Mja, misschien dat er nog een lekker doosje onder mijn lul schuilgaat, als ware ik een hermafrodiet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Dus hij heeft ook gewoon 2 ballen en een eikel....sodeju zeg, who would have thought......
Wederom: waar zijn de foto's?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Maar zit er dan ook zo'n leuke kop op?![]()
Ik kijk wel in je fotoboek danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Lieverd, fijne neuk-deerne-in-spe, gelijk oversteken.
Liefdes?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Daar zie ik jouw sappige liefdesgrotje toch niet in staan?
Het ging nu even over je gezicht geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Daar zie ik jouw sappige liefdesgrotje toch niet in staan?
En hoe wordt dat dan geclassificeerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het ging nu even over je gezicht geloof ik
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:12 schreef Svensational het volgende:
Ik verander mijn stem van BVO naar Zhenar
Ja, leuk hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:11 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
En hoe wordt dat dan geclassificeerd?
Wordt nog gezelligquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat lief, je checkt mijn fotoboek ook gelijk
Ja, moet toch ergens geil van wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat lief, je checkt mijn fotoboek ook gelijk
Ik had je die foto's toch gestuurdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, moet toch ergens geil van worden
Mijn pinkeltje blijft in de annonimiteit voor jullie, alleen 1 user hier op fok weet hoe ie er echt uitzietquote:
Geef me maar gewoon de linkquote:
Ja verdomme!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:16 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mijn pinkeltje blijft in de annonimiteit voor jullie, alleen 1 user hier op fok weet hoe ie er echt uitziet![]()
Slechts één?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:16 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mijn pinkeltje blijft in de annonimiteit voor jullie, alleen 1 user hier op fok weet hoe ie er echt uitziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |