/offtopicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
tvp..
Hè?? Echt waar??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Het kan zelfs nog gebeuren dat de andere kittens van een andere vader zijn en zelfs iets later worden geboren.
Ja, da's bij leeuwen ook zoquote:
Ja, mij is wijsgemaakt dat het daarom dus kan dat er zoveel verschillende kleuren kittens in 1 nestje zitten.quote:
ik zou wel max. 36 uur aanhouden als je denkt dat er nog meer in zit, en anders even de DA inschakelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Er kan een hele poos tussen zitten, dat heb ik ook gehad met een nestje. Blijf wel opletten of ze niet onrustig is enzo. En even voelen aan d'r buikje
Het kan zelfs nog gebeuren dat de andere kittens van een andere vader zijn en zelfs iets later worden geboren.
Aaaaah, wat een poepie!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef Sovereign het volgende:
Er zijn er nog geen bijgekomen, maar is moeilijk te zeggen of er nog meer inzitten.
Twee nieuwe foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, 1 is ook lekker rustig voor moederquote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef Sovereign het volgende:
Er zijn er nog geen bijgekomen, maar is moeilijk te zeggen of er nog meer inzitten.
En ondertussen heel erg groot.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:07 schreef Silmarwen het volgende:
Die andere kittens zijn trouwens ook enorm mooi zeg
Apart, apart.. onze Sverre kwam ook uit een nest van éénquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Andoire het volgende:
Wat apart dat het er maar eentje is
En zo lief![]()
Mijn kat heeft het voor elkaar gekregen om er 5 uit te krijgenen zij is een héle kleine kat.
Ze is nu ook aan de pil
aan de pil?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Andoire het volgende:
Wat apart dat het er maar eentje is
En zo lief![]()
Mijn kat heeft het voor elkaar gekregen om er 5 uit te krijgenen zij is een héle kleine kat.
Ze is nu ook aan de pil
Ja, aan de pil. Nooit gehoord van de Poezenpil of zo?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef Sovereign het volgende:
De oogjes beginnen nu een klein beetje open te gaan.
Beiden liggen trouwens dus nu al een week in mijn bed, want daar heeft ze deze dus ook geworpen net als de vorige vier.
Niet erg gezond voor je poes. Geeft verhoogde kans op o.a. melkklierkanker. Dus zeker niet te lang geven. Liever castreren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja, aan de pil. Nooit gehoord van de Poezenpil of zo?
Te koop bij iedere dierenarts hoor.
Ook kattengek dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef Andoire het volgende:
Ik heb ook 4 katten: papa, mama en 2 zoons![]()
Jaquote:
Inderdaad, of je moet lekker verder willen bijdragen aan het kattenoverschot, wat jij wil!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:49 schreef kissa het volgende:
De hoogste tijd, lijkt mij..............om te steriliseren ........
Heb net nog een kwartier met de kleine in m'n hand gezeten, ze slaapt zo lief.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:36 schreef Bluezz het volgende:
1 is genoeg hiero, maar met dit soort topics wordt je zelfbeheersing zwaar op de proef gesteld
Nou, volens mij omdat je zelf nogal verkeerd bezig bent geweest en haar de hele tijd negeert als ze je er op wijst?quote:
Kissa heeft al een paar malen gezegd dat ze vindt dat je het beestje nu moet laten steriliseren. Ze is ook niet de enige die het gezegd heeft. En jij reageert er niet op.quote:
Wie is men? De TS? Die bepaalt dat? Hij mag vragen negeren ja, maar tis wel een discussieforum en de vragen mogen dus wel gesteld worden. Ook al zijn ze blijkbaar al eerder gesteld.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:59 schreef Aventura het volgende:
Er is vorig jaar ook een topic geweest va dezelfde poes die toen ook een nest had geworpen - ik meen me te herinneren dat er toen al een felle discussie is ontstaan. Daarom wil men in dit topic niet weer een herhaling daarvan.
Dat is natuurlijk grote onzin, de suggestie van ‘verkeerd bezig” zijn. Immers bepaalt niemand anders dan het gezin hier of er gesteriliseerd dient te worden, of dat er nog wel kittens bij kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nou, volens mij omdat je zelf nogal verkeerd bezig bent geweest en haar de hele tijd negeert als ze je er op wijst?
Je hebt ook volkomen gelijk, zal komende week er met haar toch even langsgaan voor de zekerheid.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:27 schreef lelibel het volgende:
Ja ik zou het er niet echt op wagen hoor als het mijn poes zou zijn. Niets gaat boven de gezondheid en ookal is de kans groot dat er niets aan de hand is, het lijkt me altijd beter om het tóch ff na te laten kijken...
quote:Op woensdag 13 april 2005 04:38 schreef Troeta het volgende:
Hoe reageren de oudere broers en zussen?
Bij ons speelde de adoptiebroer met de kleintjes alsof het stuiterballen waren! Ik heb er uren bijgezeten om het te stoppen als het te hard ging.
Zojuist nog gedaan!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef Natalie het volgende:
Wat een snoepie is het. Zo'n klein hummeltje wil je toch oppakken en knuffelen...
Je maakt me jaloersquote:
Awwww Kielekekielekielequote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:34 schreef Sovereign het volgende:
Filmpje, gemaakt met mijn telefoon dus kwaliteit laat wat te wensen over..
http://www.xs4all.nl/~jclmavg/kieleke.3gp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |