Wees blij zo lang als het duurt... Ik houd het vooralsnog ook nog lensloos vol.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:59 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
oeh gevat, maar ik ben blij dat ik als enige in de family toch geen lenzen of bril heb
Dezelfde remedie: vloeistof toevoegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn kamerplantjes gaan steeds dood.. Er is er weer eentje gesneuveld.
.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Ja, maar dat moet dan niet te veel en niet te weinig zijn. En ze moeten veel licht hebben, maar je mag ze dan weer niet voor het raam zetten, want dan krijgen ze te veel direct lichtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef tech het volgende:
[..]
Dezelfde remedie: vloeistof toevoegen.
ja, G_Een plantjesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan niet te veel en niet te weinig zijn. En ze moeten veel licht hebben, maar je mag ze dan weer niet voor het raam zetten, want dan krijgen ze te veel direct lichten staan ze te dicht bij de verwarming.
.
Zijn er nou helemaal geen G_E-proof kamerplantjes?.
Nee, ik heb Ben Harper and the Innocent Criminals als achtergrondmuziek.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]loop jij nu lekker huishoudelijk te tutten, met van die zee-geluiden met ontspanmuziek erbij op de achtergrond??
Da's niet goed.. Straks kunnen Vlarp of/en ik niet logerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Het appartement was mooooooooooooooi
Kersenhouten vloer in de woonkamer en gangen, bruinzwarte tegelvloer in de badkamer, ligbad, designradiatore, balkonnetje ........ maar veels te klein
Join the club. Ik heb mensen ook gezegd me dan ook uit melij geen nieuwe meer te geven, omdat ook die binnen 2 maanden het loodje leggen. Ik heb echter plant.... en die heeft al minstens 4 weken geen water meer gehad... maar die jonkt juistquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:08 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Nee dat had dus echt absoluut niet gekunt. Ja... in de huiskamer op de kersenhouten (quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's niet goed.. Straks kunnen Vlarp of/en ik niet logeren
thanksquote:
Oeh! Zoiets moet ik ook hebben! Ik had namelijk een soort vetplant-achtige cactus gekocht met gele bloemetjes, en de plantenwinkelmevrouw had me verzekerd dat het een oersterke plant is die maar ééns in de twee weken water hoefde te hebben en alleen bij extreme hitte eens per week.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Join the club. Ik heb mensen ook gezegd me dan ook uit melij geen nieuwe meer te geven, omdat ook die binnen 2 maanden het loodje leggen. Ik heb echter plant.... en die heeft al minstens 4 weken geen water meer gehad... maar die jonkt juistDie's niet dood te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |