quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:33 schreef Sunjammer het volgende:
Wil je trieste en melancholische songs? Probeer de CD Blackfield eens... (van de gelijknamige band)... You might like it
Oeh Theatre of Tragedy... vooral Aégis is bloedmooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
of theatre of tragedy.. ook lekker vrolijkik houd ook wel van zelfmoordneiging muziek
Mwah, ik wordt over het algemeen juist zwaar sjaggo van die kunstmatig blije muziek... I find those things ultimately depressing... Juist die donkere, melancholische songs zijn mooi... raak je al je negatieve gevoelens in kwijt. Tenminste, ik welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:52 schreef BadBadPresident het volgende:
jeetje met al die zielige liedjes krijg ik nog zelfmoordneigingen
na een tijdje heb je het wel weer gehad met die zielige liedjes en word je lekker sarcastischquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, ik wordt over het algemeen juist zwaar sjaggo van die kunstmatig blije muziek... I find those things ultimately depressing... Juist die donkere, melancholische songs zijn mooi... raak je al je negatieve gevoelens in kwijt. Tenminste, ik wel
Yupsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:58 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
na een tijdje heb je het wel weer gehad met die zielige liedjes en word je lekker sarcastisch![]()
Verticaal, met de aders mee, anders kunnen ze weer makkelijk dichtgeplakt worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:01 schreef BadBadPresident het volgende:
net zoals nu ongeveer,vraag me nog steeds af of je nou verticaal of horizontaal moest snijen
![]()
achja wel lekker om dood te zijn.. er is dan gewoon helemaal niets meer, heerlijk relaxedquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Verticaal, met de aders mee, anders kunnen ze weer makkelijk dichtgeplakt worden.
En ik weet dit omdat....![]()
Had ik al gezegd dat Dead Like Me op mij gebaseerd isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
achja wel lekker om dood te zijn.. er is dan gewoon helemaal niets meer, heerlijk relaxedalleen beetje sneu voor nabestaande
![]()
hm..word wel weer een klere bende, moet ik weer achteraf opruimen enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Verticaal, met de aders mee, anders kunnen ze weer makkelijk dichtgeplakt worden.
En ik weet dit omdat....![]()
Als je het goed doet, dan komen er mensen die dat voor jou doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:11 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
hm..word wel weer een klere bende, moet ik weer achteraf opruimen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |