Da's voor als je rekening houdt met hagel, sneeuw, vorst, droogte of hittegolf... Dat wordt het namelijk niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
"Waarschijnlijk af en toe zon, maar ook 50% kans op regen."
Wat heb je daar nou aan!Zeg dan gewoon dat je geen flauw benul hebt wat voor weer het gaat worden! Waarom zegt die Krol dan niet gewoon "Sorry mensen, ik kan vandaag wel een praatje houden maar eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat voor weer het morgen gaat worden, voor mij is het net zo'n grote verrassing als voor u."
.
zelfkennis is okayquote:
tikkeltje is weer eens eigenwijs vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie ajuu, wie is eigenwijs?
Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik vraag mij trouwens (dan begin ik wel, hai!) hoe die call-TV homo die nu op RTL4 is, prive is![]()
![]()
tokkeltje!quote:
spontaan en vlot en sportief en volop in het leven de hele dag doorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik vraag mij trouwens (dan begin ik wel, hai!) hoe die call-TV homo die nu op RTL4 is, prive is![]()
![]()
En op zaterdagavond zegt hij "Ik bén televisie.... en jij mijn stekkertje..."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
spontaan en vlot en sportief en volop in het leven de hele dag door
weet je, ik snap het nog ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar daarom juist wel.
Snap je?
waxxer hou op!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En op zaterdagavond zegt hij "Ik bén televisie.... en jij mijn stekkertje..."
Zou Wiz eigenlijk witte sokken aanhebben?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet eigenlijk naar een winkel maar dan loop ik via het station, en als Wiz daar dan toevallig staat te wachten he, denkt hij dan dat ik dat expres doe?
Hell noquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou Wiz eigenlijk witte sokken aanhebben?.
Neeeeee joh, die is hartstikke stylish!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou Wiz eigenlijk witte sokken aanhebben?.
dat stekkertje is echt iets wat ze volgens mij in het coc zouden zeggen. wat een oude stekkerdoos aan de bar zegt tegen een jonge *vul zelf maar iets ranzigs in*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke oke oke hij is hartstikke cool en inhoudelijk
Nou ja, je weet nooit.quote:
Nou, de ouderen híer zitten alleen maar en kijken, en zijn verbaal niet zo sterk. Dat is tenminste wat ik zie.... en denk waar te nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat stekkertje is echt iets wat ze volgens mij in het coc zouden zeggen. wat een oude stekkerdoos aan de bar zegt tegen een jonge *vul zelf maar iets ranzigs in*
![]()
Ja man.. en nog een "meet the parents"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooooooohhhh HAI!Moet je die hele reis nog maken???
![]()
Bezwaar? Hier heerst eerder een soort van fotozucht... Dus laat je vooral niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:48 schreef BadBadPresident het volgende:
iemand bezwwaaarr tegen als ik mijn foto hier plaats?![]()
Nah jah.. wat is snel? Kende hem al in 2004.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:49 schreef Waxxer het volgende:Wiz!!! Dat doe je dan wel heeeeeelll snel, helemaal voor jouw doen!!!
![]()
Misschien moet je je lenzen een keer schoonmaken met vloeistof... Dat kijkt een stuk vochtiger...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:56 schreef BadBadPresident het volgende:
[afbeelding]
en wat kijk ik toch weer droog
oeh gevat, maar ik ben blij dat ik als enige in de family toch geen lenzen of bril hebquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:57 schreef tech het volgende:
[..]
Misschien moet je je lenzen een keer schoonmaken met vloeistof... Dat kijkt een stuk vochtiger...
Haha je tuurt zo naar het scherm (?).. of je bent aan de wiet..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:56 schreef BadBadPresident het volgende:
[afbeelding]
en wat kijk ik toch weer droog
jah helemaal into [homo] topique uiteraardquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha je tuurt zo naar het scherm (?).. of je bent aan de wiet..![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:01 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
jah helemaal into [homo] topique uiteraard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |