij RTL. Komt het programma op mijn pad, dan geef ik me helemaal. Zo niet, ook prima,"zegt hij in Playboy.
"Ik hoop wel dat Beau's vertrek RTL Boulevard overleeft. Vooral voor Albert Verlinde die samen met Beau het genre shwnieuws in Nederland heeft groot gemaakt."
Mocht RTL Boulevard overigens toch nog aan zijn neus voorbijgaan dan wil Jeroen een soort David lettermanachtige show. Martijn: "Eerst een serie flauwe grappen, je eerste gast intrduceren, je babbelt wat en je stelt hem of haar gerust en dan boem je gast met een onverwachte vraag tegen de grond slaan."
Op zich vind ik Martijn wel leuk. Maar hij deed het echt niet zo goed die keer dat hij gastpresentator was..quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Martijn vind ik wel weer een leuke keuzeJohn Williams komt wat geforceerd leuk over
Daar bedoelen ze "Sterker nog: hij verpestte de screentest met opzet" toch mee??quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Op zich vind ik Martijn wel leuk. Maar hij deed het echt niet zo goed die keer dat hij gastpresentator was..
Het leek net alsof hij niet geconcentreerd was, of heel moe..
quote:Mocht RTL Boulevard overigens toch nog aan zijn neus voorbijgaan dan wil Jeroen een soort David lettermanachtige show. Martijn: "Eerst een serie flauwe grappen, je eerste gast intrduceren, je babbelt wat en je stelt hem of haar gerust en dan boem je gast met een onverwachte vraag tegen de grond slaan."
De schrijver van dit stukje zal waarschijnlijk met pa Krabbe in zijn kop hebben gezeten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:27 schreef Ole het volgende:
Maar die passage geloof ik eigenlijk niet zo..
Dat zou toch zijn eer te na zijn?
wow hé, wat een rare fout trouwens aan het einde van het bericht
[..]
Of met Jeroen Kijk in de Vegte..quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De schrijver van dit stukje zal waarschijnlijk met pa Krabbe in zijn kop hebben gezeten.
quote:ALBERT VERLINDE: De spil bij RTL Boulevard ben ik.
De opvolging van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard blijft de gemoederen bezighouden, maar volgens Albert Verlinde is het blijkbaar allemaal niet zo belangrijk wie op de stoel van Beau gaat zitten, want zegt Albert: Albert Verlinde: "het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman."
Albert Verlinde ziet zichzelf als de drijvende kracht achter RTL Boulevard en hij denkt ook dat vertrek van Beau van Erven Dorens bij het programma geen nadelige gevolgen voor de kijkcijfers zal hebben zei hij in het Parool waar hij filosifeert over de oopvolging van Beau: "Van belang daarbij is dat je elkaar compleet vertrouwt. Dat je elkaar niet wilt naaien en elkaar altijd opvangt. Of de ander een lastige vraag stellen zodat die in elkaar zakt.
Wij zijn allebei vooral goed in een duo. In zijn eentje is hij erg ongecontroleerd en altijd op het randje waardoor je denkt: is dit wel leuk?
We kunnen het succes niet alleen aan Beau toeschrijven. Beau is niet het programma, RTL Boulevard is het programma. De spil binnen het programma ben ik. Als het tempo vertraagd of versneld moet worden, dan maak ik bijvoorbeeld een grap of stel een extra vraag.
En het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman.
Ik snap niet waarom hij weggaat. De kijkcijfers zijn hoger dan ooit en het wordt alleen maar leuker. Het is zwaar balen. Maar hoezeer ik hem ook zal missen, het programma staat. De formule is sterker dan wij met z'n allen.
quote:Peter blijft bij RTL.
Peter van der Vorst blijft de komende jaren te zien bij de tv-zenders RTL4, RTL5 en Yorin. De presentator zal vandaag een exclusief driejarig contract tekenen voor zijn presentatie werkzaamheden bij RTL Nederland. Ook blijft hij actief bij de radiozenders van RTL.
Verslaggever
Peter was voor het eerst te zien als verslaggever bij de premiere van Miss Saigon (1996). Vervolgens was hij als verslaggever in beeld bij Aktueel Shownieuws, Showtime en Van Koninklijke Huize.
Presentator van meerdere tv-programma's
Inmiddels is hij bekend als royalty-deskundige bij RTL Boulevard. Ook kent de kijker hem als presentator van tv-programma's als De 10, Verhuisbericht en Geen Cent Te Makken. Gemiddeld scoren die programma’s meer dan één miljoen kijkers per uitzending. Ook krijgt hij binnenkort een gloednieuw programma, maar daar wil RTL nog niets over kwijt.
Van der Vorst blij met nieuw contract
Peter van der Vorst: "Ik ben blij en trots dat ik ook de komende drie jaar programma's kan presenteren bij RTL. De afgelopen jaren heb ik hier talloze mogelijkheden gekregen om mezelf op verschillende fronten te ontwikkelen. De komende tijd krijg ik de kans om naast mijn huidige programma's ook nog andere spannende dingen te gaan doen. Het feit dat we zo'n langdurige verbintenis met elkaar aan gaan, geeft aan dat we veel vertrouwen in elkaar hebben. En dat voelt goed." Fons van Westerloo, de grote baas van RTL, noemt Peter „een bijzonder talent”.
ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:27 schreef Ole het volgende:
Maar die passage geloof ik eigenlijk niet zo..
Dat zou toch zijn eer te na zijn?
wow hé, wat een rare fout trouwens aan het einde van het bericht
[..]
Het is vrijdag wel 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
VRIJDAG AFSCHEID BEAU
Al eerder hier aangekondigd, maar toch echt definitief. Na 3,5 jaar RTL Boulevard gepresenteerd te hebben en volgens eigen zeggen zo'n 700 keer zijn eigen naam te hebben uitgesproken, komt er vrijdag a.s. een einde aan het tijdperk Beau van Erven Dorens. Dat kondigt hij aan in zijn column in de Nieuwe Revu van deze week.
Beau wordt vervangen door diverse presentatoren. John Williams is er eentje van. Wordt Beau's vertrek de ondergang van RTL Boulevard ? Wij zullenl de vinger aan de pols houden. Blijf lezen !
http://tvformats.web-log.nl/log/2195223
als hij dadelijk losgaat, ga ik ook huilenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef static het volgende:
Laatste keer Beau vanavond. Dacht dat het een 1 april grap was, maar de traantjes stonden in zijn ogen.![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
als hij dadelijk losgaat, ga ik ook huilen
Beau.. ga..niet...wèhèèeg
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
als hij dadelijk losgaat, ga ik ook huilen
Beau.. ga..niet...wèhèèeg
Nou, dat wordt een collectief tranendal door het hele land.quote:
True. Ben ook benieuwd wat ze zo doen met dat extra nieuwsbericht over de Paus.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er afscheid wordt genomen met een reguliere uitzending; daar lijkt het tot nu toe verdacht veel op, niet eens een coverstory over Beau oid.
Beau is natuurlijk ook acteur he, die kan zo'n traantje misschien wel beroepsmatig wegpinken.
t!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Make-up your mind S.
* Door en mee snotterd..![]()
Beau!...
Krijg je dat ook nog..quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef Insomaniac het volgende:
t!
Ja. Terecht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Beau heeft zich moed ingedronken.
nou ik denk toch wel dat die tranen echt zijn hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er afscheid wordt genomen met een reguliere uitzending; daar lijkt het tot nu toe verdacht veel op, niet eens een coverstory over Beau oid.
Beau is natuurlijk ook acteur he, die kan zo'n traantje misschien wel beroepsmatig wegpinken.
Hier kan vermist een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef milagro het volgende:
ja.. nou... heb ik morgen dikke ogen en zo..
Jaha Pop, da's wat anders dan afscheid nemen van het onzinforum..quote:
Toen trilde mn onderlip niet eens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha Pop, da's wat anders dan afscheid nemen van het onzinforum..
Oh, lezen ze mee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nou Beau, ik weet dat jij en/of je (nu voormalige) redactie meeleest: bedankt voor die jaren top-entertainment.
ik moet hier even over denken, maar ik heb hemquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hier kan Vermist een puntje aan zuigen.
jij bent een vrouw, jullie morgen huilen om tvquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen trilde mn onderlip niet eens.
En nu biggelde ik.. Pfrt. IK! HUILDE! OM! TV!
En ik ben al zo'n ster in afscheid nemen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet hier even over denken, maar ik heb hem
BEAU!!!!!!! nee, mag niet, ga niet..... alsof m'n allereerste verkering uit is, all over again
pesjiesjquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik ben al zo'n ster in afscheid nemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |