vrijwel direct is redelijk relatief... Ik hoop maar dat t snel voorbij was, je zal t maar meemaken dat je volledig bewust zbent van t feit dat een haai de helft van je lichaam heeft afgebeten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:31 schreef more het volgende:
Haai bijt zwemmer doormidden
19 maart 2005 12:20
Hij overleed vrijwel direct, nadat de haai had toegeslagen.
Ik heb net Jaws besteldquote:
Dus het eerste waar jij aan zou denken op zo'n moment: waar is mijn camera, foto! Ziek, behoorlijk ziek.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ook echt doormidden. I want picture!
Nou als ik zelf doormidden gebeten zou worden misschien niet. Als ik er bij was geweest ook niet. Maar nu, lekker thuis voor de buis ben ik nog best benieuwd ook jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:46 schreef more het volgende:
[..]
Dus het eerste waar jij aan zou denken op zo'n moment: waar is mijn camera, foto! Ziek, behoorlijk ziek.
Ik heb de harpoen al ingepakt hoor schatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Duidelijk het recht van de sterkste. Hoewel ze nu massaal gaan jagen natuurlijk om de boosdoener te pakken te krijgen.
Bel zijn ouders maar op. Kijken of die het leuk vinden dat een of andere nerd uit Nederland puur als vermaak foto's van hun doormidden gebeten zoon wil zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nou als ik zelf doormidden gebeten zou worden misschien niet. Als ik er bij was geweest ook niet. Maar nu, lekker thuis voor de buis ben ik nog best benieuwd ook ja
Niet alle haaien bijten, dit is een incident. Het is gewoon een haai die het voor de rest verpest. Laten we een stille toch houden ter nagedachtenis aan het slachtoffer... Dit kan en mag niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Duidelijk het recht van de sterkste. Hoewel ze nu massaal gaan jagen natuurlijk om de boosdoener te pakken te krijgen.
Dus ik scheer alle haaien over een kam zo te zien. Toch zwem ik liever niet naast zo'n haai. Zullen vast en zeker mensen zijn die nu niet meer de zee in durven maar dat is ook overdreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:54 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Niet alle haaien bijten, dit is een incident. Het is gewoon een haai die het voor de rest verpest. Laten we een stille toch houden ter nagedachtenis aan het slachtoffer... Dit kan en mag niet weer gebeuren.
Ja dat zei zijn maatje vast ook tegen die op dat moment doormidden gebeten wordende Autralische knul van 26 "doe niet zo onrealistisch, joh, dramaqueen! "quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:52 schreef nozem het volgende:
Meestal doen die beesten geen vlieg kwaad, Jaws is wat dat betreft een zeer onrealistische film.
Een incident.. hoe vaak hoor je nu over mensen die door haaien doormidden worden gebeten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja dat zei zijn maatje vast ook tegen die op dat moment doormidden gebeten wordende Autralische knul van 26 "doe niet zo onrealistisch, joh, dramaqueen! "
waarom ga jij nou altijd zo serieus op dingen in die niet serieus bedoeld zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Een incident.. hoe vaak hoor je nu over mensen die door haaien doormidden worden gebeten?
En een haai die met opzet een badplaats terroriseert en lukraak bij mensen wat ledematen verorbert is sowieso belachelijk. Jaws is qua schrikelement ook hopeloos verouderd trouwens.
En een simpel woordje...SORRY...kon er niet eens vanaf. Het zijn gewoon ongmanierde kutbeesten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:58 schreef Hallulama het volgende:
Haaien houden niet eens van mensenvlees en schrikken zich meestal rot als ze beseffen dat 't weer zo'n vies-smakend, lastig-verteerbaar stuk mens is
Omdat ik mensen altijd in eerste instantie serieus neem. Hoe kan ik dat trouwens weten, ik ken je slechts op virtuele basis, ik zie er geen gezichtsuitdrukking bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:00 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom ga jij nou altijd zo serieus op dingen in die niet serieus bedoeld zijn
Ja, hallo, u spreekt hier met Kees uit Hellevoetsluis... oh sorry yes hallo, this is Kees form Hellsfootfloodgate....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:53 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
[..]
Bel zijn ouders maar op. Kijken of die het leuk vinden dat een of andere nerd uit Nederland puur als vermaak foto's van hun doormidden gebeten zoon wil zien.
pffffffffft te vermoeiend ditquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Omdat ik mensen altijd in eerste instantie serieus neem. Hoe kan ik dat trouwens weten, ik ken je slechts op virtuele basis, ik zie er geen gezichtsuitdrukking bij.
Maar ik zal het onthouden voor wanneer je eens iets serieus post.
Kijk, bij deze post twijfel ik dan alweer een stuk minder aan je ernst.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hallo, u spreekt hier met Kees uit Hellevoetsluis... oh sorry yes hallo, this is Kees form Hellsfootfloodgate....
Doen geen vlieg kwaad nee, als er soep van is gemaakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:52 schreef nozem het volgende:
Meestal doen die beesten geen vlieg kwaad, Jaws is wat dat betreft een zeer onrealistische film.
Nee, inderdaad, omdat de kans inderdaad bestaat dat er wat gebeurt. Als ik een snoepje zie liggen waarbij de kans 1% is dat er cyaankali inzit eet ik het ook niet op, maar dat wil niet zeggen dat dit voorval geen incident is en haaien niet de moordlustige monsters zijn die men ze doet geloven te zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Doen geen vlieg kwaad nee, als er soep van is gemaakt.
Een witte haai van 8 meter lang wil jij echt niet tegenkomen.
Gelukkig heb je nog echt serieuze mensen op de wereldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:53 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
[..]
Bel zijn ouders maar op. Kijken of die het leuk vinden dat een of andere nerd uit Nederland puur als vermaak foto's van hun doormidden gebeten zoon wil zien.
Moordlustige monsters zijn aaien inderdaad niet, tis alleen dat ze zo vaak honger hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, omdat de kans inderdaad bestaat dat er wat gebeurt. Als ik een snoepje zie liggen waarbij de kans 1% is dat er cyaankali inzit eet ik het ook niet op, maar dat wil niet zeggen dat dit voorval een incident is en haaien niet de moordlustige monsters zijn die men ze doet geloven te zijn.
Dat klopt, als je 25 bent zit je safe.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:19 schreef Harry_Sack het volgende:
blijkbaar houden haaien van 26 jarige zwemmers
Waarom post jij het dan? Aangezien het hier geen OVJL is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:00 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom ga jij nou altijd zo serieus op dingen in die niet serieus bedoeld zijn
http://news.google.co.nz/news?hl=en&ned=nz&q=sharkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Een incident.. hoe vaak hoor je nu over mensen die door haaien doormidden worden gebeten?
En een haai die met opzet een badplaats terroriseert en lukraak bij mensen wat ledematen verorbert is sowieso belachelijk. Jaws is qua schrikelement ook hopeloos verouderd trouwens.
Ik word al paranoia als ik in de Noordzee zwem.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Doen geen vlieg kwaad nee, als er soep van is gemaakt.
Een witte haai van 8 meter lang wil jij echt niet tegenkomen.
En toch is het een incident. Vergelijk het maar met moord in persoonlijke kringen, dus niet in oorlog of iets dergelijks. Het komt voor maar het is minder dan 1% van de wereldbevolking die daadwerkelijk vermoord worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:35 schreef mechatronics het volgende:
[..]
http://news.google.co.nz/news?hl=en&ned=nz&q=shark
http://news.google.com.au/news?hl=en&ned=au&q=shark
>>>> Personen die zo lekker "meedoen" zonder mening
Ja tuurlijk, omdat er op de ene plek wel haaien zwemmen en op de andere plek niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:42 schreef Djaser het volgende:
[..]
En toch is het een incident. Vergelijk het maar met moord in persoonlijke kringen, dus niet in oorlog of iets dergelijks. Het komt voor maar het is minder dan 1% van de wereldbevolking die daadwerkelijk vermoord worden.
Grote haaien zijn er over de hele wereld. Vergeleken met het aantal mensen dat over de wereld na stranden gaat waar haaien in de buurt komen is het aantal dat gebeten word nihil, dus een incident.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:44 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, omdat er op de ene plek wel haaien zwemmen en op de andere plek niet.
Zo zwemmen er rond nieuw zeeland en australie een paar haaien, maar rond zuid-afrika en vanaf daar via de oostkust naar het noorden nog wel meer.
ook zwemmen er aardig wat dacht ik bij californie
(overal waar goede surfgolven zijn zwemmen haaien, mijn golf, wat doe je! )
Maar echt een incident noem ik het niet hoor.
Er worden er zat gebeten die het overleven, maar dat stond er even niet in.
Haaibaaiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom post jij het dan? Aangezien het hier geen OVJL is.
"Thank you, little girl, for being so damn tasty!"quote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef Trismus het volgende:
[[url=http://img35.exs.cx/img35/4608/onsmakelijk4jk.jpg]afbeelding][/URL]
Eens. Bedoel, denk je nou werkelijk dat een haai het verschil kan zien tussen een vis en een surfer op een surfplank ? Echt niet dus; haaien zien het verschil gewoon niet. ....quote:Op zondag 20 maart 2005 12:27 schreef MarMar het volgende:
idd, PICTURES!!!
drama drama.. ach, tis wel sneu maar als mensen niet zo hadden gekloot in de natuurlijke leefomgeving van die beesten, waren ze wel wat verder bij ons vandaan gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |