Ik denk dat je dan ruzie krijgt met mijn deerne.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Slechts één?
Maar daar kan verandering in komen natuurlijk
Zie post hierbovenquote:
Yupquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ruzie krijgt met mijn deerne.
Meerdere fokkers weten hoe jouw flamoes eruit ziet?
Waarom alleen maar kijken, als je er ook op mag sabbelen..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja verdomme!
Doen we daar al die moeite voor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:16 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mijn pinkeltje blijft in de annonimiteit voor jullie, alleen 1 user hier op fok weet hoe ie er echt uitziet![]()
Ja, uuuuhm, dan moet ik hem toch eerst zien he?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Waarom alleen maar kijken, als je er ook op mag sabbelen..![]()
Stel je niet zo aan kut!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat gaat je eigenlijk ook gewoon helemaal geen reet aan
Moet de verpakking meteen van het kadootje gegrist worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, uuuuhm, dan moet ik hem toch eerst zien he?
En dat was out of the question
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moet van mijn kut doorgeven dat 'ie zich niet aanstelt maar enkel ergert
Kutten die zich ergeren moeten doorgesmeerd worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moet van mijn kut doorgeven dat 'ie zich niet aanstelt maar enkel ergert
Ik wil wel eerst zien waar ik aan zou moeten sabbelen jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Moet de verpakking meteen van het kadootje gegrist worden?
Je hebt al mail hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef Svensational het volgende:
Ik word hier gewoon weer genegeerd [afbeelding]
Niet door mijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef Svensational het volgende:
Ik word hier gewoon weer genegeerd [afbeelding]
Of met wat meer respect behandeld wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef KonnieKipke het volgende:
Kutten die zich ergeren moeten doorgesmeerd worden.![]()
Met verpakking, doel je dan op die lelijke bruine vlek?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Moet de verpakking meteen van het kadootje gegrist worden?
Kan je er met alle info die je tot nu toe hebt geen beeld van vormen? Of moet ik je net zoals Inso een PM sturen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik wil wel eerst zien waar ik aan zou moeten sabbelen ja
Ja dag! Je zei dat hij exclusief voor mij was!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kan je er met alle info die je tot nu toe hebt geen beeld van vormen? Of moet ik je net zoals Inso een PM sturen?
Klinkt een goede cunninlingus van 1 uur als respect?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Of met wat meer respect behandeld worden
Een PM zou wel fijn zijn jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kan je er met alle info die je tot nu toe hebt geen beeld van vormen? Of moet ik je net zoals Inso een PM sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |