Ik heb ook gevoel. Straks is hij te groot en bijt hij een stuk uit mijn mooi gevormde bips.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:16 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat ben jij een kutwijf zeg. Alsof zo een beest geen gevoel heeft!
!
En dat is nou net de reden waarom een normaal mens geen kaaiman in zijn woning houd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel. Straks is hij te groot en bijt hij een stuk uit mijn mooi gevormde bips.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel. Straks is hij te groot en bijt hij een stuk uit mijn mooi gevormde bips.
Ik denk dat je daar de crux te pakken hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:26 schreef Woepsie het volgende:
[..]
En dat is nou net de reden waarom een normaal mens geen kaaiman in zijn woning houd.
ik zal ook nooit beweren dat ik helemaal normaal ben.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:26 schreef Woepsie het volgende:
[..]
En dat is nou net de reden waarom een normaal mens geen kaaiman in zijn woning houd.
Lees muts, een kaaiman, da's een soort van krokodil, alleen dan een ander model/type ofzo. Wel leverbaar in dezelfde kleur btwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:45 schreef XiChico het volgende:
Picca? Van dat beest .. wtf is een kooiman :S
ja dat is gewoon een krokodil.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:45 schreef XiChico het volgende:
Met of zonder cd/mp3 speler?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:46 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees muts, een kaaiman, da's een soort van krokodil, alleen dan een ander model/type ofzo. Wel leverbaar in dezelfde kleur btw
Geen idee, maar je weet: Waar je voor kan lullen, hoef je niet voor te werken...quote:
Ik bied een vingerhoedje proteïnequote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:55 schreef yvette1982 het volgende:
nee ik wil dat beest gewoon op laten zetten. en als ik een goede prijs ervoor kan krijgen dan verkoop ik het natuurlijk. Dus mensen mogen best al serieus gaan bieden.
Opeens weet je het: Je wordt een slager.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:13 schreef yvette1982 het volgende:
Dus de vraag is ook wie weet hoeveel dat ongeveer gaat kosten, waar kan ik dit laten doen, en moet ik het beest zelf doden of doen zij dat dan?
nee dat zijn saaie beesten. Ik ben toch geen jan modaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:32 schreef NoXxa het volgende:
Lekker met je Kaaiman in bad. Jammie.
Hoop dat ie zijn scherpe tandjes ergens in zet.
Neem een cavia ofzo.
Dit hele topic slaat nergens op. Sterker nog: ál jouw topics slaan nergens op. Nog sterker: JIJ slaat nergens op!quote:Op zondag 20 maart 2005 11:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee dat zijn saaie beesten. Ik ben toch geen jan modaal.
En waarom staat dit topic opeens in onzin, dat slaat nergens op.
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:47 schreef yvette1982 het volgende:
daar ben ik het niet mee eens.
die vent van "toen was geluk nog heel gewoon"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:45 schreef XiChico het volgende:
nee dat kan ik natuurlijk niet maken. En ik heb nog goede hoop dat hij een echte hetero man zal worden. Nog steeds stel ik alles in het werk om die homotrekjes weg te werken en ervoor te zorgen dat hij weet wat een jongen hoort te doen en wat een nicht doet.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:10 schreef Copycat het volgende:
Als je zoontje echt homo blijkt te zijn, laat je hem dan ook opzetten?
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee dat kan ik natuurlijk niet maken. En ik heb nog goede hoop dat hij een echte hetero man zal worden. Nog steeds stel ik alles in het werk om die homotrekjes weg te werken en ervoor te zorgen dat hij weet wat een jongen hoort te doen en wat een nicht doet.
Zo eet ik nu ook vaker ongezond met hem omdat hij te veel van groente ging houden, en dat is geen goed teken. Ook zorg ik ervoor dat hij soms vies thuis komt en niet moeilijk doet om een vlek in zijn kleding.
Dat heb je wel eens met heroïneverslaafden.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef Ruis het volgende:
wat staat er een ongelovelijke hoeveelheid nonsens in de posts van TS.
dat 1982, moet dat niet 1992 zijn?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:24 schreef yvette1982 het volgende:
wat je zegt ben je zelf.
lees de FAQ nog eens doorquote:Op zondag 27 maart 2005 19:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
moet jij je niet volwassen gedragen en geen mensen uitschelden voor heroinehoer als je ze niet kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |