Nou, volens mij omdat je zelf nogal verkeerd bezig bent geweest en haar de hele tijd negeert als ze je er op wijst?quote:
Kissa heeft al een paar malen gezegd dat ze vindt dat je het beestje nu moet laten steriliseren. Ze is ook niet de enige die het gezegd heeft. En jij reageert er niet op.quote:
Wie is men? De TS? Die bepaalt dat? Hij mag vragen negeren ja, maar tis wel een discussieforum en de vragen mogen dus wel gesteld worden. Ook al zijn ze blijkbaar al eerder gesteld.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:59 schreef Aventura het volgende:
Er is vorig jaar ook een topic geweest va dezelfde poes die toen ook een nest had geworpen - ik meen me te herinneren dat er toen al een felle discussie is ontstaan. Daarom wil men in dit topic niet weer een herhaling daarvan.
Dat is natuurlijk grote onzin, de suggestie van ‘verkeerd bezig” zijn. Immers bepaalt niemand anders dan het gezin hier of er gesteriliseerd dient te worden, of dat er nog wel kittens bij kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nou, volens mij omdat je zelf nogal verkeerd bezig bent geweest en haar de hele tijd negeert als ze je er op wijst?
Je hebt ook volkomen gelijk, zal komende week er met haar toch even langsgaan voor de zekerheid.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:27 schreef lelibel het volgende:
Ja ik zou het er niet echt op wagen hoor als het mijn poes zou zijn. Niets gaat boven de gezondheid en ookal is de kans groot dat er niets aan de hand is, het lijkt me altijd beter om het tóch ff na te laten kijken...
quote:Op woensdag 13 april 2005 04:38 schreef Troeta het volgende:
Hoe reageren de oudere broers en zussen?
Bij ons speelde de adoptiebroer met de kleintjes alsof het stuiterballen waren! Ik heb er uren bijgezeten om het te stoppen als het te hard ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |