wel 5 uurquote:
Als je dat nou had verteld, hadden we daar verder gegaanquote:
Ik had het wel ff nodig... Mên, wat zit ik er doorheen...quote:
Jij bent gewoon sneller dan het licht....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dat nou had verteld, hadden we daar verder gegaan![]()
Oh well, vanavond dan maar![]()
Succesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:45 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartier naar de Cruquius voor die andere auto kijken![]()
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het wel ff nodig... Mên, wat zit ik er doorheen...
suc6 !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:45 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartier naar de Cruquius voor die andere auto kijken![]()
Thanks Buzzerquote:
Heb je haast dan? Waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hopenlijk is deze wel mooi, anders word het volgende week weer kijken![]()
Nee hoor, ik heb geen haastquote:
Ach, alles gaat gewoon ff fout momenteel... Er komen wel weer betere dagen...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Ik wou maar dat ik iets voor je kon doen, maar ja...
Ik was helemaal niets smerigs van planquote:
Cliché: het kan dan alleen nog maar beter gaan!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ach, alles gaat gewoon ff fout momenteel... Er komen wel weer betere dagen...
Okay, ik geloof jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was helemaal niets smerigs van plan
Ik moet gewoon ff m'n gedachten verzetten...
Dank dolle_hondquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:56 schreef dolle_hond het volgende:
mooie tt
Dag liefjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor![]()
Tot later allemaal![]()
Es en Dude![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zegt AMD dat hij is gaan trainen voor voetbal-bla-onzin-shit, hebben mensen hem getraceerd op zijn eigen forum
een eigen forumquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zegt AMD dat hij is gaan trainen voor voetbal-bla-onzin-shit, hebben mensen hem getraceerd op zijn eigen forum
zag hij dat zelf nou ook maar inquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een eigen forum
ideaal voor hem. kan hij zoveel spammen als hij wil zonder anderen lastig te vallen
en dat was ooit andersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou erg welkom is hij op Fok! niet meer hoor, als ik het zo lees
Nou, hij kon aardig zijn gang gaan toch? Eerder unbanned worden dan de tijd die ervoor stond, overal spammen. Denk dat het nu niet meer getolereerd wordt...quote:
volgens mij is ie ooit van de d_h lijstjes afgeweest, maar d_h is te mild, en heeft m er weer opgelatenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, hij kon aardig zijn gang gaan toch? Eerder unbanned worden dan de tijd die ervoor stond, overal spammen. Denk dat het nu niet meer getolereerd wordt...
Nu nog een verbod op die achterlijke lijstjes van dolle_hond (ja ik vind ze achterlijk ja, ze werken gebagger in de hand) en we zijn hopelijk voorgoed verlost van al die losers die hun eigenwaarde ophangen aan een postaantal.
één voor éénquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:50 schreef leonieke het volgende:
Snap trouwens niet hoe je 250 posts per dag kunt plaatsen, maar het zal wel aan mij liggen
Hé, dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
AMD krijgt erg veel aandacht. Ik ken hem niet eens eigenlijk. Behalve dat ie iedere dag 250 posts plaatste. Heb ook weinig zin om die geschiedenis te zien, zag alleen dat ie niet meer lang te leven heeft.
Ik kwam net deze samenvatting tegenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
AMD krijgt erg veel aandacht. Ik ken hem niet eens eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.
AM64 is een pathologische leugenaar, die eerst beweerd dat zijn moeder kanker heeft, genezen is, het aan haar hart krijgt, genezen is. Halve familie ligt in de oceaan na de tsunami, hijzelf kanker heeft, genezen is, kapot hart heeft, 10 procent overlevingskans.
Hop.
Aha!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is ie ooit van de d_h lijstjes afgeweest, maar d_h is te mild, en heeft m er weer opgelatenDoor d_h zit AMD hier nu dus nog
Veel erger is dat mijn overlevingskansen 0% worden geschat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kwam net deze samenvatting tegen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |