/offtopicquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
tvp..
Hè?? Echt waar??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Het kan zelfs nog gebeuren dat de andere kittens van een andere vader zijn en zelfs iets later worden geboren.
Ja, da's bij leeuwen ook zoquote:
Ja, mij is wijsgemaakt dat het daarom dus kan dat er zoveel verschillende kleuren kittens in 1 nestje zitten.quote:
ik zou wel max. 36 uur aanhouden als je denkt dat er nog meer in zit, en anders even de DA inschakelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Er kan een hele poos tussen zitten, dat heb ik ook gehad met een nestje. Blijf wel opletten of ze niet onrustig is enzo. En even voelen aan d'r buikje
Het kan zelfs nog gebeuren dat de andere kittens van een andere vader zijn en zelfs iets later worden geboren.
Aaaaah, wat een poepie!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef Sovereign het volgende:
Er zijn er nog geen bijgekomen, maar is moeilijk te zeggen of er nog meer inzitten.
Twee nieuwe foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, 1 is ook lekker rustig voor moederquote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef Sovereign het volgende:
Er zijn er nog geen bijgekomen, maar is moeilijk te zeggen of er nog meer inzitten.
En ondertussen heel erg groot.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:07 schreef Silmarwen het volgende:
Die andere kittens zijn trouwens ook enorm mooi zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |